Sunday 30 June 2013

Biore Shine Control Moisturiser

No shine. Oh, no, no.


Hi! Today I want to show you my all-time shine control product Biore Pore Perfect Shine Control Moisturiser. This is one of those products that I've had for ages, never quite got to using it until now, and I was blown away by the effects!
***
Haj! Večeras želim da vam pokažem moj omiljeni matirajući proizvod svih vremena, a to je Biore Pore Perfect Shine Control Moisturiser. Ovo je jedan od onih proizvoda koji imam čitavu večnost, nisam se setila da ga koristim sve do sada i zanemela sam kada sam videla efekte!




I think I've had this for 5-6 years (yes, I know, too long!) and it's still the same. It's good, it's working, the smell is nice, texture ok, so I'm using it.
***
Mislim da ga imam već nekih 5-6 godina (da, znam, predugo!) i još uvek je u istom stanju. I dalje je dobar, radi posao, miris je fin, tekstura okej, pa ga zato i koristim.




It has a nice pump that gives you just enough of the product in one press, I even press a little less because I don't like to waste product and I'd rather press twice. I've kept it in the bathroom, my room, light, dark places, warm, cold and it is still good. How do I know? Well apart from it smelling very nice, not going bad, it also makes my face oil free and really matte within a minute of application! I love it! I can't believe it took me years to start using it!
***
Ima dobru pumpicu koja daje taman dovoljno proizvoda u jednom pritisku, a ja čak stisnem i malo manje jer ne volim da bacam proizvod i radije ću pritisnuti dva puta. Ovu kremicu sam čuvala u kupatilu, sobi, na svetlim i tamnim mestima, toplim, hladnim i još uvek je dobra. Kako znam? Pa osim što i dalje miriše dobro i što se nije nikako pokvarila, ona i dalje "magično" odnosi svu masnoću sa mog lica i matira ga za manje od minut nakon mazanja! Obožavam je! Ne mogu da verujem da mi je trebalo nekoliko godina da počnem da je koristim!





This moisturizer just mattes my face but leaves it really hydrated and veeeeery soft. There is no tight feeling and my skin is matte for ate least 4-5 hours.
***
Ova kremica jednostavno matira moje lice no ipak ga ostavlja hidriranim i veoma mekim. Nema onog osećaja zatezanja, a koža mi je matirana bar 4-5 sati.


Now unfortunately this product has been discontinued (and just when I started using it!) so there's really no point in this post (:D ), but I really wanted to show you that I found something that helps, only to lose it within a month. :p :D
I think you can still find some of it on Amazon and that's it. I've used some other Biore products and my favorite was the Biore Warming Anti-Blackhead Cream Cleanser and I think you can still get that one. Reviews about this moisturiser here, about the warming cleanser here and here is where these products can be bought. As far as I know, they are cruelty free.
There is one good thing about this post. :) I have found something cheaper and in my country that does a brilliant job in mattifying my skin! For this little baby, stay tuned...
'Till next time. Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Nažalost, ovaj proizvod se više ne proizvodi (i to baš kada se ja dohvatim da ga koristim!) pa ovaj post i nema neku poentu (:D ), ali eto, jako sam želela da vam pokažem da sam našla nešto što pomaže, pa čak iako sam to izgubila u mesec dana. :p :D
Mislim da još uvek možete da nađete koju bočicu na Amazonu i to je to. Koristila sam i neke druge Biore proizvode a jedan od omiljenih mi je bio Biore Warming Anti-Blackhead Cream Cleanser (samozagrevajući kremasti piling protiv mitisera) i mislim da ga još uvek možete nabaviti. Recenzije ove kremice možete naći ovde, o pilingu ovde, a ovde možete da vidite gde se prodaju Biore proizvodi. Znam, nema ih u Srbiji i okolini, ali ako imate nekoga u inostranstvu, obavezno ga uhvatite da vam donese. Koliko ja znam nisu testirani na životinjama.
Postoji jedna dobra stvar u vezi ovog posta. :) Pronašla sam nešto jeftinije i u Srbiji, što radi odličan posao matirajući kožu!  Više o toj bebici uskoro...
Do sledećeg puta. Hvala na čitanju!
:*
TamaraF 

2 comments: