Tuesday 29 October 2013

Micellar Waters-Ziaja vs. Eucerin

Eucerin vs. Ziaja


It took me a while to start using products of this type, but I realized their value very quickly. At first I just
 thought that a micellar water is another product that costs a lot and does the same job like all other cleansing products do.
Oh boy, was I wrong.
***
Trebalo mi je malo više vremena da počnem da koristim proizvode ovog tipa, ali sam se vrlo brzo uverila u njihovu vrednost. Isprva sam mislila da je micelarna voda još jedan skup proizvod koji radi isti posao kao i ostali skidači šminke.
Ala sam se prevarila.



What it a micellar water?
It's a relatively new and very popular product that is soap-free, non-rinse and it contains micelle molecules which are little ice-cream cone shaped spheres that have water inside. Micelles are really good for trapping small quantities of oil and that's why they make ideal mild makeup removers. Basically micelles form pretty easily, so you're probably using a tonic that has them but the manufacturer is just not talking about them.
***
Šta je micelarna voda?
Ovo je relativno nov i veoma popularan proizvod koji ne sadrži sapun, ne ispira se i sadrži molekule micelijuma odn. micelarne molekule, male sfere oblika korneta koje sadrže vodu u sebi. Micelijumi su jako dobri u "zarobljavanju" malih količina masti i ulja, pa su zato idealni za pravljenje blagih sredstava za skidanje šminke. U suštini, micelarni molekuli se formiraju prilično lako i moguće je da se nalaze i u toniku koji koristite, samo što ih proizvođač nije izreklamirao.


Why do you need a micellar water?
First of all, it's a multi purpose product and basically it can replace your face wash or gel, a tonic for cleaning your skin and a lotion for removing make up.
It also saves you time and removes all make up in one step. This why I got my first micellar water. I was using this amazing mascara, but it had one fault-I couldn't get it off my eyelashes. I tried scrubbing, washing, tapping, lotions, tonics, peelings and nothing could get the job done. So I bought a micellar water and I haven't had any problems since.
 ***
Zašto vam je potrebna micelarna voda?
Prvenstveno, ovo je višenamenski proizvod koji vam u suštini zamenjuje gel za umivanje, tonik za čišćenje i losion za skidanje šminke.
Takođe vam štedi vreme i skida svu šminku u jednom potezu. Zbog toga sam ja nabavila svoju prvu micelarnu. Naime, koristila sam jednu odličnu maskaru, koja je imala jednu manu-nikako se nije dala skinuti sa trepavica. Probala sam da žuljam, perem, tapkam tuferima, losione, tonike, pilinge i ništa je nije u potpunosti skidalo. I tako sam kupila micelarnu vodu, a od tada nemam sličnih problema.

Here is proof!/Evo i dokaza!

Regular makeup remover/Običan skidač šminke

Micellar water/Micelarna voda

It's a mild product so it's not supposed to irritate your eyes and skin. It's a good product for all skin types, but people with oily skin might have the feeling that their skin is not 100% clean because it's mild.
***
Ovo je blag proizvod i ne bi trebao da nadražuje kožu i oči. Proizvod odgovara svim tipovima kože, s tim što je moguće da će osobe sa masnom kožom imati osećaj kao da nisu 100% očistile kožu, baš zbog toga što je ovo blag proizvod.


Too expensive for you?
Add the prices of the three products I just cited and you'll pretty much get the same price.
***
Preskupo vam je?
Saberite cene tri gorenavedena proizvoda i dobićete približno istu cenu.
 

This isn't a real battle of the products type post, because both of these micellar fluids are very good.
In my experience, the only difference between these two micellar waters is the price. At first I thought that Ziaja micellar doesn't remove makeup as well as Eucerin, but I just had to get used to it and after a while I realized they both of them do an equally good job.
***
Ovo nije tipičan post gde se dva proizvoda bore do pobede, jer su meni obe micelarne jako dobre.
Iz mog iskustva, jedina razlika između Ziaja i Eucerin micelarnih je cena. Isprva sam mislila da Ziaja ne skida šminku jednako dobro kao Eucerin, ali mi je samo trebalo par dana da se naviknem na nju i nakon nekog vremena sam došla do zaključka da obe jednako dobro rade svoj posao.


Ziaja:




 

Eucerin:





Do you use a micellar water? Which one is your favorite?
Thank you for reading!
xoxo,

TamaraF
***
Da li koristite neku micelarnu vodicu? Koja vam je omiljena?
Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

21 comments:

  1. Ja nikako da odvojim novac za neku micelarnu a zelim da ih probam i mislim da cu sad to definitivno uraditi jer mi je ova Ziaja skroz pristupacna a dobra :))
    Odlican post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam se Ziaji obradovala jer je znatno jeftinija a uvek mi bude zao da dam vise od 1000 din za neki proizvod, pogotovo jer sam ubedjena da negde postoji jeftinija alternativa :)

      Delete
  2. Ja koristim L'oreal micelarnu od kad je izasla i jako sam zadovoljna. Ove dve nisam probala... Htela sam da kupim Ziaja micelarnu ali je bila skoro 600 dinara pa sam se opet odlucila za L'oreal... Izgleda da ja nisam dobro videla cenu :) U svakom slucaju, detaljan post i sveobuhvatan, svaka cast :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moguce da nisi videla dobru cenu. Ja sam moju uzela u lilly-ju za 399 dinara. E sad, ako je poskupela, onda ja sirim dezinformacije... :D

      Delete
    2. mozda je bila na snizenju, u lilly-ju je 600.00, juče sam gledala, bar sto se tiče NS

      Delete
    3. Jao nisam znala Zorana! Hvala na informaciji, provericu u svom lilly-ju pa cu ispraviti post, da ne ispadne da dajem pogresne informacije. Moguce je da je to bilo snizenje cim se pojavila micelarna u prodaji, pa da su posle podigli cenu. Najgore je sto je onda trebalo da pise da je to promotivna cena, a ja sam dobro gledala kad sam kupovala i nista nije pisalo. :(

      Delete
  3. Fino i detaljno napisano, sve što nas zanima na jednom mestu :)
    Hvala na preporuci!
    Lidija

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu! Drago mi je da vam se dopada post! :)

      Delete
  4. Koristila sam Eucerin miceralnu i bila mi je ok, svakako nameravam da probam Ziaja miceralnu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno je probaj! Meni su zaista iste, pa zasto onda ne bi ustedela koji dinar? :D To je lak-dva vise u kolekciji :))))

      Delete
  5. Momentalno koristim Nuxe micelarnu a imam još i Vichy i Biodermu.

    Ove tvoje nisam probala no uzimam u obzir za slijedeći šoping.

    Odlično objašnjeno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja Biodermu nisam probala jos, mada mi je u pocetku ona bila na listi, ali je u apoteci koja je davala 25% popusta nisu imali, pa je upala Eucerin. Mozda i bolje. :)
      Hvala na pohvali, trudila sam se :)

      Delete
  6. Koristim Mixa i prezadovoljna sam, ali ću da probam i Ziaja, lep post, hvala

    ReplyDelete
  7. ziaja je pred kraj, a ja prezadovoljna, tako da ću je opet kupiti :)

    ReplyDelete
  8. Odlična recenzija, iako nisam probala ni jednu ni drugu. Imam Loreal micelarnu i ja sam zadovoljna, ali vrlo rado bih probala ziaja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, Loreal nisam probala, ali sam uvek za isprobavanje novih i jeftinijih verzija. ;)

      Delete
  9. Divna recenzija, nisam još probala micelarnu, ovo mi je pomoglo koju prvo da probam, Ziaja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za pocetak mislim da je najbolja, pa onda ako ti se svidi, uvek mozes da nadogradjujes :)

      Delete