Monday 13 May 2013

Oriflame Swedish Spa Exfoliating Body Scrub

Sweet Delight


This body scrub has been on my wish list for a looong time (and by long I mean years!). When I remember it, then it's not on sale, and when it is, I don't remember to buy it. ;;)
***
Ovaj piling za telo se duuuugo vremena nalazio na mojoj wish listi (a pod dugo mislim na godine!). Kada ga se setim, onda nije na sniženju, a kada je snižen, nije mi ni na kraj pameti. ;;)


So finally, here it is... Swedish Spa Exfoliating Body Scrub by Oriflame!
***
I napokon, evo ga... Oriflame-ov Swedish Spa piling za telo!


"Enhance your skin with this uniquely blended, warmly sensual, aromatic Body Scrub. Salt and almond shell granules smooth and polish your skin, ginger oil tonifies, Hydracare+ softens, sweet almond oil soothes and vitamin E protects."
The moment I tried this body scrub, I fell in love with it! It smells amazing, fresh and fruity (it reminds me of some fruit), the scent relaxed me and made my bath time even more enjoyable.
I can't tell you if the Hydracare+ complex softens or if ginger oil tonifies because, honestly, I don't care what it does as long as it feels good on my skin B-)
"Poboljšajte stanje Vaše kože pomoću ovog jedinstvenog pilinga za telo senzualnog mirisa. Granule soli i ljuske badema čiste Vašu kožu i čine je glatkom, ulje đumbira joj daje bolji tonus, Hydracare+ kompleks je čini nežnom, a ulje badema i vitamin E je štite"
Čim sam isprobala ovaj piling, zaljubila sam se u njega! Miriše fenomenalno, sveže i voćkasto (podseća mena neko voće), sam miris me je opustio i još više sam uživala u brčkanju.
Ne mogu da Vam kažem da li Hydracare+ kompleks omekšava kožu ili đumbir tonira jer me, iskreno, to ni ne zanima sve dok prija mojoj koži B-)


The scrub is pretty thick and it looks like it has salt or maybe sugar in it (yes, I had to restrain myself from licking it :D). My first impression was that it might be too rough on my skin, but it actually left my skin a little bit oily and very soft. I applied body lotion after it even though my skin didn't really need it, because it wasn't tight or dry.
***
Piling je prilično gust i izgleda kao da ima so ili šećer u sebi (da, morala sam da se obuzdavam da ga ne poližem :D ). Moj prvi utisak je bio da će ovaj piling biti previše grub za moju kožu, međutim koža mi je posle bila pomalo masna, da ne kažem "nauljena" i mekana. Iako mi koža nije bila zategnuta, ni suva, ja sam ipak, po navici, namazala losion za telo.


You can order it HERE and it costs approx 10 pounds (for UK). I think it's worth the money and you get 150 ml of product, which will last you a while.
***
Možete ga naručiti OVDE a cena mu je oko 700 dinara. Mislim da vredi svaku paru, a dobijete 150 ml proizvoda koji će Vam trajati neko vreme.


Oriflame products are cruelty free, so all of you animal lovers like me, can buy this, relax and enjoy! :-bd
***
Oriflame kozmetika nije testirana na životinjama, pa Vi koji volite životinje kao ja, možete da kupite ovaj piling, da se opustite i uživate! :-bd


Have you tried this body scrub? Or some other product from this line? What are your impressions?
Thank you for reading my blog!
xoxo,
TamaraF
***
Da li ste probali ovaj piling za telo? Ili neke druge proizvode iz ove linije? Kakvi su Vaši utisci?
Hvala što čitate moj blog!
:*
TamaraF

12 comments:

  1. Replies
    1. Divan je!Sto ga duze koristim, to ga vise volim :)

      Delete
  2. Od kada je Avon počeo da testira, njihove proizvode više ne uzimam, tako da mi je ovo dobra alternativa. Nisam mnogo eksperimentisala sa Oriflejmom, ali je možda vreme da počnem, piling deluje super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piling je zaista dobar :) I ja sam zato odustala od Avona, pa sad samo Oriflame gledam :) Probaj, polako, nacices nesto sto ti odgovara. Ja cak mislim da nije mnogo skuplji od Avona. Svi kazu da jeste, ali malo kad uporedim, neki put je mililitraza veca u O. a i cena malo visa, pa ti to dodje na isto :)

      Delete
  3. moja drugarica se kune u ovaj piling i anticelulit kremu iz njihove linije :)
    moracu i ja da ga probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao bas mi je drago da ga jos neko hvali! U mom okruzenju sam uvek ja jedna, sama, koja ide i hvali proizvode a drugi me gledaju kao da sam opterecena time i kao da sam pala s marsa :) Pa cilj je probati i preneti iskustvo :)

      Delete
  4. Nisam probala,ali primaljivo je skroz... Inace sama pravim piling za telo kod kuce :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Htela sam i ja to da radim ali sam u medjuvremenu kupila ovaj, pa cu taman da iskoristim kutijicu kad ga potrosim, i okusam se u DIY pilingu za telo :) Budi draga i share-uj svoj recept :)

      Delete
  5. Mnogo dobro izgleda! Deluje bas jestivo! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha a zaista deluje! :) Ali i radi svoj posao fenomenalno :)

      Delete
  6. Fino izgleda, bojim se da bih i ja došla u napast da ga malo liznem ;D Mislim da bih ga mogla naručiti u idućoj turi, koža mi je grozno suha i ne znam više što da radim..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ti ces svakako onda morati posle njega da se namazes kremom, ali vredi probati :)

      Delete