Saturday 12 April 2014

New In February/March



February and March were a bit on the lazy side. I didn't do a lot of shopping (even when I was in Hong Kong), didn't even do my nails or makeup and I took a break in writing blog posts. I don't really know what happened. My days consisted of going to work and back, sleeping and trying to stay healthy. I wasn't expecting to have enough products for a new in post but I was wrong. :)
***
Februar i mart su malo prešli na lenju stranu. Nisam mnogo kupovala (čak ni u Hong Kongu), nisam ni nokte puno lakirala, niti sam se šminkala, pa sam zato pauzirala u kuckanju postova za blog. Ne znam tačno šta se desilo. Dani su mi se sastojali iz odlazaka na posao i dolazaka kući, spavanja i održavanja svog zdravlja. Nisam čak ni očekivala da ću imati dovoljno proizvoda da napišem ovaj post, ali sam se prevarila. :)





First and most important, nail polish and other nail accessories. I found a few interesting Asian blogs and there I found out where I can buy OPI, China Glaze, Zoya, Color Club and other brands. The shop is called Cher2 and has such an amazing assortment. I bought 4 bottles, from left to right: Color Club-Angel Kiss (here), China Glaze-Make Some Noise, OPI-It's Frosty Outside (here) and Seche Vite Dry Fast Top Coat. I finally bought two dotting tools, so I don't have to use an old pen for nail art. Underneath the dotting tools is a thin tape for nail art that is still waiting to be tested.
***
Prvo i najbitnije, lakovi i ostale stvarčice za nokte. Pronašla sam nekoliko interesantnih azijskih blogova i tamo sam otkrila gde mogu da kupujem OPI, China Glaze, Zoya, Color Club i ostale brendove. Prodavnica se zove Cher2 i ima fantastičan asortiman. Kupila sam četiri bočice lakova, s leva na desno: Color Club-Angel Kiss (ovde), China Glaze-Make Some Noise, OPI-It's Frosty Outside (ovde) and Seche Vite Dry Fast Top Coat. Napokon sam kupila dve tačkalice, pa ne moram više da koristim staru hemijsku za crtanje po noktima. Na slici ispod tačkalica se nalazi tanka tračica za nail art koja još uvek čeka na upotrebu.




Hong Kong has other interesting drugstores but I decided to visit them some other time, so I only went to Sasa where I got this lovely PUPA Milano Like A Doll Matt Blush, EOS Hand Lotion (read about it here) and these shampoos and hair masks that were on offer buy 1 get 1 free.
***
Hong Kong ima i druge interesantne drogerije, ali sam odlučila da ih posetim drugi put. Samo sam uletela u SaSa drogeriju i kupila ovo predivno PUPA Milano Like A Doll mat rumenilo, EOS losion za ruke (o njemu više ovde)i ove šampone i maske za kosu koje su se prodavale na akciji 1+1.









Remember this Clinique 7 Day Scrub Cream, that I lost in Hong Kong, the last time I was there? Well, I found it! :D
***
Da li se sećate ove Clinique sedmodnevne piling-kreme koju sam izgubila u Hong Kongu poslednji put kada sam išla? Pa, pronašla sam je! :D




I also managed to find NYX cosmetics while roaming around Harbour City Mall, so I got another Soft Matte Lip Cream, this time the color is a light pink called Istanbul.
***
Takođe sam uspela da pronađem štand NYX kozmetike dok sam se motala po Harbour City šoping centru i uzela sam još jedan ruž, ponovo Soft Matte Lip Cream, ali ovaj put svetlo roze nijanse pod imenom Istambul.




February and March brought some new unidentified items like this Chinese perfume/room scent(???). The reason I bought it is because of the very pretty wooden bottle. ;)
***
Februar i mart su doneli i neke nepoznate stvarčice kao što je ova kineska bočica parfema/mirisa za prostorije (???). Razlog kupovine je bila simpatična drvena bočica. ;)


A visit to Watsons drugstore ended up with a few packs of wet wipes, tissues, foot salt, Rexona deodorant spray, Rimmel lipstick, blush and concealer (I will write about these separately) and a Dove hair something spray (it's in Chinese, so I just guessed and took it). The last item next to the Dove spray is Virgin Coconut oil, Carlica brand. A good friend brought it from the Philippines.
***
Poseta Watsons-u se završila sa par paketa vlažnih maramica, papirnih maramica, soli za stopala, Rexona dezodoransom, Rimmel karminom, rumenilom i korektorom (o njima ću pisati odvojeno) i Dove sprejem za kosu, mada nemam pojma za šta je tačno (na kineskom je pa sam igrala na sreću). Poslednja stvarčica, kraj Dove spreja je nerafinisano kokosovo ulje, Carlica marke. Dobila sam ga od prijateljice sa Filipina.





I tried to avoid Sephora this month... I only went in once and that was only to buy a lipstick for my Grandma. I came out with the lipstick, these face masks and a Caudalie Grape Water Spray for Sensitive Skin. I also got some free samples.
***
Pokušala sam da zaobiđem Sephora prodavnicu ovog meseca... Ušla sam samo jednom i to da kupim ruž za moju baku. Izašsla sam sa ružem, ovim maskama za lice (dole) i Caudalie Grape Water sprejem za osetljivu kožu. Takođe sam dobila nekoliko besplatnih uzoraka.







Two items from 1000 Colors drugstore-Health Basics Kiwifruit Body Wash and a Sebamed Intimate Wash.
***
Iz 1000 Colors drogerije imam dve stvari-Health Basics gel za tuširanje s mirisom kivija i Sebamed intimni gel.





Hair accessories and a few brooches! :)
***
Sitnice za kosu i nekoliko broševa! :)




That's about it for now! I thought it wasn't a lot, but I was wrong AGAIN. :D Does this happen to any of you? 'Till next time!
xoxo
Tamara
***
To je sve za sada! Mislila sam da nije mnogo, ali sam se PONOVO prevarila. :D Da li se to događa nekome sem mene? Do sledećeg puta!
:*
Tamara




7 comments:

  1. Ne znam kako mi je promakao članak o Angel Kiss kada mi je ovde odmah upao u oči. Odoh da uživam u holo lepoti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, desava se! Jao ja sam u njega zaljubljena :)

      Delete
  2. Bas te dugo nije bilo...pa se lepih stvarcica i nakupilo :) Posebno su mi zanimljivi postovi i slike iz Kine pa me bas obraduje kad vidim da si izbacila nesto novo.Pozdrav od Jasne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malo sam se ulenjila pa su postovi izbacivani svega jednom do dvaput mesecno. Takav mi se period potrefio, bas sam jurila s posla na posao i nije billo vremena. Necu nista da obecavam, no polako se slazu kockice. :)
      Puno pozdrava!

      Delete
  3. Post je super, volim da citam tvoj blog, pogotovo od kad si u Kini. A sad me zanima da li Cher2 dostavlja u Srbiju i da li ima postarine (koliko shvatam,oni su u Hong Kongu)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Drago mi je. :-)
      Da, Cher2 je u Hong Kongu. Mislim da sam citala da se moze naruciti, ali cu proveriti. Stvar je u tome sto je postarina s ovog kraja sveta ka Srbiji malo visa. Nema logike jer kada narucujemo npr.s ebaya od kibeskog prodavca, dostava bude dzaba. Provericu, pa kuckam!

      Delete
    2. http://www.cher2.com/
      Evo ga sajt, ali jos nisam nasla informaciju da li salju na tu stranu :)

      Delete