Sunday 3 November 2013

Essie E-Nuff Is E-Nuff

Can't Get E-Nuff Of This!


Today I want to show you a manicure I wore on my vacation. It got a bit lost among all the other photos, but it's such a beautiful color that I had to write about it!
***
Danas želim da vam pokažem manikir s mora. Malo se izgubio u silnim slikama, ali je toliko lepa boja da bi bilo šteta ne objaviti post!


Essie E-Nuff Is E-Nuff is a lovely coral color, with a hint of pink. It's a nice cream formula that covers your nails in two coats. What surprised me the  most is that it doesn't need a top coat, it has a lovely glossy finish and it lasts for days!
***
Essie E-Nuff Is E-Nuff je divna koralna boja, sa malo više roze u sebi. Ovo je divna kremasta formula koja prekriva nokte u dva sloja. Ono što me je najviše iznenadilo je sjaj, jer ima divnu sjajnu završnicu , pa vam ne treba nadlak, plus što na noktima traje danima!



I've had it for a while but I always use it during summer. It's a perfect color for summer and it looks amazing on both long and short nails. I bought mine in Nail Line and the price was approx. 6 euros. You can find nail polishes in DM and lilly drugstores, as well as ebay, amazon, etc.
***
Već duže vreme ga imam, ali ga mažem samo leti. Mislim da je boja savršena za leto i izgleda lepo i na dugim i na kratkim noktima. Svoj primerak sam kupila u Nail Line-u za 695 dinara. ssie lakove možete naći u DM i lilly drogerijama, kao i na ebay-u, amazon-u, itd.


The brush is thin and good for precise application. It dries quickly on it's own, but I always use a fast drying top coat.
***
Četkica je tanka i odlična za precizno mazanje. Prilično brzo se suši, ali ja uvek mažem neki brzosušeći nadlak.





For this manicure I used Eveline 8in1, then I applied two coats of Essie and my Seche Vite top coat. This nail polish lasted seven days on my nails! That's good enough for me :)
***
Za ovaj manikir sam koristila Eveline 8u1, zatim sam namazala dva sloja Essike i na kraju Seche Vite brzosušeći nadlak. Na mojim noktima ovaj lak je trajao čitavih sedam dana! Meni je to dovoljno dobro :)


What do you think of this color? Would you wear it?
Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Kako vam se dopada boja? Da li biste je nosili?
Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

14 comments:

  1. Boja je prelepa! Koliko ti je trajao bez nadlaka? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Ne koristim ga cesto bez nadlaka, ali poslednji put kada jesam, trajao je 4-5 dana a jos sam i prala sudove, radila. No, uglavnom s nadlakom zavrsavam svako lakiranje :)

      Delete
  2. Prekrasna boja za tmurne dane <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas! Momentalno popravlja raspolozenje :)

      Delete
  3. Divna boja i sviđa mi se kako ti stoji! :)

    ReplyDelete
  4. Fantastican koralac, pravi letnji ^^

    ReplyDelete
  5. Koja boja, ajme <3 ali i nokti su divni :D

    ReplyDelete
  6. Prelepa koralna boja, obožavam takve lakove :)

    ReplyDelete