Friday 14 June 2013

MUA Glamour Days Palette-look

Dusty pink-o-mania!


Hi everyone! Today I want to show you the make up I've been doing for a couple of days now. Do you know that feeling when you do one look and you like it and then you just do it tomorrow and soon it turns out to be a whole month? And you're stuck! :D
***
Pozdrav svima! Danas želim da vam pokažem šminku koju radim već par dana. Znate li onaj osećaj kada uradite look i svidi vam se, pa taj isti uradite i sutra i vrlo brzo to se pretvori u ceo mesec? I zaglavile ste! :D



I chose this dusty pink and mauve color and very soon realized that it suits me very well and compliments my eyes, while at the same time it looks discreet.
***
Odabrala sam ovu prljavo roze boju i neku svetlo ljubicastu sa dodatkom crvene i roze i vrlo brzo sam shvatila da mi baš dobro stoji (da, da baš sam narcis :D), istakne mi oči a ujedno je i vrlo diskretna šminka.




I used the MUA Glamour Days eyeshadow palette and a single shadow, also from MUA in shade 17 matte.
***
Koristila sam MUA Glamour Days paletu senki i jednu posebnu senku, koja je takođe MUA, ali je mat i nijansa 17.






As you can see on the photo above, I numbered the eye shadows and the numbers somewhat represent the order that I applied them.
1. Light pink-2/3 of my eyelid from the inner corner to the middle
2. Mauve shimmery color-the last 1/3 of my eyelid or the outer corner
3. Pink shimmery shade-to blend 1 and 2 together (it's not very pigmented so you can't see it)
4. and 5. are mixed together for my eyebrows
And then I added the single matte eyeshadow just under my eyebrows and to blend everything out. 
EASY!
***
Kao što vidite na fotografiji iznad, numerisala sam senke koje donekle opisuju redosled nanošenja.
1. Svetlo roze senka-naneta na 2/3 kapka od unutrašnjeg ugla do sredine
2. Svetlucava tamno prljavo roze senka-naneta na poslednju trećinu kapka odnosno na spoljašnji ugao
3. Svetlucava roze senka-da se ublaži prelaz između 1 i 2 (međutim ona nije baš dobro pigmentovana pa se ni ne vidi)
4. i 5. su pomešane i sa njima sam popunila obrve 
A nakon toga sam nanela onu posebnu mat senku odmah ispod obrva i malo izblendala sve. 
LAKO JE!








And then the day after, when I did the same thing all over again :)
***
A onda dan posle, kada sam uradila opet sve isto :)





Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

32 comments:

  1. Što ti imaš lijepe obrve *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) To je od MUA senki :D hihihihi!

      Delete
  2. Ovo bih ja nosila :)!
    Mnogo je lepo, bas bas mnogo :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, drago mi je da ti se dopada! Jednostavno je a moze i za dan i za vece :)

      Delete
    2. To je upravo ono sto ja volim, da mogu da kombinujem i bez problema nosim u vise varijanti, a ne 27x da nesto nadogradjujem, sminkam se 3h i slicno. Nisam taj tip O:).

      Delete
    3. Da, da, razumem te :) Nismo robovi sminke i odece :) Valjda...

      Delete
  3. opet Glamour Days, stvarno mi treba (iako mi ne treba)! =))) look ti je super a sviđa mi se i to, da tako kažeš, da si narcis =D drago mi je, da sam pronašla tvoj blog =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha ma da, salim se, no ipak je bitno da sama zakljucis sta ti stoji a sta ne, jer na kraju-ti samu sebe (treba da) najbolje poznajes :)
      Uh, od tih MUA paleta, nisam jos videla neku koja mi ne treba :D Mada se sa ove 3 dobro snalazim, ali ima uvek mesta za jos! :D

      Delete
  4. Bas ti lepo stoji, divim ti se kako si savrseno iscrtala ajlajner :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Jao do nedavno sam se mucila sa lajnerom i sad ga radim "naopako" od kraja ka unutrasnjem uglu i mnogo je bolje :)

      Delete
  5. Replies
    1. Hvala, evo i danas mi je u planu opet isto :D

      Delete
  6. Vidim da imamo dosta zajednichih omilenih dnevnih proizvoda ;)
    Ja takodje koristim Garnier BB Cream, Bourjois HM korektor, kao i moj omiljeni cokoladni bronzer, koji mi je favorit godinama :)
    I da, naravno, divno ti stoji pink na ocima ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HValaaa!
      Inace BB kremu zelim da spalim i bacim, ali se to kosi sa mojim pravilom o bacanju punih proizvoda pa je zato koristim, au HM se kunem i do sada nisam nasla ni bolji puder a ni korektor. A o Bourjois proizvodima necu ni da pocinjem :)

      Delete
  7. Senku broj 2 OBOZAVAM, fantasticna boja!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koristis je??? Ja te prve 4 ne znam kako da upotrebim, jednostavno nece da se prilepe za kapak (sa ili bez baze) :p

      Delete
    2. Mislila sam na ljubicastu senku koju si ti oznacila brojem 2 :D a nemam ni paletu, nego sam je videla i vec je obozavam jer je prelepa boja haha :D

      Delete
    3. Aaaa :) Slabo kontam ovih dana :)

      Delete
  8. Sviđa mi se paleta i tvoj look! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Paleta je i dobra a i jeftina, ali se uvek nadje 1-2 boje koje nisu dosta pigmentovane. Ali opet je za te parice isplativo :)

      Delete
  9. Totalno re razumijem :Đ I ja sam otkrila jedan look koji mi se jako sviđa, žuto-rozi-ljubičesti, i baš to što kažeš, jako je diskretan (iako ima i žute) i baš mi lijepo istakne oči i sva sam si narcisoidna :p Jučer sam se pokušala uslikati prije izlaska, ali blic uništi sve boje.. Isto je MUA paleta u pitanju, ali ne ova, nego poptastic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uhh poptastic sam htela da uzmem, ali nisam bas imala ideju sta cu sa nekim bojama odatle, pa sam je preskocila. Htedoh i onu pastelnu da uzmem, ali se bojim da nije pigmentovana.

      Delete
  10. Poznata mi je ova priča, tako se i ja uhvatim povremeno za neki stil šminkanja pa kao da za drugi ne znam :D Jako ti lepo stoji, da tebi mi se ovakve boje možda i najviše sviđaju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Coksi ;)
      Daj baci i ti neki post, stila looka koji si radila duzi vremenski period :) Bas me zanima kakvi su vam go-to lookovi :)

      Delete
  11. Odlično izgleda, baš mi se sviđa kombinacija boja :)

    ReplyDelete
  12. Vau! Nije ni cudo sto ga ponavljas kad ti opasno dobro stoji! :) Mindjuse su ti preslatke!

    ReplyDelete