Monday 9 September 2013

Konad R32 + Ice Aurora

Bling, bling!


Hi everyone! How are you today? Today I want to show you my latest manicure. It's pretty gloomy outside, with the rain and all, so I decided to get out my new Konad nail polish and give it a go. Maybe it will pick up my mood a little :)
***
Pozdrav narode! Kako ste danas? Želim danas da vam pokažem svoj poslednji manikir. Napolju je prilično sumorno, sa sve kišom i ostalim, pa sam odlučila da izvadim svoj novi Konad lakić i da ga isprobam. Možda mi malo podigne raspoloženje :)



Konad is an international cosmetics company, most famous for their nail stamping plates (as far as I know). They also make nail polish and nail art stuff, including UV gels, acrylic powders, and also face products, as well as hand creams etc. They sell in 120 countries around the world, from South Korea to North America, South America, Europe, Asia, Africa, Oceania and the Middle East. I buy my Konad product Nail Line (here) and you can also order them too.
***
Konad je internacionalna kozmetička kompanija, najpoznatija po svojim pločicama za pečatiranje (bar koliko ja znam). Takođe prave lakove za nokte proizvode za nail art, uključujući i UV gelove, akrilne prahove, ali i proizvode za lice, kreme za ruke, itd. Proizvode prodaju u 120 zemalja širom sveta, počev od Južne Koreje preko Severne Amerike, Južne Amerike, Evrope, Azije, Afrike, Okeanije i Bliskog Istoka. Ja svoje Konad proizvode kupujem u Nail Line-u (ovde) a takođe ih možete i naručiti.

 
This is a lovely light blue, a pastel and it reminds me of the clouds, the nice blue ones, not these (f)ugly ones that are above us now. :)
 ***
Ovo je divna svetlo plava boja, pastelna i podseća me na oblake, one lepe, ne ove gadne koji su trenutno iznad nas. :)




It's a creme polish, but a veeery thin one, so I was debating whether to really call it a creme or not. I had to apply 3 (THREE!) coats of nail polish and still it was begging for a fourth one. I usually apply two coats for every single nail polish and I'm a bit harsh one those poor bottles, but if it doesn't give me full coverage in two coats, that's usually the end of our relationship, I don't have time for that. :D
***
Ovo je kremasti lak, ali jaaako redak, pa sam se dvoumila da li da ga uopšte nazovem kremom. Na nokte sam morala da namažem 3 (TRI!) sloja laka i pored togasu me molili za četvrti sloj. Uglavnom od svakog laka za nokte mažem dva sloja i pomalo sam stroga  prema sirotim bočicama, ali ako ne vidim potpunu prekrivenost iz dva sloja, naša veza se tu prekida, nemam ja vremena za to. :D



And then came Mr. Konad R32 and I applied three coats! :) I have no idea what got into me, but there are three coats here. I guess I'm changing... :) It dries quickly so that's a plus.
***
I onda se pojavio Gospodin Konad R32 a ja sam namazala tri sloja! :) Nemam pojma šta se uvuklo u mene, ali eto na noktima su mi tri sloja. Izgleda da se menjam... :) Pozitivno je što se lak brzo suši.


The brush is thin and good to work with. If you like a very shiny finish, then you need to apply a top coat. I applied Seche Vite Dry Fast.
***
Četkica je tanka i dobra za baratanje. Ako volite da vam je završnica visok sjaj, onda morate namazati neki top coat. Ja sam namazala Seche Vite Dry Fast.



Well, I wouldn't be called Tamara if I didn't get bored by the color quickly, so I added one coat of this lovely topper called Ice Aurora. :)
***
Aaaliiii, ne bih se ja zvala Tamara kad mi lak ne bi brzo dosadio, pa sam dodala još jedan sloj ovog divnog toppera koji se zove Iced Aurora. :)











Ice Aurora is a bit thicker and easier to apply. The brush is the same. Both of these bottles have 10 ml of nail polish and they cost less than one euro.
***
Ice Aurora je malo gušća i lakše se nanosi. Četkica je ista. Obe bočice sadrže 10 ml laka za nokte, a cena im je 95 dinara.




Have you tried any nail polish by Konad? Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Da li ste probali neki Konad lak? Hvala vam na čitanju!
:*
TamaraF

8 comments:

  1. Živela sam u ubeđenju da Konad ima samo program za pečatiranje. Svakog dana naučim nešto novo. Hvala ti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu, hvala i tebi na komentaru :) Moram priznati da mnogo znaci kad mi ti napises ovakav komentar.

      Delete
  2. Mnogo mi se sviđa ovaj topper. Lepa kombinacija :)

    ReplyDelete
  3. Prvi put cujem za ove lakice :)
    Aurora je prava lepotica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, za sve postoji prvi put :) Jao Aurora je dijamantic <3

      Delete