Tuesday 11 June 2013

Turquoise look

My Go-To Summer Look :)

Hi y'all! Hope you're enjoying this wonderful day! Well, it is kinda cold-ish and the Sun is coming and going, but I happen to love it for some reason! :D You know that feeling when you wake up but you're tired, your back hurts because your cat slept on it the whole night, but then you look at the cute fluffy creature on your feet and you just conclude that it's a lovely day? Well, yeah. That's it.
***
Pozdrav svima! Nadam se da uživate u ovom divnom danu! Zapravo je hladnjikavo vreme, sunce odlazi i dolazi, ali se meni iz nekog razloga baš dopada! :D Znate li onaj osećaj kada se probudite a umorni ste, leđa vas bole jer vam je mačka čitavu noć spavala na njima, ali ona pogledate to statno pufnatso stvorenjce koje vam leži na nogama i zaključite da je ipak divan dan? Pa, da. To je to.


Meet Cvrle, my cat. His brother wasn't home, but I'll post photos of him some other time. :)
***
Upoznajte Cvrleta, mog macana. Njegov brat nije bio kod kuće, ali ću okačiti neke njegove fotke u narednom periodu. :)



Today I want to show you my go-to summer look, usually in turquoise. I have a long history with this look as I've been doing my make up like this for years. Colors make me happy. Turquoise, mixed with green and blue just make me ecstatic!
***
Danas želim da vam pokažem izgled koji najčešće nosim tokom leta i koji je uglavnom u tirkiznoj boji. Ja i ovaj look imamo lepu prošlost, s obzirom da se ovako šminkam svako leto, unazad godinama. Boje me čine sretnom. Tirkizna, u kombinaciji sa zelenom i plavom me jednostostavno čine presretnom!





I used:
  • Garnier BB Cream (light)
  • Essence Pure Skin Compact Powder (shade 02 sand) 
  • Bourjois Healthy Mix Concealer (shade 53 dark radiance)
  • Alverde Eyeshadow Base
  • MUA Immaculate Palette (check shades on photo)
  • MUA Pearl Eyeshadow (can't read the shade number)
  • MUA Matte Eyeshadow (Shade 17)
  • 4 Color Eye Shadow Palette from Primark
  • MUA Glamour Days Palette (for my eyebrows)
  • MUA black Eyeliner
  • Oriflame Wonder Lash Mascara black
  • Bourjois Bronzing Powder (the famous 
  • Chocolate, in shade 52)
  • Artdeco Blusher (shade 27)

 ***

Koristila sam:
  • Garnier BB kremu (light)
  • Essence Pure Skin puder u kamenu (nijansa 02 sand)
  • Bourjois HM korektor (nijansa 53 dark radiance)
  • Alverde baza za senku
  • MUA Immaculate paleta senki (nijanse pogledati na ostalim fotografijama)
  • MUA sedefasta senka (ne mogu da pročitam broj nijanse)
  • MUA mat senka (nijansa 17)
  • Paleta od 4 senke iz Primarka
  • MUA Glamour Days paleta (za obrve)
  • MUA crni lajner
  • Oriflame Wonder Lash crna maskara
  • Bourjois bronzer (poznata "čokolada", nijansa 52)
  • Artdeco rumenilo (nijansa 27)






This is how it went down ;)
***
Ovako se sve odvijalo ;)


You know the rest. Eyeliner, mascara, eyebrows (photo below)...
***
Znate ostatak. Ajlajner, maskara, obrve (fotka ispod)...


 








Do you have a favorite/go-to look? What do you think of mine?
Thank you for reading and have a lovely day!
xoxo,
TamaraF
***
Da li imate omiljeni look koji najčešće radite? Kako vam se dopada moj?
Hvala na čitanju i želim vam divan dan!
:*
TamaraF





20 comments:

  1. Replies
    1. Hehe, sve je nebitno pored mojg malog Cvrleta <3

      Delete
  2. super ti stoji tirkizna :) kad si prije dotaknula dno onom mua sjenilu? O.o ja sjenila kao da i ne trosim,nikakvog pomaka ni na jednom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahhaha i ja se to pitam! TO sjenilo mi je must have non-stop! Identicno je boji moje koze i stavljam ga i na podocnjake i do obrva, i za bled ga koristim i samo uz ajlajner :) Prosto nezamenjivo! Cak je bolje i od slicnih koji se nalaze u paletama. Zaista! Poredila sam :)

      Delete
  3. Obožavam ove tvoje makeup postove, savršeno ih odradiš... Ala si se ti obezbedila MUA kozmetikom :D :D Ali i trošiš, to je bitno! Sviđa mi se mnogo kako ovo izgleda, najdraža mi je poslednja fotka... A ja nemam neki go-to look, stalno nešto eksperimentišem i menjam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaaa draga! A ja se vecito dvoumim da li da ih objavljujem jer mi se cini da su losi... :( I uvek ista dilema koja traje danima...
      A MUA proizvoda imam, ali mi je i WL dosta dugacka. Stalno neceg nema kada porucujem pa to propustim i patim u tisini :D

      Delete
    2. Nema oko čega da se dvoumiš, iskreno!
      Patiš kao patika :D
      Šaljem ti jedan hug da ti bude lakše :))

      Delete
    3. <3 <3 <3 Weeee! Lakse mi je! jos kad mi ti kazes, onda mi kamen padne sa srca :)

      Delete
  4. Waaa, obožavam Cvrleta i tvoj look =D super ti stoji ta tirkizna! Puno mi se sviđa i Glamour Days jer je očito dobra i za obrve =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je fina Glamour Days paletica. Nisam mislila da ce biti dobra, a narucila sam je jer je tada bila ona ludacka akcija i maltene nicega nije bilo na stanju,, no eto, ipak se pokazala dobrom :)
      Hvala :)

      Delete
  5. Odlican tirkizni look. Macan je prelep! <3

    ReplyDelete
  6. Oblacici, oblacici... Divno!!!
    Super ti stoji!!!
    Macak je kao moj Mica...kojeg nazalost vise nema... Jako se rastuzim kada vidim na drugim blogovima zute mace...Evo sad i kod tebe... smrc... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo dusa <3 Zao mi je... I ja sam pre ove dvojice imala jednog divnog crnog u belim carapicama, ali eto... zivot ide dalje, udomili smo dva nova posel odredjenog vremena i dali njima sansu, a dragogo Nera nikada necemo zaboraviti... Tako i ti draga moja. Udomi novu macu, podeli svoje srce sa njom :)

      Delete
  7. Mnogo lepo mače, izvini, kao mačkoljub moram prvo to da prokomentarišem :D.
    Zašto ne bi radila više ovakvih postova, sve lepo prikažeš :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naaaravno! I ja uvek prvo primetim zivotinjice <3 Nekako oni uvek zauzmu binu :D
      Ako i ti tako mislis, radicu ih cesce. Ne znam... Valjda zato sto sam nova u ovome, pa uvek mislim da nije dobro... Pesimizam :no-no:

      Delete