Sunday 7 September 2014

Nuxe Reve de Miel Hand and Nail Cream


I'm back with a few words about this amazing little treasure in a tube called Nuxe Reve de Miel. After a summer holiday with no days off, a long search for an apartment, a temporary relocation and a change of jobs, I've finally managed to grab some time (and internet) to write a review of this hand and nail cream.
Designed for dry and damaged skin, this cream was a perfect choice as I've let myself go and my hands have been suffering for a while.
***
Vratila sam se uz nekoliko reči o ovom malom fantastičnom blagu u tubici, koje se zove Nuxe Reve de Miel. Posle godišnjeg odmora bez slobodnih dana, duge potrage za stanom, privremenim preseljenjem i promene posla, napokon sam uspela da ugrabim malo vremena ( i interneta) da napišem recenziju ove kreme za ruke i nokte.
Namenjena suvoj i oštećenoj koži, ova krema je bila odličan izbor za mene, koja sam se u poslednje vreme blago zapustila i ruke su mi trpele neko vreme.




First I bought a sample which left me speechless and then I went back to Sasa for a regular sized tube. The package is a simple good quality tube with the familiar Nuxe tree logo and printed letters that cannot be scratched off. Bonus point from me, as I really despise ugly and worn out packages.
***
Prvo sam kupila mini pakovanje tj. uzorak koji me je ostavio bez reči, pa sam se vratila u Sasa prodavnicu po redovno pakovanje. Ambalaža je jednostavna, kvalitetna sa poznatim Nuxe logom drvceta i slovima koja se ne izgrebu očas posla. Ovde odmah dobija bonus poen od mene, jer zaista ne podnosim ružna i uništena pakovanja.


The tube holds 75ml/2.5oz of wonderfully scented hand cream which repairs, nourishes and protects hands and nails. It contains honey and sunflower extract and  vitamin e. 89% of the ingredients are of natural origin and paraben-free. Here is the list of all the ingredients.
***
Tuba sadrži 75ml/2.5oz kreme predivnog mirisa koja oporavlja, neguje i štiti ruke i nokte. Sadrži ekstrakt meda i suncokreta, i vitamin e. 89% sastojaka je prirodnog porekla i krema ne sadrži parabene. Evo i lista sastojaka.

Aqua/Water, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Dimethicone, Glycerin, Pentylene Glycol, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Behenyl Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Arachidyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Cera Alba/Beeswax, Mel/ Honey, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Rosa Moschata Seed Oil, Parfum/ Fragrance, Tocopherol, Coco-Glucoside, Caprylic/Capric Triglyceride, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil Unsaponifiables, Tocopheryl Acetate, Arachidyl Glucoside, Carbomer, Glycine Soja (Soybean) Oil, Ethylhexylglycerin, Caprylyl Glycol, Allantoin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Extract, Tetrasodium Glutamate Diacetate, 1,2-Hexanediol, Sodium Hydroxide, Argania Spinosa Kernel Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Hordeum Vulgare Cera/Spent Grainwax, Tropolone [N2001/A]


I've tested this cream both in winter and summer and I haven't felt the need to change it. I did however make some adjustments in the application routine. During wintertime, I used it on a daily basis, with no exceptions and my skin was never dry or damaged. On the other hand, during summer, our body tends to sweat more (if you're living in Shenzhen and your body isn't sweating, please let me in on the secret!) and so do our hands, so I normally reduce hand cram application to once or twice a week, or I use them as a night treatment. This is what I've done with this cream as well. What thrills me about this hand cream is the super-fast absorption and the fact that my hands are dry after a minute, with no sticky or slippery feeling.
Bingo!
***
Ovu kremu sam testirala i zimi i leti i nisam imala potrebu da je promenim. Malo sam promenila rutinu i vreme kada je koristim. Tokom zime sam je koristila svakodnevno, bez izuzetaka i koža mi nije bila ni suva, a ni oštećena. Leti, s druge strane, telo nam se znoji više nego obično (ako živite u Šenženu i ne znojite se, podelite tajnu molim vas!), a tako i ruke. Leti obično proredim mazanje krema za ruke, pa to radim jednom do dva puta nedeljno ili ih koristim kao noćni tretman, kao sa ovom kremom. Ono što me posebno raduje kod ove kreme, je što se upija neverovatno brzo i ruke su mi posle minut-dva suve, bez onog lepljivog osećaja.
Pogodak!




That's all I really needed.
Now this hand cream is a bit pricey for my taste, but I bought it on sale for 132hkd (instead of 165hkd) and it's proven itself worthy of the price numerous times. I will definitely buy it again.

Have you tried any Nuxe products? Would you try this hand and nail cream?
***
To je ono što mi je trebalo.
Ova krema je malo skuplja za moj ukus, ali sam je kupila na sniženju za 132hkd/13eur (umesto 165hkd/16eur) i mislim da je zaista opravdala cenu. Definitivno ću je kupiti ponovo.

Da li ste probali neki Nuxe proizvod? Da li biste probali ovu kremu?



14 comments:

  1. Na feeluniqe ta krema trenutno kosta 10,92 eur. :) Dont waste money! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na info, ali meni feelunique trenutno nije opcija za kupovinu. No, pomirila sam se sa time da je Hong Kong generalno malo skuplji, pa je ok. :D Donekle :)

      Delete
  2. Izvrsna krema za ruke, trošim drugu tubicu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, mislim da sam bas kod tebe i videla review, ako me secanje ne vara :)

      Delete
  3. Ovo zvuči kao idelna krema za mene, nema lepljivog osečaja, a pruža kompletnu negu! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je odlicna krema, probaj, nemoj zaliti. Meni je bila skupa u pocetku, jer nisam navikla da izvaljujem vise od 200 din za kremu, al eto, desilo se, i vredelo je :D

      Delete
  4. Kokos na drugom mestu, obecava :)) Probala bih je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, probaj! Cena moyda nije najprivlacnija, ali vredi svake pare :)

      Delete
  5. Zvuči super, i ja jedva čekam da Nuxe dođe kod nas. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, videla sam da ce uskoro i u Srbiju, pa sam se obradovala, jer verujem da ima puno devojaka koje zele da probaju njihove proizvode :)

      Delete
  6. Ja tako želim NUXE kremu za ruke. Ne znam gde i kada, nabaviću je.
    Mnogo mi je drago da ti prija i lepo si je opisala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Dijana :) Drago mi je da ti se dopada i opis, a i da zelis kremu, verujem da ce ti se dopasti i miris a i tekstura. A htedoh da ova recenzija bude kraca, tj nekako da je svedem na manje i konkretno, ne znam koliko sam bas u tome uspela (zbog englesko-srpskog) ali sam zadovoljna :)

      Delete
  7. Obožavam tu kremu, i uopšte Nuxe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daj mi reci sta si probala, malo da imam ideju gde da gledam sledeci put :))))

      Delete