Sunday 26 May 2013

Aura Nano Rouge

Mini i fini :)

Hi! Today I want to present you my two little babies, the newest members of my little lipstick collection.
Aura Nano Rouge in shades 89-Nantucket and 90-Kartum.
***
Haj! Danas želim da vam predstavim moje dve nove bebice, najnovije članove moje malo kolekcije ruževa.
Aura Nano Ruževi, nijanse 89-Nantucket i 90-Kartum

 

 What is a "nano" rouge?
A nano rouge is a small lipstick, 1.5gr and yay big (see photos below).
***
Šta je "nano" ruž?
Nano ruž je mali karmin, ima 1.5gr i ovolicni je (pogledati slike ispod).



These lipsticks are so practical! They are small, so you'll use them quickly and if you don't like them-you'll use them quickly :D
They come in a shiny pink package and they look really nice. They fit in every purse, make up bag, even a wallet (yes, I've tried) so they will quickly become a part of your make up everyday routine. At first I didn't notice the smell but after a few applications they started to smell really nice, fruity and yummy, especially the Nantucket one.
These lipsticks are named after various cities. If you would like to read more about my two names, click here and here.
You can buy these Nano lipsticks in Lilly drugstores for 2 pounds (UK) or 2.5 euros. I bought mine in a small store called Max Ex in my hometown Subotica for 240 dinars, so less than 2 pounds.
***
Ovi ruževi su tako praktični! Mali su pa ćete ih brzo potrošiti, a ako vam se ne sviđaju-svakako ćete ih brzo potrošiti  :D
Dolaze u sjajnom ružičastom pakovanju i izgledaju vrlo lepo. Staju u svaku tašnicu, neseser, čak i novčanik (da, probala sam) pa će samim tim vrlo brzo postati deo vaše make up svakodnevnice. U početku nisam primetila miris, ali posle nekoliko mazanja osetila sam divan miris, voćni i ukusan, posebno kod ruža nijanse Nantucket.
Ovi ruževi su nazvani po imenima raznih gradova sveta. Ako želite da pročitate više o mojima, kliknite ovde i ovde.
Mogu da se kupe u lilly drogerijama za okvirno 270-280 dinara. Ja sam moje kupila u Max Ex-u u Subotici za 240din.





I'm gonna skip the "this is the color of pink but not the real pink pink, but the lighter version of the real pink pink, you know that pink, right?" and just let you look at the photos and decide for yourself what the color is like and whether you like it or not. ;)
'Till next time and thank you for reading! Have a lovely Sunday!
TamaraF
***
Preskočiću ono "ovo je roze boja ali ne prava roze već ona svetlija nijansa prave roze, znaš tu rozu, ne?" i pustiću vas da gledate slike i odlučite sami koje su to boje i da li vam se dopadaju ili ne. ;)

Do sledećeg puta i hvala na čitanju! Želim vam divan dan!
TamaraF

KARTUM










NANTUCKET







***The photos of lipsticks are weird and would not cooperate, but the swatches are good. ;)
***
***Slike ruževa su čudne i nisu htele da sarađuju dok su svočevi dobri ;)

28 comments:

  1. Divne su obe boje i fino ti stoje.
    Na meni su malo drugaciji, ali u sustini oba su nude-89 mi je nude sa roza podtonom, a 90 nude sa bez podtonom. 89 stalno nosim ovo dana, posto vise preferiram na sebi te sa roza. I ta ideja mini ruzeva je odlicna, mozemo probati razne boje, i potrositi ih a ne da nam came godinama u ladici :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Jestee, tacno to kako si ih ti opisala, nego mi se nije dalo objasnjavati kad su slike mnogo bolje :) Jel se i tvoji nisu dali uslikati realno? Mislim kad si/ako si slikala samo ruz...

      Delete
    2. Slikala sam ih, srecom dali su se uslikati realno, nekako sam uspjela, uskoro ce post dok obradim sve slike jer hocu odjednom da stavim svih 9 novih nijansi.

      Delete
    3. Uuu super! Jedva cekam. Ja sam bas sinoc poredila ruz i swatch i u sustini ispada da su sami karmini slicni originalima nego karmin i swatch nemaju bas veze s vezom,,,

      Delete
  2. Predivna su oba. Ovaj 90 odavno merkam ali nisam znala kakav je a nisam htela da bacam pare ako mi se ipak ne svidja. Posle ovoga, kupljen :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha :)Ja sam isto tako pogledala vase recenzije i umalo uzela odma' 5 komada. Hvala Bogu pamet je prevladala :D

      Delete
  3. Sviđa mi se krasno pinky pakiranje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeli da je slatko? :) Svaki put kad ga mazem se nasmesim :)

      Delete
  4. Kartum deluje kao moja boja, a tebi lepo stoje oba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      A toooliko su jeftini da i da nije tvoja, dobro bi ti dosla :D Hahah usvajam blogerske navike :) Salim se, probaj svakako, mada vidim da si vec neke isprobala :)

      Delete
  5. Jesu slatkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D :D hocu i ja :) nije bitno koja nijansa, samo da je tako mali i sladak :D :D :D Meni ni ne treba vise od ruza, ionako ih sporo trosim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe ima ih i po apotekama. Tacnije videla sam juce u Goodwill apoteci. Probja, ako imas gde da kupis, zaista su dobri. A kolicina mi je savrsena :)

      Delete
    2. Eh... Mogu ti uzeti neki pa da saljemo :) Kuckaj mi ili tu ili na fb ili forum ili gde vec :D

      Delete
  6. baš ti dobro stoje oba.super su sličice.sve pohvale za ten i za šminku :*

    ReplyDelete
  7. Mnoogo mi se dopadaju oba! Meni je želja već duže da uzmem neki nano... I lepe su ti fotke i hit si što stavljaš karmin u novčanik :D :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad je maaaaliii :) I praktican :D Hahah! Evo reche snow da ce uskoro da objavi post sa 9 nijansi, pa taman iscekamo i onda pravac kupovina :D

      Delete
  8. Baš su lijepi. Mene inače mala pakovanja privlače. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima nesto u tome :) Garant kada bi nam se sve razjasnilo kada bi neki filozof krenuo da rasclanjuje :D

      Delete
  9. obe boje ti prelepo stoje :)

    ReplyDelete
  10. Obe boje su divne, gledajuci same stikove mislila sam da su jace boje, ali na usnama mi se mnogo vise dopadaju, bas su nezne boje...:) i preslatko mi je sto su tako mini :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam pomislila da su tamniji ili da je neka greska, medjutim testeri su izvukli stvar! :D

      Delete
  11. Mnogo ti lepo stoje oba! :)

    ReplyDelete
  12. Kartum je bas divan i oba ti lepo stoje. Cini mi se da su ih malo poskupeli, i po meni je to sad malo prejaka cena za minijaturnu kolicinu, inace sam ih ranije kupovala i jako sam zadovoljna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!
      I meni je to malo jaca cena za minijaturu ali su bili slatki i posluzice svrsi. Kad smo vec kod cena, ja retko i kupujem karmine bas zato sto su skupi i ne smatram da vrede 700-800-1000dinara...

      Delete