Thursday 13 June 2013

SUNDANCE Mattifying Sun Fluid SPF 30

Sun protection


Hello my lovelies! Today I will be reviewing this SUNDANCE Mattifying Sun Fluid with SPF 30. I don't know about you, but I usually neglect my skin in terms of UVA and UVB protection. I just never thought about it I guess. I know, it's sad. But this year I've decided to try and do this properly, and protect my skin until it's not too late.
***
Pozdrav drage moje! Danas ću da napišem par reči o ovom SUNDANCE matirajućem fluidu/tečnosti za sunčanje sa SPF 30. Ne znam kako vi, ali ja najčešće zapostavljam svoju kožu kada je u pitanju UVA i UVB zaštita. Jednostavno se nikad ne setim toga. Znam, to je tužno. No, ove godine sam odučila da se potrudim da ovo uradim kako treba i da zaštitim svoju kožu dok još nije prekasno.


It comes in a nice orange box, which I could actually open without ripping the edges of the lid (I hate when that happens!). The bottle has 50 ml of product, which can last you quite a while, considering that it's a fluid and a small amount is enough to cover your face and neck. It smells like all other products for sun protection, kind of carroty to me :) (it just reminds me of carrots, if you know what I mean).
***
Dolazi u narandžastoj kutiji, koju sam uspela da otvorim iz prve bez cepanja krajeva poklopca (mrzim kad mi se to desi!). U flašici ima 50ml proizvoda, što može da vam potraje neko vreme, pogotovo jer je u pitanju fluid/tečnost i mala količina je dovoljna da prekrijete lice i vrat. Miriše kao i svi ostali proizvodi za sunčanje, mene pomalo podseća na šargarepu :) (ne znam zašto, ali me na to podseća, ako me kontate).



The bottle is plastic, nice and thick with a plastic cap that I managed to lose while taking photos. Maybe it should have been attached to the bottle, just in case a loon like me bought it! :) P.S. I found it after lifting my behind from the couch :D
***
Bočica je plastična, lepa i prilično čvrsta sa plastičnim čepom koji sam uspela da izgubim dok sam fotkala proizvod. Možda su ga trebali pričvrstiti za bočicu, u sučaju da lujka kao ja kupi ovaj proizvod! :) P.S. Pronašla sam ga nakon što sam podigla zadnjicu sa kauča :D

"The photo-stable and balanced UVA / UVB broad-band filter system and Vitamin E protect the skin from sunburn and immediately bend with regular use against light-induced pigmentation and age spots. The lightweight fluid has been specially tuned to the needs of the sensitive face and neck skin and reduces shininess. An effective moisturizing complex with glycerin and pro vitamin B5 give the skin long lasting hydration. The fluid spreads easily and absorbs quickly without sticking. Waterproof.
• Immediate protection immediately after application
• Skin compatibility dermatologically approved
• 24 moisturizer with mattifying effect"

I have to say that I'm not thrilled with this fluid. I used it alone and it left a semi-matte skin, but it lasted for an hour, two hours tops. My face usually sweats when using sun skin care products, and this one was no exception. :( Too bad because I was really hoping that this one would be different. It's like these products clog my pores and the skin just can't breathe. I used it with my regular face cream under, and then without, no change.
***
Moram priznati da nisam baš oduševljena ovim proizvodom. Koristila sam ga samog i koža mi je bila polu-mat, a to je trajalo sat-dva maksimalno. Lice mi se obično znoji kad koristim proizvode za sunce i ovaj fluid nije bio izuzetak. :( Šteta jer sam se baš nadala da će biti drugačiji. Kao da mi proizvodi za sunčanje zapuše pore i koža ne može da diše. Čak sam ga koristila i posle mazanja dnevne kreme, a i bez nje, i nije bilo razlike.


I tried using it as some kind of base underneath my make up and that was just wrong! With Garnier BB Cream my face was all shiny, and not the fluid, nor the BB cream gave the mattifying effect. I set my make up with Essence Pure Skin Powder but still the make up just slid off my face in a few hours. Worst combination ever!
Then I tried it with Bourjois Healthy Mix Foundation, and my usual Essence routine, and that was a little better but I just couldn't wait to get home and remove my make up.
***
Pokušala sam da ga koristim kao neku vrstu podloge/baze ispod šminke, ali je to bilo katastrofalno! Sa Garnier BB kremom lice mi je bilo sjajno i ni fluid ni BB krema nisu dali matirajući efekat. "Zacementirala" sam šminku sa Essence Pure Skin puderom u kamenu, ali je šminka posle par sati ipak "skliznula" s lica. Najgora kombinacija ikada!
Onda sam pokušala da namažem Bourjois Healthy Mix puder preko fluida uz rutinsko nanošenje pudera ukamenu, i to je dalo malo bolje rezultate, no svejedno sam jedva čekala da dođem kući i skinem šminku.




I guess that this is JUST a sun fluid :D for when you're at the beach or just tanning in your back yard. It's good, just not what I wanted it to be. It's smooth, applies easily, doesn't leave a "film" on your skin, and for the price of  less than 3 euros it's good. You can buy it in DM drugstores. 
***
Izgleda da je ovo SAMO fluid za sunčanje :D (kao što pakovanje kaže) kada ste na plaži ili se pak sunčate u dvorištu. Dobar je, ali jednostavno nije ono što sam ja želela da bude. Gladak je, lepo se razmazuje, ne ostavlja beli "film" na koži i za cenu od 270 dinara mislim da se isplati. Možete ga kupiti u DM drogerijama.



I don't understand all of the ingredients and what they mean (I'm learning though) but here's the photo and you can decipher some of it here.
This product is vegan and of course-cruelty free.
***
Ne razumem se baš mnogo u sastojke ni šta oni tačno znače (ali učim polako), no evo fotka sastava, a nešto od toga možete da dešifrujete ovde.
Ovaj proizvod je veganski i naravno, nije testiran na životinjama.



What do you use to protect your skin? Do you have a product with UVA and UVB protection that you use every day and before applying your make up?
Thank you for reading,
xoxo
T.
***
Šta vi koristite za zaštitu kože od sunca? Da li imate neki proizvod sa UVA i UVB zaštitom koji koristite svakodnevno, čak i pre nanošenja šminke?Hvala na čitanju,
:*
T.

9 comments:

  1. Hvala ti na recenziji, vidjela sam ovo u dm-u ali srecom pa nisam uzela. Trenutno imam Avene reflexe solaire spf 50 koji sam ranije recenzirala i njega planiram da koristim ovo ljeto sto se lica tice.
    Za svakodnevne izlaske koristim vichy puder koji ima spf 35, ali u potrazi sam za nekom bb kremom koja ima spf a da mi odgovara licu. Ove sve drogerijske a i apotekarske mi se cine premasnjikave :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sta ja znam... Meni je trebalo nesto za svaki dan i da mogu sminku preko, pa sam se zeznula, no s druge strane, nece se baciti definitivno :)
      Ja trazim i puder sa SPF ali i neku dobru kremu za lice koja matira. Jos kad bi bila drogerijskog tipa, tj. sto jeftinija, bilo bi idealno :D

      Delete
  2. Ne zvuči mi loše a i cena je smešna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cena je zaista okej, s obzirom da su obicno ti proizvodi dosta skupi. Ako ti treba za more, suncanje itd onda je savrsen fluid! A za nesto za svaki dan, meni ne odgovara, no opet svi smo razliciti, tako da ti mozda i bude dobro :)

      Delete
  3. Uff, kako me zivcira kad se netko kune u matiranje a kad tamo, nakon sat vremena se sjajim ko svinjska pečenica XD grozno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista! Mislim, kad vec pise "matte" ocekujem da bar nesto matira.

      Delete
  4. Hm, ne volim kad je alkohol već na trećem mestu proizvoda koji mažem na lice :( Super recenzija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Ako imas vremena, bas bih volela da mi objasnis ukratko cega treba da se klonim u proizvodima, sta je bas stetno... ;)

      Delete
  5. Hvala na recenziji, odustala sam od kupovine :-). Ja koristim Vichy 25 kremu, jako je lagana, savrsena je kao podloga i toplo je preporucujem svima. Sto se tice BB krema, otkako sam pronasla Deborah, odustala sam od pudera. Ima takodjer jako visok zastitni faktor, pa ko nema nekih vecih problema s licem, moze je slobodno isprobati. Malo su zeznute nijanse, meni, kao blijedoj brineti, odgovara 1..

    ReplyDelete