Wednesday 29 January 2014

p2 Nail Polish-010 Little Princess



Today I want to show you one of my favorite colors. I've never been a big fan of light colors but this lovely p2 color just won my heart!
***
Danas želim da vam predstavim jednu od mojih omiljenih boja. Nikada nisam bila posebno luda za svetlim bojama, ali mi je predivna boja ovog p2 laka osvojila srce!




On my way to China, in November last year, I had some free time in Berlin between flights so I went to the center where I saw a DM drugstore. Naturally, I went in and stopped in front of the p2 display. I've only heard about their products but I haven't had a chance to try any, so I picked very carefully. Check this post to see what I chose.
***
Na putu za Kinu, u novembru prošle godine, imala sam nešto slobodnog vremena između letova u Berlinu, pa sam otišla u centar gde sam ugledala dm drogeriju. Naravno, ušla sam unutra i zastala ispred p2 stalka. O p2 proizvodima sam samo slušala, ali nisam imala priliku da ih probam, i zato sam pažljivo birala. Pogledajte ovaj post da vidite šta sam odabrala.




The first thing I noticed about these nail polishes is the beautiful package, the elegant bottle and being the person that I am, one who really loves pretty bottles and boxes I decided to buy two bottles from the Volume Gloss line.
***
Prva stvar koju sam primetila kod ovih lakova je predivna ambalaža, elegantna bočica i s obzirom da sam ja takva osoba kakva jesam-volim lepe bočice i kutijice, odlučila sam da kupim dva laka baš iz ove Volume Gloss linije.


When I saw this lovely light pink shade 010 called Little Princess it reminded me of Di actually, but I also wondered what it would look like on my nails.
 ***
Kada sam ugledala ovu predivnu svetlo roze nijansu 010 pod nazivom Little Princess, momentalno sam pomislila na Di, a usput sam se zapitala kako li će izgledati na mojim noktima.




The nail polish is a lovely creme, it dries quickly, but that also depends on how thick you apply it. Two coats are enough for full nail coverage and I also applied a fast drying top coat (because I am impatient and cannot wait for it to dry).
***
Lak je fina krema, suši se prilično brzo, no to zavisi i od debljine sloja koji nanosite. Dva sloja su dovoljna da potpuno prekriju nokat, a ja sam preko toga namazala brzosušeći nadlak (jer sam nestrpljiva i ne mogu da dočekam da se lak osuši).



The brush is a bit short, but flat and wide so it's very easy to apply the nail polish.
***
Četkica je malo kraća, ali je pljosnata i široka pa se lak vrlo lako maže.





These nail polishes can be bought in DM drugstores and the price is I think 1.95 euros. You get 12ml of good quality nail polish. They are vegan, so they have no animal ingredients and are not tested on animals. Below is the list of ingredients for 010 Little Princess.
***
Ovi lakovi se mogu kupiti u dm drogerijama (nažalost kod nas ih još uvek nema) i mislim da koštaju 1,95 eura. Dobijate 12ml kvalitetnog laka za nokte. Takođe su veganski, pa nemaju životinjske sastojke i nisu testirani na životinjama. Ispod možete videti listu sastojaka za 010 Little Princess.

BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, CI 77891, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, STEARALKONIUM BENTONITE, SILICA, N-BUTYL ALCOHOL, DIACETONE ALCOHOL, TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE, POLYETHYLENE, CI 15850, PHOSPHORIC ACID, CI 19140, AQUA, SPHINGOLIPIDS, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM SORBATE, PHOSPHOLIPIDS

All the above nail photos were taken outside in the shade, while the ones below were taken inside.
***
Sve fotografije iznad su napravljene napolju u hladu, dok su fotografije ispod napravljene unutra.





 What do you think of Little Princess? Would you wear this color? Have you tried any p2 products?
Thank you for reading!
xoxo,
T.
***
Kako vam se dopada Little Princess? Da li biste nosili ovu boju? Da li ste probale p2 proizvode?
Hvala na čitanju!
:*
T.

12 comments:

  1. Kaaako nam se dopada :D.
    Fantazija, cista.
    Obozavam kremu za zanoktice njihovu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tebe sam cekala! :) Fantastican je! Davno sam bila ovoliko odusevljena nekim lakom. Kremu sam narucila :D

      Delete
  2. Prelep je lak i tebi lepo stoji :)
    Naravno, kod nas ih još nema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta, ali nista novo... :p Hvala, bas ga volim! Svakim mazanjem se ponovo odusevim njime :)

      Delete
  3. Stvarno jeste Dijanina boja :D Nisam nikada probala p2 a vidim već da bi mi se svidelo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram priznati da su mi po kvalitetu i trajnosti u rangu sa CG i OPI. Verujem da bi ti se svideo, a cene su smesne!

      Delete
  4. predivna je boja, oduševila me čim sam videla sliku na fbu :)
    pogledaj na moj blog, ako si raspoložena za jednu nagradicu/nominaciju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Videla sam, otkucala sam ti u komentaru :)

      Delete
  5. Kako dobro izgleda! Tako se sija! *,*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha dobro za sijanje je zaduzen Seche Vite, no hvala! :)

      Delete