Saturday 4 May 2013

New in April

New in April


Hello ladies! After my little trip to Sirogojno, I stayed with a friend in Belgrade (capitol of Serbia) and since it was Monday, THE Monday, Beyonce's concert day Monday, and I didn't have a ticket, I decided to take a later bus home and do some wound-healing shopping. This is what I bought, and I actually haven't bought anything since then. Weird huh?
***
Pozdrav dame moje! Nakon mog malog putovanja u Sirogojno, prenoćila sam kod drugara u Beogradu i pošto je bio ponedeljak, ONAJ ponedeljak, ponedeljak-dan kada je bio koncert Beyonce, a ja nisam imala kartu, odlučila sam da kući krenem kasnijim autobusom i da odem u kupovinu, da zalečim rane. Evo šta sam kupila, a zapravo nakon toga nisam ništa više ni uzimala. Čudno...














 








1) Flormar Pretty Quartet Eye Shadow P041 ("Kristabell", 300 din)
2) Oriflame Wonder Lash Mascara (current Oriflame Serbia catalogue)
3) Golden Rose Style Liner Metallics No 11 ("Kristabell", 330 din)
4) Classics Dipliner black
5) Essence Match 2 Cover Cream Concealer (lilly, 359 din)
6) Essence Gel Eyeliner-Miami's Ink 05 (lilly, 199 din)
7) Fake lashes ("Kristabell", 95 din)
8) Hair clip (25 din)
9) Bourjois Healthy Mix Foundation, 52 Vanilla ("Jasmin", 1271 din)
10) Golden Rose Rich Color Nail Lacquer No. 10 ("Kristabell", 120 din)
11) Flormar Nail Enamel ( "Kristabell", 120 din)
12) Moyra Nail Polish No. 66 and No. 63 ( "Nail Line", 185 din each)
13) Seche Vite Dry Fast Top Coat ("Nail Line")
14) Oriflame Blush Brush (was: 239 din)
15) Oriflame Giordani Gold Eyeshadow Brush (was: 279 din)


It's weird how sometimes I just shop and shop and buy stuff even if I don't need it, but then comes a months like April, when I actually manage to control myself :D Do you have those days/months?
***
Čudno je kako ponekad kupujem i kupujem u kupujem stvari koje mo čak i ne trebaju, a onda dođu meseci kao april, kada zaista uspem da se iskontrolišem. :D Imate li Vi ovakve dane/mesece?



Thank you for reading!
xoxo,
T.
***
Hvala što me čitate!
:*
T.

21 comments:

  1. Sve je lepo! Hvala ti sto si napisala i cene!Vec se presabiram i pravim spiskove :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, hvala! Uhh sto se tice cena, ja najcesce pizdim jer niko ne napise koliko je sta kostalo i onda moram da pitam, pa mi odgovore sa "ne mnogo" :D Ovako je ovaj bezvezni NEW IN post barem koristan jer neko dobije konkretnu informaciju :)

      Delete
  2. Lepo si se ponovila :) Super boje lakova. Oriflame četkice su odlične!

    ReplyDelete
  3. Svasta si lepo kupila! :) Dopada mi se boja tog GR zelenog lajnera. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Lep je zaista, a ima ih u raznim bojama :)

      Delete
  4. Lepe si stvari pazarila, kako ti se cini taj Essence korektor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Pa probala sam ga par puta, ne mogu da se naviknem na njega jer sam do sada koristila Boujois u tubici, ali ovo što sam probala-lepo prekriva i ne susi, samo sto mi se cini da cu morati dosta kolicinski da stavim...

      Delete
  5. Opa bato! :***
    Ukrascu ti Flormar quad, fantazija je! A ovaj tecni puder me bas privlaci :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh kad mi dodjes u Suboticu sve moze :) Uhhh moja ljubav-HM puder <3

      Delete
    2. :*****
      Cim budem dolazila javim ti se!!!

      Delete
  6. Svašta si nešto lepo kupila. Aj uradi ili recenziju ili neki makeup look sa ovim essence ajlajnerom :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga! :* Jaoj vec 3 nedelje ja hocu da ga uklopim u nesto ali mi nikako ne ide sta god da stavim, nekako mi se ta siva ne uklapa. Zuto-ne ide mi, zeleo-ne svidja mi se, ljubicasto-ima boljih lajnera uz to, braon-jok... Hahah uzasno sam neodlucna :D

      Delete
    2. Potrudi se :D :D :D Ista si moja sestra :D

      Delete
    3. Evo uradila sam dva, samo da editujem i bice ovi' dana :)

      Delete