Wednesday 5 June 2013

New in May

New in May

  and then some.


May was an interesting month for me. Even though the weather was and still is gloomy, I managed to do some interesting stuff, do a little shopping, play with make up, etc.
I bought a couple of nail polish bottles, the two amazing Aura Nano lipsticks and a few more things. My Mum bought me another present (this is becoming a regular thing now :D)-Sally Hansen Luminizing Face Primer, which I tested the same night! I'll write about it soon.
***
Maj je bio zanimljiv mesec za mene. Iako je vreme bilo i još uvek je sumorno, uspela sam da uradim par interesantnih stvarčica, da odem u mali šoping, da se igram sa šminkom itd.
Kupila sam 2 lakića, dva fantastična Aura Nano karmina i još nekoliko stvari. Od mame sam ponovo dobila poklon (ovo sad već postaje normalna stvar :D)-Sally Hansen bazu za lice, koju sam imala priliku da isprobam isto veče! Uskoro ću pisati o njoj.


 





One lovely lady from abroad helped me get these much needed supplements and I am indescribably grateful for them. <3
***
Jedna divna žena iz inostranstva mi je pomogla da nabavim ove suplemente koji su mi bili potrebni i ja sam joj neizmerno zahvalna. <3


Something for my man :)
***
Nešto za mog dragog :)


Something from my man :D
***
Nešto od mog dragog :D




My Mum helped me cross another thing off my wishlist. A silver necklace for one of many lonely pendants.
***
Mama mi je pomogla da štikliram jednu stvar sa liste želja. Srebrni lančić za jedan od mnogo usamljenih privezaka.



Oriflame cosmetics had a surprise deal where you pay a small amount of money and get a product of their choice that is worth up to twice as much, so of course, I bought a bunch! I will only show you my new wallet as the other products have already gone to my Mum, Grandma, boyfriend...
***
Oriflame je imao akciju iznenađenja u kojoj bi za male pare dobili proizvod koji vredi i do duplo više, pa sam naravno naručila gomilu! Samo novčanik ću vam pokazati jer su ostali proizvodi već kod mame, bake i dečka...





My cousin celebrated her 18th birthday and we found this interesting bouquet, so I just HAD to show it to you! It's a shoe :D
***
Moja sestra je slavila 18ti rođendan, pa smo pronašli ovaj interesantan buket i MORALA sam da vam ga pokažem! Cipelica :D


I haven't had time to do more interesting looks but I just wanted to put a few photos of my everyday very quick make up. ;)
***
Nisam baš imala vremena da radim interesantniju šminku, ali sam ipak želela da stavim par sličica svakodnevnih brzinskih brljanja. ;)







And last but not least, my lovely friend who asked me to do her make up a couple of days ago! :) What do you think?
***
I za kraj, moja divna drugarica koja me je pre par dana zamolila da je našminkam! :) Kako vam se čini?






Thank you for reading!
xoxo,
T.
***
Hvala na čitanju!
:*
T.




P.S. What's Spring without strawberries and a friend over for coffee? Enjoy!
***

P.S. Kakvo je to proleće bez jagoda i ispijanja kafe sa drugaricom? Uživajte!

14 comments:

  1. Ako je ovo svakodnevno brzinsko brljanje, ne znam koju rec da upotrebim za MOJE svakodnevno, brzinsko, ne znam sta je ono :D. Lepo se sminkas i imas divnu boju ociju :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, pa imam ja i ono turbo brzinsko sminkanje koje ukljucuje nepokrivanje podocnjaka, nula pudera i samo maskaru na ocima :D
      Hvala ti draga!

      Delete
  2. super su ti noviteti,rozi lak i karmini :love:
    i javi mi kakav ti je balein regenerator za čupavice :)
    šminka ti je odlična,posebno mi se sviđa ovaj sivo-plavi look.divan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga! Kad ga redovno istestiram-javljam, mada se meni u poslednje vreme ne kovrdza kosa jer je stalno cesljam i feniram, pa ovaj balzam bas i nema svrhu, ali eto tu je :)

      Delete
  3. Sjajni su ti noviteti,jedva cekam da citam recenzije...
    Nasminkala si drugaricu predivno,skroz ide uz njene oci :)
    Poslednja slika me je prosto ocarala...Slazem se za ispijanje kafice :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Cako! Drugarica je htela teget zbog odevne kombinacije, a inace ima plavo-zelene oci, pa sam se dvoumila, no ipak je izgledala predivno :) I to ne samo zato sto sam je ja sminkala :) Sam Bog zna koliko su mi se tresle ruke :D haha
      Ajde kod mene, da ispijemo jednu, uz chat o svemu i svacemu :)

      Delete
  4. Super noviteti :) Ovaj Sally Hansen primer deluje zanimljivo, strpljivo cekam recenziju :) MSM ti je super za kosu, od njega brze raste :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :)
      Nisam znala to za MSM. To vise tata koristi zbog kolena, mada i ja uzmem kad vezbam uz Jillian Michaels.
      Eto, sta sve necu novo nauciti :)

      Delete
  5. Lepo si je našminkala :)
    Super su noviteti, bio je to zanimljiv mesec :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Coxy! Zaista je bio zanimljiv. Prvo sam mislila da nece biti nista od njega, medjutim, promenilo se :)

      Delete
  6. predivni noviteti :) divni su i makeup look-ovi :)

    ReplyDelete
  7. Sve je odlično, ne znam odakle da krenem... Elem, želim pre svega recenziju Sally H. baze i essence gel ajlajnera :) Baš si lepo našminkala drugaricu, ali i sebe! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa eto, sampon sam kupila jer se ti "kunes" u njega :D Kod mene su suprotna osecanja :D :p
      Hvala ti, a recenzija ce uskoro, samo da je jos malo probam :)

      Delete