Thursday 23 May 2013

W7 Mineral Loose Powder With Brush

No Comment.



A few months ago I got this Mineral Loose Powder by W7 from my Mum. All this time I have tried, and tried, I gave it many chances to shine but now I'm giving up.
***
Pre par meseci od mame sam dobila ovaj W7 mineralni puder u prahu. Sve ovo vreme sam se trudila i trudila, davala mu šanse da zablista, ali sad odustajem.

The package is plastic, not too bad, but it seems kind of fragile, like it will break on it's first fall. Also, when you put the clear lid over the brush, it crumples it and the brush loses it's shape.
***
Ambalaža je plastična, ništa posebno, deluje pomalo osetljivo, kao da će se polomiti pri prvom padu. Takođe, kad četku poklapate providnim poklopcem ona se nekako izgužva i promeni oblik.




Another thing... The bottom lid and the brush lid don't always fit when you screw them together, so you have to try it a few times to get it right.
***
Još jedna stvar... Donji poklopac i poklopac od četke ne nalegnu uvek dobro pri zavrtanju, tako da morate da pokušate nekoliko puta da bi uspele.



The brush is medium sized. I usually use smaller brushes, but this works okay, except for the nose and eye area. It's too big for that. The bristles aren't very soft. No. Scratch that. The bristles are hard and don't feel nice on my face. I don't have sensitive skin, but this feels like I'm using a shoe brush on my face.
***
Četka je srednje veličine. Obično koristim manje četke, ali i ova radi posao, osim u predelu nosa i očiju. Za to je prevelika. Dlaka baš i nije mekana. Ne. Precrtajte to. Dlaka je oštra i ne daje prijatan osećaj licu. Nemam osetljivu kožu, ali kad koristim ovu četku, imam osećaj kao da je četka za cipele.


As you can see in the photo above, the hair is falling out too. I washed the brush and it's still falling out. I hate that.
***
Kao što možete da vidite na slici iznad, dlaka iz četke ispada. Oprala sam je, ali i dalje ispada. Mrzim to.


The powder is loose, but I guess like all loose-type products, it's everywhere and it's not really practical to carry around in your make up bag.
***
Puder je u prahu, ali valjda kao i kod svih prškastih proizvoda, on je svuda i nije baš praktičan za nošenje u neseseru.


The brush and the powder container don't really collaborate, so the brush takes either too much product or too little. I could never get it right! :) I've used powdery products before, but this one is just weird.
***
Četka i deo sa puderom baš i ne sarađuju, pa četka "uzme" ili previše ili premalo praha. Nikako da uspem da ubodem! :) Koristila sam praškaste proizvode ranije, ali ovaj je jednostavno čudan.



Even though the package isn't perfect, I was really excited when I saw the color. Shade 2. I thought "Ahh finally I have the right shade of powder!" No, I don't. Guess what? It oxidizes. Yes, this white stuff turns a couple of shades darker. No, I am not joking! I actually applied it and then went out IN PUBLIC with my boyfriend. Thank God I found a bathroom so I could fix the damage (or try to). I can't tell you if it mattifies the T-zone because it never lasted long enough for me to see :)
***
Iako ambalaža nije savršena, bila sam jako uzbuđena kada sam videla nijansu. Nijansa broj 2. Pomislila sam "Ah, napokon imam pravu nijansu pudera!" Ne, nemam. Pogađajte. Ona oksidira. Da, ovaj beli prah oksidira i postaje čak dve nijanse tamniji na licu. Ne, ne zezam se! Nanela sam ga na lice i izašla međ' ljude sa dečkom. Hvala Bogu da sam uspela da nađem toalet, pa sam mogla delimično da popravim štetu, ili bar da pokušam. Ne mogu da vam kažem da li matira T-zonu, jer na mom licu nikad nije izdržao toliko, pa nisam mogla ni da vidim. :)



My Mum payed 5 euros for this powder but I don't think it's worth that money. Honestly, I don't recommend it.
***
Moja mama je ovaj puder platila 5 eura, ali mislim da ne vredi ni toliko. Iskreno, ne preporučujem kupovinu ovog pudera. Ako vas ipak zanima, možete ga pogledati ovde, a cena mu je 840 dinara.


I know it's a bad review, but I can't let this go. After months of trying to like it, it's just not working. We're breaking up! :D
What do you think? Have you tried any W7 products?
Thank you for reading my blog!
xoxo,
TamaraF
***
Znam da je negativna recenzija, ali jednostavno ne mogu ovo da pustim. Nakon par meseci pokušaja da ga zavolim, jednostavno ne ide. Raskidamo! :D
Kako vam se čini? Da li ste probale neke W7 proizvode?
Hvala što čitate moj blog!
:*
TamaraF

19 comments:

  1. Ja nisam probala ovaj w7 ali sam imala jedan identicnog pakovanja i opisa heh ... ne moram ni da kazem da je bio u kanti nakon jednog koristenja. Uopste se ne sjecam ciji je, neki je drogerijski, toliko mi je bio mrzak da sam ocito potisnula i marku da ne bih ostatak zamrzila radi njega :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, dakle nije jedini! :D Ne znam sta da radim sa njim. Skoro je pun a ja nemogu da se nasuncam i potamnim dovoljno da bion izgledao iole normalno namom licu...

      Delete
  2. Nikada nisam imala ovako nesto. Zao mi je sto su ti impresije lose :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh, bar znam da se ne mucim sa ovakvim puderima :) Mada su mi npr njihovi lakovi i bronzeri dobri :)

      Delete
  3. Ahahahaha kakva hejterska recenzija :D Cetka za cipele hahah oplakah! :D ni ja se nikad nisam slozila sa loose puderima tako upakovanim. I UVEK poklopac pritiska dlacice cetke sa strane :O davno sam imala max factor neki ja misli i prilicno slican utisak kao i ti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha a jeste hejterska :D Sta cu, nisam mogla da cutim. Jos da neko kupi, a ja da sam cutala :D
      Sad znam da takve necu ni uzimati. Imala sam jedan Aurin samo bez cetkice i prosipao se nevidjeno....

      Delete
  4. Ja sam ranije koristila ovakav puder od l'oreala i bio mi je odličan... Jedino četka nije bila najmekanija na svetu, ali snašla sam se :)) P. S. Ne vidim fotke :/ Ne znam zašto :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako ne vidis? Tu su sve... :( Jersam sinoc cackala po picasaweb albumima ali nisam brisala slike, sve je tu... Mozda je neki current bug koji ce se resiti sam od sebe, ako ga iscekamo :D
      Izgleda da proizvodi tog tipa nemaju neku cetkicu...

      Delete
    2. I dalje ne vidi, ni u jednom postu ne mogu da vidim fotke :S Možda je do mene, pitaj još nekoga da proveri.

      Delete
    3. Zao mi je sto si se mucila par dana. Ipak je do mene. Naime jebena picasa! Necu ni da zavrsavam tu recenicu. Izludjuje me. Bio je neki novi interfejs i ja sam ispomerala slike po albumima i on me uj***. Najgore je sto ja to nisam videla sve do danas, kod mene je bilo sve fine :p
      Na kraju sam nanovo morala da uploadujem slike za 5 postova... Evo jos mi je jedan ostao... :dong:
      Bas sam iznervirana. Ovo mi je bilo za "dobrojutro".

      Delete
    4. Bitno da je sada sve ok! Pisanje bloga je rudarski posao, kažem ja :D

      Delete
    5. Hahaha! Zaista! :D Posle kuckanja mi redovno treba masaza! I naprezemo lice za slikanje! A prst sto me boli od stiskanja dugmeta na fotoaparatu?! Ijaooo, u gips! :D

      Delete
  5. Nisam nekih ljubitelj pudera u prahu jer nikad ne znam koliko proizvoda treba da nanesem a da se potpuno ne okrecim. :( 840 dinara mi se cini previse za ovako los proizvod a boga mi i 5 eur. Ni ambalaza ne deluje uopste privlacno. Imam i ja slicnih promasaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi li ti uspela da vidis slike taj dan kad si kuckala komentar? :)
      Da, zaista je skup pogotovo ako je los. Mislim, za ispod 5 eura mogu masu boljih a jeftinijih brendova da kupim koji su neuporedivo bolji...

      Delete
  6. Baš mi je žao što ti nije odgovarao. Taj brend već neko vrijeme škicam ali nikako da nešto kupim, zanimaju me rumenila. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam bronzer, a rumenila su mi u planu, no znam da pudere necu vise isprobavati :)

      Delete
  7. E ZAHVALJUJUCI TEBI, OVAJ KUPITI NECU, ALI ZATO NJIHOVI BRONZERI.. REAL LOVE, UZELA SAM 3 I RAZMISALJAM SE DA ODEM PO JOS JEDNU KOMBINACIJU BOJA :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmmm bronzeri su dobri. Ja imam Afriku i obozavam je! Nemoj trositi vreme na puder, zaista je bacanje para. ;)

      Delete
  8. Thanks for your article. Mineral Loose Powder is very effective and good for skin.

    ReplyDelete