Friday 21 June 2013

Crisnail-Pistache

SUMMER!




Hello ladies! Today is the first day of summer. Honestly, I wish it was still winter, but I guess I'll have to live with it while it's here :D . The good thing is that I get to wear bright colors (not that that's stopped me in winter :D ) but they also look amazing.
***
Ćao devojke! Danas je prvi dan leta. Iskreno, više bih volela da je još uvek zima, ali izgleda da ću morati da se zadovoljim i s letom dok je tu :D. Pozitivna stvar je što leti mogu da nosim svetle i drečave boje (mada me ni zima nije u tome sprečavala :D ) i sve te boje izgledaju fantastično.

 

Today I have Crisnail-Pistache on my nails and it's a wonderful light green, almost pastel but I wouldn't call it that. Sometimes it seems like it has a yellow undertone, but then in another position it's gone. The name really describes it well, pistachios! It's a nice creme polish, with no shimmer at all. Coverage is so good that it could pass as a one coater on shorter nails, but I used two coats as usual, plus a base and top coat.
***
Danas na noktima imam Crisnail-Pistache lak, divne svetlo zelene boje, skoro pastelne, ali ga ipak ne bih tako nazvala. U nekim trenucima mi se čini da ima žućkasti podtaon, ali se to u drugoj pozi više ne vidi. Mislim da ga ima odlično opisuje-pistaći! Ovaj lak je prava krema, bez imalo sljokica. Pokrivenost je toliko dobra da bi mogao da prođe i kao jednoslojac na kraćim noktima, ali sam ja po običaju namazala 2 sloja, plus baza i završni.






 








 

What do you think about it? Thank you for reading and have a nice day!
xoxo,
TamaraF

***
Šta mislite o ovom laku? Hvala na čitanju u želim vam lep dan!
:*
TamaraF




22 comments:

  1. Nisam probala ove lakove.
    Baš lepa letnja bojica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Probaj, bas su dobri i traju dugo a 350 din kostaju.

      Delete
  2. Na naslovnoj slici mi se ucinilo da je zuti kakav trazim za ljeto ali ipak se vidi malo pistache zelene :) fin je ali ja sam u potrazi za zutacem! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Baci pogled na Catrice lakove, oni imaju nekoliko zutaca koji su mi se ucinili ok :)

      Delete
  3. Bas je neobicna boja, ali mi se i kao takva jako svidja ;)

    ReplyDelete
  4. Boja je bas blesava i prava letnja. Divan je :)

    giveaway: http://jelenaswonderfulcolors.blogspot.com/2013/06/happy-blogo-birthday-jwc.html

    ReplyDelete
  5. Super je boja :)
    Imam Crisnail French Manicure Top Coat koji bas volim. Pruza onaj blago ljubicasti sjaj noktima :) Ja volim to, mada nema mnogo njih koji dele moje misljenje, pa kazu da izgleda modro :D Super je, i brzo se susi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Nisam probala baze i topere, mada se uvek zablenem u njih... :D Zaista se brzo susi. Ovo mi je drugi lak i to najvise volim i kod njega i kod prvog-brzo susenje :D

      Delete
  6. Replies
    1. Hvala draga moja! :* Bas sam odusevljena bojom :)

      Delete
  7. kod mene je tek prvi dan vrućine i več ne prestajem da kukam :d

    lakić divan, super za leto~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe blago tebi! Kod nas je sad udarila vrucina, ali svaki 5ti dan bude malo hladnije. Ja vec cekam zimu! :D
      Hvala ;)

      Delete
  8. Jao! Jao! Ovo je jedna od mojih boja definitivno! Prelep je i fenomenalno ti stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe cekala sam te :) Hvala! Sad su mi ponovo kratki nokti zbog posla, ali jedva cekam ponovo da ga mazem :)

      Delete
  9. Prava letnja, osvežavajuća boja. Nemam nijedan ovakav, a baš sam razmišljala da nabavim. Gde si kupila ovaj? Uzela bih pošto dobro pokriva, kako kažeš.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, zaista iz dva sloja lepo pokrije nokat i nema "celavih" mesta.

      Delete