Monday 24 June 2013

Front Cover + MUA Look

Frosted Almond :)


Hi ladies! Today I want to show you yesterdays look. I wore this to work and was quite surprised at how well it held up.
***
Ćao devojke! Danas želim da vam pokažem jučerašnju šminku. Nosila sam je na posao i bila sam poprilično iznenađena kako se dobro održala.





I won't bore you with text, just the list of products that I used.
***
Neću vam dosađivati sa puno teksta, samo lista proizvoda koje sam koristila.

1) Bourjois Healthy Mix Foundation (52)
2) Bourjois Healthy Mix Concealer (53)
3) Essence Pure Skin Compact Powder (02 sand)
4) Alverde EyeshadowPrimer
5) MUA Immaculate Palette (shade 21)
6) Front Cover Eyeshadow (shade Frosted Almond)
7) Front Cover Eyeshadow (shade Powder Puff)
8) MUA Matte Eyeshadow (shade 17)
9) MUA Eyeliner (brown)
10) Oriflame Wonder Lash (black)
11) MUA Glamour Days Palette
12) Oriflame Triple Core Lipstick (Coral Trend)
13) W7 Africa Multi Bronzing Face Powder












I decided to take photos after work, just so you can see what my make up looked like at midnight. Keep in mind that I work in a place where it's hot and humid and I also sweat a lot at times. Yesterday was one of those days :D I used my Alverde Eyeshadow Primer and that's it. Impressive, huh? :)

***
Odlučila sam da slikam šminku i posle posla, čisto da vidite kako je izgledala u ponoć. Imajte na umu da radim na mestu gde je toplo i dosta vlažno i takođe se dosta često znojim. Juče je bio baš jedan od tih dana. :D Koristila sam Alverde bazu za senke i to je to. Impresivno, zar ne?




There's a little foundation missing and my eyebrows look like they survived a tornado :D Other than that, it's all there and looking good!
***
Nešto malo pudera fali i obrve izgledaju kao da su preživele tornado :D Sem toga sve je na mestu i izgleda prilično dobro!



What do you think? Do you like it? Any suggestions? Thank you for reading my blog and taking the time to comment and improve my work.
xoxo,
TamaraF
***
Šta mislite? Da li vam se dopada? Imate li sugestije? Hvala vam što čitate moj blog i što odvajate vreme da komentarišete i time poboljšavate moj rad.
:*
TamaraF

17 comments:

  1. Dopadaju mi gotovo svaki tvoj look, uvek umereno, sa ukusom. Imam predlog - pravi vise ovakvih postova :), stvarno ih uvek lepo odradis.
    I da, mozda mozes nekada ubaciti sliku malko iz daljine, kao portret, da imamo celokupnu sliku, a i ne mora ako ne mozes sprovesti u delo :). Super si :)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :) Evo polako sprovodim u delo to sa vise make up postova (kao sto mi je i draga Megi rekla). Cesto odradim look ali posla dan-dva zaboravim sta sam od proizvoda koristila i onda ode sve dodj... :D Jovo nanovo :D
      Najcesce nisamjosni obucena kada se slikam za blog i onda mi je bezveze da stavljam potret sliku ili celu figuru, a i nekako me to asocira na modni blog, a moj to nije (sto ne znaci da jednog dana nece biti). Imacu na umu kad budem radila sledece slikanje ;)

      Delete
    2. Ok, opusteno bih mogla da ispravno napisem komentar - DOPADA MI SE , a ne dopadaju mi ...
      Ma to sam ti ovako rekla, cisto kao predlog :).

      Delete
  2. Sviđa mi se kako si našminkala oči :) Lepe boje :)

    ReplyDelete
  3. Odličan ti je look, stvarno svaka čast alverde bazi :D :D
    Obožavam ove Oriflame ruževe, često su na sniženju, pa ne budu ni 200 dinara, a odlični su!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Znam da su mnogi razocarani u bazu, a ja imam povremeno masne kapke i ona mi bas super radi posao, a jos je i stotinjak dinara!
      Jao i ja volim O. ruzeve, pogotovo te triple core. Bas su mi cool, a nisu mnogo skupi :) Drago mi je da ti se dopada look!

      Delete
  4. Sjajno, ovakvi look-ovi su mi najlepši1

    ReplyDelete
  5. Obozavam ove Oriflame ruzeve :) Imam dva i jako cesto ih koristim :) Prelepo mirisu :D

    I da, svidja mi se look :) Super umereno i fino :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) I ja volim te ruzeve,. Za sada imam tri komada, ali se nadam povecanju "kolekcije" :D

      Delete
  6. Divno izvlacis liniju eyelinera. Predivno. Taj neki vintage smek ti odlicno stoji. Taj Oriflame ruz obozavam, cak sam i drugarici uzela jedan jer nije mogla da se odvoji od mog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah 'oce to tako kad ljudi vide da imas neki dobar karmin, pa ti ga skoro i maznu :D Hvala! Za ajlajner treba samo vezba i da nadjes nacin nanosenja koji tebi odgovara.

      Delete
  7. Lijep makeup i lijepo ti pristaje :)

    ReplyDelete