Tuesday 14 January 2014

Sephora Love Birds Palette

Colors, colors, colors...

Photo borrowed from here

As promised, today I will write about Sephora's Love Birds Palete. I wasn't planing on buying eye shadows that time, but I saw this cool package with something bright green  (yellow?) and even though I'm not crazy about neon colors, the purse is the reason I grabbed it. :)
***
Kao što sam obećala, danas pišem o Seforinoj Love Birds paleti. U trenutku kupovine nisam imala u planu da uzimam senke za oči, ali sam videla ovo simpatično pakovanje sa nečim drečavo zelenim (žutim?) i iako nisam luda za neon bojama, torbica je razlog zašto sam uzela ovu paletu. :)



Below you can see photos of the package, purse and palette. It comes wrapped in cellophane and inside the purse you have a lovely and very colorful palette.
***
Ispod možete da vidite slike pakovanja, torbice i palete. Dolazi umotana u celofan, a unutar tašnice se nalazi divna i veoma šarena paleta senki.




 
The palette is medium sized, 17cm x 6.5cm x 2cm to be precise. It's light and opens easily, so there's no need to pull or ruin your nails while opening it.
***
Paleta je srednje veličine, tačnije 17cm x 6,5cm x 2cm. Lagana je i otvara se lako, pa nema potrebe za cimanjem i uništavanjem noktiju prilikom otvaranja.


The palette has 14 very pigmented and long-lasting eye shadows. There is a big mirror on the inside of the lid and I find it very useful. The package and plastic is solid and protects the inside well.
***
Paleta sadrži 14 veoma pigmentovanih i dugortajnih senki za oči. Unutar poklopca se nalazi veliko ogledalo, koje smatram veoma korisnim. Ambalaža je od čvrste plastike i dobro čuva blago koje se nalazi unutra.



Unfortunately there are only two shades that are matte, the rest have some kind of a shimmer in them, more or less. The eye shadows are covered with a see-through plastic sheet but I removed it because the shadows are solid and don't fall out or make a mess.

***
Nažalost, samo dve senke u paleti su mat, a ostale sve imaju manje ili više šljokica u sebi. Senke su prekrivene providnom plastikom, ali sam je ja izbacila jer su senke tvrde i ne raspadaju se, pa nema ni nereda u kutijici.



Below you can see the first and second row and a brief description of each eye shadow. The swatches were done with an eyeshadow base underneath (Alverde) and the photos were taken during daytime outside.
***
Ispod možete da vidite prvi i drugi red senki i kratak opis svake senke. Swatchevi su urađeni sa bazom za senku (Alverde) i slike su pravljene napolju tokom dana.


1. This is a light cream color, not quite white. If you apply a white pencil before this color, it is very intense and freshens up the whole look (see looks below). This is a matte shade.
2. Beige with a hint of gold in it. It has a bit of shimmer and a pearly finish. Also when applied over a white pencil it's very intense and brighter than on the swatch (see looks below).
3. This color reminds me of latte or some similar coffee with milk. It also has a bit of shimmer and a pearly finish.
4. Gold with a bit of brown, with shimmer and a pearly finish.
5. Brown with a purple undertone and golden shimmer. Very interesting.
6. Dark gray with a slight purple undertone visible only if you stare at it very closely. Not a lot of shimmer but it has a pearly finish.
7. Matte black and a real blackest black by the way, but it has a few glitter particles here and there. This would be the second matte shade.
***
1. Ovo je neka krem nijansa, skoro bela. Ako ispod nje nanesete belu olovku, boja bude intenzivna i osveži ceo look (pogledajte šminku ispod). Ovo je mat senka.
2. Bež sa trunčicom zlatne. Ima sedefastu završnicu i malo šljokica. Takođe bude intenzivnija nego na swatchu ako ispod nje nanesete belu olovku (pogledati šminku ispod).
3. Ova boja me podseća na latte ili neku sličnu kafu s mlekom. Isto ima malo šljokica i neki sedefasti sjaj.
4. Zlatna sa trunčicom braon, sedefasta sa zlatnim sljokicama.
5. Braon sa ljubičastim podtonom i zlatnim šljokicama. Vrlo interesantna.
6. Tamno siva sa blagim ljubičastim podtonom koji je jedva primetan i to samo ako posmatrate izbliza. Nema mnogo šljokica ali ima tu sedefastu završnicu.
7. Mat crna, prava crna kao noć, ali ima po koju zalutalu šljokicu. Ovo bi bila ta druga mat nijansa.


8. Yellow-green with a lot of shimmer and a little more fallout than the other shades. With a white base it's an amazing and very intense color.
9. A nice light green color that has a pearly finish but less shimmer particles compared to the previous shade. Fallout is the same as No. 8.
10. An almost matte grass green! It does have a slight pearly finish.
11. A dark gray-green that changes it's color to lighter green in the sun. It's a real chameleon!
12. Sky light blue with a pearly finish and some fallout, but manageable.
13. Blue! Almost matte but has a slight pearly finish. It's very intense, but looks absolutely stunning over a white base.
14. Another "almost matte" shade. This is a lovely and very intense purple with a slight pearly finish and some fallout.
***
8. Žućkasto-zelena sa puno šljokica i malo više se trusi u odnosu na ostale nijanse. Sa belom bazom ispod, boja je fantastična i intenzivna.
9. Lepa svetlo zelena boja koja, sedefasta ali sa manje šljokica u odnosu na prethodnu nijansu. Trusi se isto kao i nijansa broj 8.
10. Skoro mat "trava" zelena! Ima blagi sedefasti odsjaj.
11. Tamno sivkasto-zelena nijansa koja na suncu dobija i neki svetlo zeleni odsjaj. Pravi kameleon!
12. Svetlo plava boja neba, sedefasta koja se malo trusi, ali se može preživeti.
13. Plava! Skoro mat, ali ima taj blagi sedefasti odsjaj. Veoma je intenzivna, a posebno lepo igleda kada se nanese preko bele baze.
14. Još jedna "skoro mat" nijansa. Ovo je veoma lepa i intenzivna ljubičasta boja, sa blagom sedefastom završnicom i malo trušenja.


The price of the palette was 299 rmb (approx. 35 
 eur) and each eyeshadow has 1.21gr.
***
Cena palete je 299 juana (okvirno 4000 din), a svaka senka je 1,21 gr.

  

All shades are very pigmented and have barely any fallout. They are easy to blend and last long even without a primer (although this also depends on your skin type).
***
Sve nijanse su veoma pigmentovane i prilično malo se truse. Lako se blendaju i traju dugo čak i bez baze (no to zavisi i od tipa kože).


Here are some make up looks done with Sephora Love Birds palette eye shadows. Before the eyeshadow, I applied Alverde eyeshadow base and then NYX Jumbo Eye Pencil in Milk on both looks. For the first one I used shade marked No. 1 in the inner corner up to one third of the lid, then applied the light blue shade No. 13 and on the outer corner I applied the greyish shade No. 6. The eyeliner is a bit shaky, it's been like that for a couple of weeks now. :)
***
Evo par lookova rađenih baš sa senkama iz ove Seforine palete. U oba slučaja sam pre nanošenja senki nanela Alverde bazu i NYX Jumbo Eye Pencil u nijansi Milk. Za prvi look sam koristila nijansu broj 1 u nutrašnjem uglu do jedne trećine kapka, zatim svetlo plavu nijansu broj 13 u sredini i u spoljašnji ugao sam nanela sivkastu nijansu broj 6. Lajner je malo "klimav", no takav je već par nedelja. :)




 


The second look is a simple daytime look, even though I don't like to wear shimmery shades during the day. I used the beige shade No. 2 in the inner corner, then in the middle I applied shade No. 3 and in the outer corner I applied shade No.4 mixed with a bit of shade No. 6. I went into the crease with those to and blended everything out.
***
Drugi look je jednostavan dnevni, iako ne volim da nosim šljokice po danu. Koristila sam bež nijansu broj 2 u unutrašnjem uglu, zatim u sredini nijansu broj 3 i u spoljašnji ugao sam nanela miks nijanse broj 4 i 6. Takođe sam malo "ušla" u pregib tim bojama i sve dobro izblendala.






All in all, I am very satisfied with this palette and even though it was an impulse buy, I think it is a very useful palette that has all the necessary colors for all looks. Now if only there was an all matte palette somewhere... :)
***
Sve u svemu, veoma sam zadovoljna ovom paletom, iako je bila deo impulsivne kupovine, mislim da je vrlo korisna i da ima sve potrebne boje za razne lookove. E sad još kad bi postojala ovakva skroz mat... :)




I hope you like this palette, and the looks! Leave a comment about what you find interesting and also what look would you make using eye shadows from this palette! Thank you for reading!
T.
***
 Nadam se da vam se dopada paleta, a i lookovi! Ostavite komentar šta vam je najinteresantnije i kakav biste vi look napravile koristeći senke iz ove palete! Hvala na čitanju!
T.

21 comments:

  1. Kako su lepe boje. Ja bih verovatno najčešće mešala četvrtu i petu boju u gornjem redu, jer mi najlepše stoje takvi tonovi, ali sve su nijanse predivne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuu odlican izbor mada bih ja ipak tamo ubacila neku svetliju :) Doduse ja se cesce sminkm za dan, pa izbegavam tamno :)

      Delete
  2. Prvi red su sve moje nijanse a drugi red ne bih koristila,ne volim zeleno :) Prelepa je paletica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaci nisam jedina koja je pomislila da joj drugi red nece koristiti ni za sta! :) Prevarila sam se. Drago mi je da ti se dopada :)

      Delete
  3. Mnogo je lepo pakovanje i boje. Meni se zelene bas svidjaju. Ja bas volim takve senke. Jos da je malo jeftinija. Mislim da ove palete nije ni bilo kod nas...hm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jeste. Cena je prilicno visoka, ali u Kini je dosta stvari skuplje nego kod nas.
      Drago mi je da ti se dopada paleta :) Pakovanje je fantazija :)

      Delete
  4. divne boje prvi red pogotovo

    ReplyDelete
  5. Wow, ovaj prvi red senki bi i mene kupio :) Ne nosim mnogo boja na očima, ali zato su ove neutralne nijanse predivne. Jako lepo si stavila paletu u upotrebu sa ova dva looka, oba mi se sviđaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju senkice! Hvala :)

      Delete
  6. Jao kakva tasnica! :) A i senkice su lepe. Molim te, koji ti je to lak na noktima, mnogo lepo i uredno deluju nokti.
    Veliki pozdrav! :)
    Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lakic je OPI-Up Front & Personal. Drago mi je da ti se dopada i paletica a i nokti :) Pozdrav!

      Delete
  7. super je paleta, prave papagajske boje :D
    a zeleni look je fenomenalan i savrseno ti stoji i trebala bi da je nosis cesce, sta znas, mozda ti zelena postane druga ljubicasta ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha pokusacu kad dodje lepse vreme. Dopada se meni zelena, ali znas kako je naviknemo se na par boja i onda kao da nikad ranije nisam eksperimentisala :)

      Delete
  8. Jao, kako slatko pakovanje! Super su ti i lookovi sa njom! Nažalost, nema je kod nas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se prvo i svidelo pakovanje, a senke su bile bonus :) Hvala ti Coxy! A bas sam se nadala da je ima kod nas...

      Delete
  9. Predivna mi je paleta iako bih ja koristila samo gornji red sjenila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam tako planirala, ali su me boje eto, kupile :)

      Delete
  10. Joj, i ja se prvo zalepih za pakovanje, stvarno je predivno <3 a onda i senke...blago tebi sto posedujes ovo malo blago :)
    Tagovah te u C.confidential, pa ako budes za kuckanje tog tipa posta...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo sad cu da bacim pogled :) I ja sam se zalepila za pakovanje :D Uvek me sarenis kupi :D
      p.s. Pozdravi mi zavejani grad :*

      Delete
  11. Hi! I got mine today and like you, I bought it on impulse coz it was on sale last 11/11. I also live in China and I suppose you know it's their biggest online shopping day. :) I don't really know how to apply eye shadows, even more a palette of them! :D So looked the product up online and came across your blog. I find it very useful especially the daytime look. Thanks a lot!

    Anne

    ReplyDelete