Tuesday 18 June 2013

Hand Care

Plain and Simple: Hand Care


Dry hands...UGH! When I was younger I used to buy hand creams just because the package was cute, colorful or girly and now...
***
Suve ruke... UFF! Kad sam bila mlađa, kupovala sam kreme za ruke samo zato što je pakovanje bilo slatko, šareno i za devojčice, a sada...



...Ok let's not lie, the colorful package still gets my attention :D, only now I also have to read a little bit and try to find a good, moisturizing hand cream.
***
...Ajde da se ne lažemo, šareno pakovanje mi i dalje privlači pažnju :D, no sada još moram malo i da pročitam i pokušam da pronađem dobru kremu koja dovoljno hidrira ruke.


Today I want to show you my current hand care stash. It's not a lot, but anyway I would prefer for there to be only one or two bottles and that's it.
***
Danas želim da vam pokažem trenutni đuges sa kremama za ruke. Nije mnogo, no što se mene tiče, radije bih da imam jednu ili dve kreme i da završim s time.



Balea Shea Butter and Vanilla Hand Lotion

You've all probably seen or tried this hand lotion, so you know it's a Limited Edition product and you can buy it in DM drugstores, for approx. 2-3euros. 
The package is plastic with a good pump, the dosage is good-just enough for one application, the only downside is that the bottle is dense and you can't see how much of the product is left.
For those of you who love vanilla scent-this is the lotion for you! It smells nice and stays on for a couple of hours.
The lotion is kind of thin and I didn't like that because it seemed watery and my skin didn't absorb it quickly. I've tried to pump out less product, but still it took the lotion a while to absorb.
I will not be buying this lotion again because it didn't really nourish or hydrate my hands, it just left the vanilla scent for a while.
***
Verovatno ste svi videli ili probali ovaj losion, pa znate da je on iz ograničene serije i da ga možete kupiti u DM drogerijama, za odprilike 200, max. 300 dinara.
Ambalaža je plastična sa dobrom pumpicom, doziranje je dovoljno za jedno mazanje ruku, jedina loša stvar je sto je pakovanje neprozirno, pa ne možete da vidite koliko je ostalo proizvoda.
Za sve vas koji volite miris vanile-ovo je losion za vas! Miriše fino i miris se zadržava par sati na koži.
Losion je ređe formule i to mi se baš i nije dopalo jer deluje nekako vodenasto i trebalo mu je neko vreme da se upije. Pokušala sam i da istisnem manje proizvoda, međutim i dalje mu je trebalo duže vreme.
Neću ponovo kupovati ovaj losion jer i nije nešto negovao moje ruke, niti ih je hidrirao.

Ingredients/Sastav: Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parkii Butter, Hydrogenated Olive Oil, Ethylhexyl Stearate, Persea Gratissima Oil, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Phenoxyethanol, Glyceryl Stearate SE, Dicaprylyl Carbonate, Panthenol, Cera Alba, Tocopheryl Acetate, Parfum, Carbomer, Vanilla Planifolia Fruit Extract, Methylparaben, Sodium Hydroxide, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Coumarin.

Not tested on animals./Nije testiran na životinjama.





Atrix Soft Hand Cream

A while ago, I panicked because my hands were dry, more than usual, so I bought this hand cream, even though I had two that I liked. It says on the package that it has Aloe Vera gel and pro vitamin B5 which help your hands stay hydrated and protect them from drying out.
It does give you a nice feeling afterward and the hands feels soft, but the smell just irritates me. It reminds me of Glycerine creams from AVON (I bought them when I was younger and if I touched my face, I'd immediately start to sweat), so I guess that's what's bothering me.
For a price of less than 2 euros, it does the job, IF you're not picky about the scents.
Animal testing info here. I've read and heard that Beiersdorf does test on animals, but I'm not sure what to believe.
 ***
Pre nekog vremena sam kupila ovu kremu, jer sam se uspaničila da su mi ruke suvlje nego inače, a imala sam dve kreme koje volim. Na pakovanju piše da sadrži Aloe Vera gel i provitamin B5 koji obezbeđuju dugotrajnu hidratisanost i štite kožu od isušivanja.
Krema zaista daje fin osećaj nakon mazanja i ruke su mekane, ali me miris strašno iritira. Podseća me na one silne glicerinske kreme iz AVONa (kupovala sam ih kada sam bila mlađa, i ako bih rukama dotakla lice, momentalno bi počela da se znojim na tom mestu), tako da predpostavljam da mi glicerin smeta.
Za cenu od oko 150 dinara, krema dobro radi posao, AKO niste izbirljivi povodom mirisa.
Informacije o testiranju na životinjama su ovde. Čula sam a i čitala, da Beiersdorf testira na životinjama, tako da nisam sigurna u šta da verujem.


 

Ziaja Cocoa Hand Cream and Cocoa Butter Hand Cream

Two amazing products! I bought them in DM drugstore, 2 for 1, and I've been in love with them since!
The Cocoa Butter hand cream contains cocoa butter (duh! :) ) and canola oil. It says on the back that it efficiently regenerates the lipid structure of the epidermis and visibly softens and smoothes out hand skin while also strengthening the nails.
It smells amazing and the smell lasts for a couple of hours. After using this cream, my skin feels so soft and it leaves a nice non-sticky feeling. Both creams absorb very quickly.
Ingredients:
Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Isopropyl Myristate, Steareth-2, Canola Oil, Steareth-21, Hydrogenated Coco-Glycerides, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Sodium Polyacrylate, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance).



The Coconut hand cream contains coconut lipids rich in omega 3 and omega 6 and canola oil. Protects skin exposed to frequent contact with detergents and harsh weather conditions.
Ingredients:
Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Isopropyl Myristate, Steareth-2, Canola Oil, Steareth-21, Hydrogenated Coco-Glycerides, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Stearic Acid, Sodium Polyacrylate, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Coumarin.
 

I used both creams during winter and my hands never looked better!
They cost a little over 2 euros, but they are worth every cent! You can order Ziaja products here.
Animal testing info here and here.
***
Dva sjajna proizvoda! Kupila sam ih u DMu, 2 po ceni 1 i od prvog dana sam zaljubljena u ove kreme!
Krema od kakao putera sadrži (gle čuda!) kako puter i ulje repice. Na poleđini pakovanaj piše da efikasno regeneriše lipidnu strukturu epiderma i vidno omekšava i izglađuje kožu, a takođe i jača nokte.
Miriše fantastično i oseti se par sati. Nakon mazanja kreme, koža je mekana i ne ostavlja lepljiv osećaj. Obe kreme se upijaju veoma brzo.
Krema sa kokosom sadrži lipide kokosa koji su bogati omega 3 i omega 6 uljima i ulje repice. Štiti kožu koja je često izložena deterdžentima i teškim vremenskim uslovima.
Obe kreme sam koristila zimus i ruke mi nikad nisu izgledale bolje!
Cena im je oko 200 dinara i vrede svaki dinar!
O testiranju na životinjama pročitati ovde i ovde.


Dahlia Almond and Collagen Hand Cream

I have absolutely no idea why I bought this cream! :) I guess it was another impulsive buy, driven by my (not so) dry hands. To make the matter worse-I don't even like almond scented products! I like almonds but the scent in body lotions just makes my stomach turn. The good thing is that this hand cream doesn't have an intense almond scent, but I still don't like it because it reminds me of those glycerin creams.
This cream is for dry skin and I think it will be very good for winter time because it's greasier and leaves a sticky film on my hands. It absorbs very slowly but leaves skin soft for quite a while.
Dahlia products aren't tested on animals.
*** 
Nemam pojma zašto sam kupila ovu kremu! :) Predpostavljam da je deo još jedne impulsivne kupovine, povučene brigom o mojim (ne tako) suvim rukama. Da stvar bude gora-ja ni ne volim miris proizvoda sa bademom! Volim sam badem, ali mi se od proizvoda sa  mirisom badema stomak prevrne. Pozitivna stvar je što ova krema nema intenzivan miris badema, ali mi se svejednone dopada jer me i ona podseća na one glicerinske kreme.
Ova krema je za suvu kožu i mislim da će vrlo dobro poslužiti kad dođe zima, zato što je malo masnija i ostavlja neki lepljiv sloj na rukama. Dosta sporo se upija ali koža ostaje mekana duže vreme.
Dahlia proizvodi nisu testirani na životinjama. Piše ovde.

Ingredients/Sastav: Aqua, Triisostearin, Dimethicone, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Octyldodecanol, PEG- Stearate, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Dyglicerin, Hydrolyzed Collagen, Tocopherol Acetate, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Xantan Gum, Phenoxyetanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Tetrasodioum EDTA, Polysorbate-20, Parfum, Lilial


Krauterhof Body Creme Mit Shea Butter 

This is mainly a body cream, but due to it's small package of 100 ml I didn't want to use it for my body because I would've used it up in a jiffy, so it became one of my hand creams.
There are almonds on the sticker but it doesn't smell like almonds, on the contrary it smells refreshing and nice! It really leaves the skin soft and hydrated with no film or any kind of stickiness. It absorbs very quickly.
It says that it can also be used for minor burns and cuts, acne and stretch marks as well as scars. I haven't tried that but as a hand cream it is amazing so I don't doubt that it's good for other things too.
I don't know the price of this cream, as I got it from a friend but you can buy it in any drugstore.
I don't know if Krauterhof tests on animals or not, I couldn't find any info.
 ***
Ovo je prvenstveno krema za telo, ali sam je ja koristila kao kremu za ruke zbog male mililitraže (100 ml), jer bih je onako potrošila u sekundi.
Na slici su nacrtani bademi, međutim ona ne miriše na njih, već ima neki fin osvežavajuć miris! Ostavlja kožu meku, hidriranu bez ikakvog lepljivog sloja. Ubija se jako brzo.
Na pakovanju piše da se takođe može koristiti za blaže opekotine, sitne rane, akne, strije i ožiljke. Nisam je probala u te svrhe, ali je odlična kao krema za ruke, pa ne sumnjam da deluje i na sve ostalo.
Ne znam koja je cena ove kreme jer sam je dobila od prijateljice, ali je možete kupiti u bilo kojoj drogeriji i prodavnici.
Što se tiče testiranja na životinjama, nisam pronašla nikakve informacije, tako da ne znam ništa.
 
Ingredients/Sastav: Aqua, Parafinnum Liquidum, Butyrospermum Parkii Butter,Glycelycerin, Cetyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Ceteareth-20, Ceteareth-12, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Panthenol, Dimethicone, Parfum, Disodium Edta, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben


Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

20 comments:

  1. Baš ću probati ove Ziaja kreme!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno! Ja sam odusevljena njima, zaista su dobre :) Sad obilazim oko njihovih krema za lice :D

      Delete
  2. balea vanilija nije ni meni valjala, s vremenom mi i miris poceo da smeta, pa sam je prosliejdila sestrama ;)
    ziaja kreme nisam vidjela kod mene da se prodaju, a krauterhof mi se cini ok, samo mi ruzna ambalaza :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao prvi put da se neko slaze samnom u vezi Balea Vanile! Svima je bila dobra... :p
      Heheh pa dobro Krauterhof je ipak konjska mast i po tome je poznat, a kremice su nekako u drugom planu. I naravno anti celulit gel :D

      Delete
  3. Za Baleu ista pricica, vec sam i sama govorila na tu temu, Dalia dobra, Ziaja u planu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A da, citala sam tvoj post o kremicama :)
      Ziaju nemoj da propustis! Mene bas ne privlace one Ziaja sa maslinovim uljem (zelene) ali su u pakovanju 2+1 gratis pa se isplate jako.

      Delete
    2. Oooooooo, hvala na toj informaciji :D, u DM-u :D?

      Delete
    3. Pa da, kod mene u DMu se to vucara vec par meseci a ja nikako da uzmem, tako da kapiram da ima i u vecim gradovima (mozda) :D

      Delete
  4. Super zvuče Ziaja kreme, svi ih hvale. Još nisam probala ali planiram :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samo napred! Meni je jednu decko maznuo jer su i njemu odgovarale :D

      Delete
  5. Ni ja nisam zadovoljna ovom Balea kremom za ruke. Kupila sam, namazala dva puta i odustala. Jako vodena i ne pruza nikakvu negu :(

    Moram da probam te Ziaja kremice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huh, izgleda da nas ima vise nezadovoljnih, sao se krijemo negde :D
      Sto duze cekas, vise propustas sto se tice Ziaja kremica ;)

      Delete
  6. Mislim da cu kupiti Balein losion :D volim vaniliju pa mislim da mi odgovarati miris. Najčešće koristim Afroditinu aroma kremu za ruke i odlicno njeguje i jednako tako mirisi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E vidis nisam Afroditu probala! Hvala na ideji :) Kremica nikad dosta :D
      Ako ti odgovara tekstura, i volis vanilu, onda ce ti prijati. ;)

      Delete
  7. Mnogo proizvoda za ruke za nekog sa ne baš suvim rukama :D :D Ja obožavam miris badema :) Od ovih krema, samo sam Dahlia probala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh probaj Ziaja! :) Hahaha, najgore je sto mi i nisu nesto suve ruke/koza, nego se ja tripujem. Kad krene malo da zateze-PANIKAAA :D A inace se mazem svake prestupne godine pa nije ni cudo :) lol Salim se, ali zaista zaboravljam da mazem ruke i onda me povremeno uhvati frka ;)

      Delete
  8. Po koji put ovo Ziaja citam ZLAJA :D kao neki lik Zlatan, pa Zlaja i njegova kolekcija :D
    Ja mackam ruke tek onako, hvala Bogu nemam problem sa suhim rukama. Malo se osuse samo ako ih operem nekim agresivnim sapunom ali ne bih rekla da je to neki problem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha i ja sam ranije tako citala :D
      Ma nisu ni meni suve ruke nego se ja istripujem kad se malo osuse, bas kao sto ti kazes, posle nekog agresivnijeg sapuna :D

      Delete
  9. Odličan ti je ovaj post :) Ziaja kreme deluju privlačno, moraću da probam neku dok dođe hladnije vreme, a moje omiljene jeftine kreme su Biotenove narandžasta i crvena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, njih nisam jos ni videla! Joj, joj, jooooj, bolje ja da se drzim Ziaja i da ne gledam previse okolo :D Hvala ti Coxy <3

      Delete