Saturday 29 June 2013

Twenty One Cosmetics Nail Polish No.17

Pink World

 
Continuing with my posts about Twenty One Cosmetics nail polish bottles, today I have a bright pink one for you.
***
Nastavljam sam postovima o Twenty One Cosmetics lakovima i danas za vas imam jedan drečavo roze lak.




This nail polish has a jelly formula so to fully cover your nail, you will need two or even three coats. I'm not really a fan of jellies but this color was just so pretty and perfect for summer that I had to buy it.
I know I'm repeating myself, but, for those of you who are reading about this brand for the first time (and haven't seen this and this post), Twenty One Cosmetics nail polish bottles can be bought in Lilly drugstores for a small amount of approx. 1 euro and you get 10.5ml of product. The polish is made by AURA cosmetics for Lilly. They are very good, they last a fair amount of days, the only thing that can bother you is the short and thin brush (if you're a thick brush lover).
***
Ovaj lak ima jelly formulu i da biste potpuno prekrili nokat, biće potrebna dva do tri sloja laka. Nisam veliki obožavaoc jelly lakova, ali je ova boja bila toliko lepa i delovala je tako savršeno za leto da sam je prosto morala uzeti.
Znam da se ponavljam, ali za vas koji prvi put čitate o ovim lakovima (i/ili niste videli ovaj i ovaj post), Twenty One Cosmetics lakovi se mogu kupiti u Lilly drogerijama po ceni od oko 120 dinara i dobijete 10,5 ml laka. Lak proizvodi AURA specijalno za Lilly. Lakovi su veoma dobri, traju dosta dugo na noktima, jedino što vam može zasmetati je kratka i tanka četkica (ako ste kao ja i volite one šire i duže-nemojte ovo shvatiti na neki drugi način :D ).











Thank you for reading and have a nice day!
xoxo,
TamaraF
***
Hvala na čitanju i želim vam divan dan!
:*
TamaraF

15 comments:

  1. Predivan je, Tamara :)
    Mnogo volim ovakve pink nijanse :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga! :) Em je lep, em je jeftin! :)

      Delete
  2. Predivne su apsolutno sve nijanse :D

    ReplyDelete
  3. Super je boja i odlicno ti stoji! :) Mislim da bi se meni dopala formula. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Na tebe sam i mislila dok sam mazala ovaj lak, jer znam da ti vise volis te jelly formule :)

      Delete
  4. Divna boja i divno ti stojiii! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Bolje ce stajati na duyim noktima, ali sta da se radi :)

      Delete
  5. bilo mi je teško da se odlučim koji mi je ljepši, predivni su svi, ali ovaj breskvasti (koliko sam uspjela da upratim, nijansa pod brojem 11) mi je najnajljepši. jest mi žao što se kod nas nema kupiti ovih lakova, a tko su lijepiii i jeftini i sve. eto :(

    ReplyDelete
  6. Kako je lepa nijansa,baš moja :)

    ReplyDelete
  7. Pozzz,
    divni lakovi, i meni se sviđaju.
    Rozi sam dobila na poklon i tražila bih još neki ali ne znam koje sve nijanse imaju :(
    Sve sam pretražila po internetu i ne mogu da nađem paletu boja ili neku sliku u kojim sve bojama imaju.. da li možeš da mi pomogneš u vezi toga?

    ReplyDelete