Thursday 27 June 2013

Twenty One Cosmetics Nail Polish No.4

True Blood


Hahah! I know. The post title is crazy, but for those of you who know me, you know how much I love the TV series True Blood. And when I look at this nail polish, I immediately think of the series, so here it is...
***
Hahah! Znam! Naziv posta je otkačen, ali oni koji me poznaju, znaju koliko volim tv seriju True Blood. Uglavnom, kad pogledam ovaj lak, momentalno pomislim na tu seriju. Pa evo ga lakic...




I won't go into the details of who I love and who makes me laugh the most (PAM!) in the series, I'll just say it's the most thrilling show I've seen for a long time.
***
Neću ulaziti u detalje o tome koga najviše volim i ko me najviše zasmejava u seriji (PEM!), samo ću reći da je meni ova serija jedna od uzbudljivijih koje sam videla duže vreme.







This is the second nail polish that I have from Twenty One Cosmetics, and it is by far the best one! The color is red, blood red, true red, I don't even know how to describe it. It's just lovely. The formula is creamy, it glides on your nail and it dries quickly! For 1 euro, it's a bargain!
***
Ovo je drugi lak od Twenty One Cosmetics-a koji imam i definitivno je najbolji! Boja je crvena, krv crvena, ona prava crvena, ne znam ni kako da je opišem. Baš je divna! Formula je kremasta, klizi po noktu i suši se brzo. Za oko 100 dinara, ovo je bagatela!


 Like I said in my first Twenty One Cosmetics post HERE, this nail polish is made by AURA for Lilly drugstores.
***
Kao što sam napomenula u postu o Twenty One Cosmetics OVDE, ove lakove proizvodi AURA za Lilly drogerije.




As usual, I'm wearing a base coat, two coats of nail polish and a fast drying top coat.
***
Kao i obično, namazala sam bazu, dva sloja laka i brzosušeći nadlak.



 What do you think? Do you have any of these nail polish bottles? Oh, and do you by any chance watch True Blood? If not, which series do you watch?
Thank you for reading,
xoxo,
TamaraF
***
Kako vam se čini? Da li imate neki lak od 21 Cosmetics? Da li možda gledate True Blood seriju? Ako ne, koje serije gledate?
Hvala na čitanju,
:*
TamaraF

14 comments:

  1. Nisma gledala seriju, ali lak izgleda divno. Obožavam Modern Family i The Game Of Thrones :)
    Ko god da je mazao ove lakove, nije zadovoljan, tako da sam ih nešto preskala :)
    Tvoj je baš divan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, nisam cula da su ljudi nezadovoljni. Ili sam ja neki freak :D Meni su i dobri, posebno ovaj crveni, a i za te parice jos i dosta dugo traju. Mozda je i do baze i tc-a.
      I ja gledam Game of Thrones, ali mi je ova definitivno omiljena serija :)

      Delete
  2. baš mi se sviđa kako se sija :D

    ReplyDelete
  3. Prelepa crvena nijansa ;)
    Nikada nisam koristila ove lakove, izgleda mi zanimljivo ;)

    ReplyDelete
  4. Imam ga, moj crveni miljenik definitivno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj! Aaa bas mi je drago da neko deli moje oduseveljenje ovim lakom :)

      Delete
  5. Super sija. Nisam znala da ove lakove proizvodi Aura, kod nas ih nema...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta, ako mozes neki da nabavis, nemoj se dvoumiti :)

      Delete
  6. Prelepa crvena. Volim te prave crvene nijanse. Odlicne slike! A serija mi favorit tokom leta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jejj! I meni je :) Ja ranije nisam bas volela crvene i onda odjednom promena za 360 stepeni :D

      Delete