Sunday 27 April 2014

Matching Manicures-Skittles

Taste the Rainbow


The Matching Manicure topic for this Sunday is Skittles.
***
Tema za današnji usklađeni manikir su Skittles bombonice.


I assume that everyone knows what Skittles are, but for those of you who maybe don't, here are some pictures to give you the idea.
***
Predpostavljam da svi znaju šta su Skittles bombonice, ali ipak stavljam nekoliko slika da vam dam ideju.






Skittles were first made by a British company in 1974 and they were imported to North America in 1979. It is the second most popular candy in North America, right after Starburst.
***
Skittles je napravila britanska kompanija 1974. godine, a 1979. su uvezene u Ameriku. One su na drugom mestu po popularnosti u Severnoj Americi, odmah posle Starburst-a.

 

It's always hard for me to find the perfect Skittles colors for this manicure. That's why I rarely do it. I really want it to be a manicure that resembles Skittles candies. Now there are different flavors of Skittles, so the manicure isn't a classical yellow-orange-red-purple-green, but a mix of other colors too.
***
Redovno mi je problem da nađem savršene boje za Skittles manikir. Zato ga tako retko i radim. Uvek želim da manikir baš podseća na Skittles bombonice. Pošto sada postoje razne vrste ovih bombonica, manikir više ne mora da bude klasičan žuto-narandžasto-crveno-ljubičasto-zeleni, već kombinacija drugih boja.



For today's manicure I used four OPI's: Anti-Bleak, Where Did Suzi's Man-Go?, My Paprika is Hotter than Yours, AmazON-AmazOFF and an Essence nail polish called Mellow Yellow. One big OPI family, plus one. :D
***
Za današnji manikir sam koristila četiri OPI laka: Anti-Bleak, Where Did Suzi's Man-Go?, My Paprika is Hotter than Yours, AmazON-AmazOFF i jedan Essence, Yellow Mellow. Jedna velika OPI porodica, plus jedan. :D




What do you think?
Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Kako vam se dopada?
Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

11 comments:

  1. Sviđa mi se kombinacija boja, super si iskombinovala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Nisam bas zadovoljna 100% ali je ok :)

      Delete
  2. Lijepa manikura :)
    Opi mi je krasan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! A koji OPI? :) Ja bih izdvojila My Paprika is Hotter than Yours :)

      Delete
  3. Bas si dobro odabrala boje, svidja mi se manikir. :)

    ReplyDelete
  4. Hehe i ja sam pola dana tražila koje boje bih stavila, i kad sam se konačno odlučila i napravila manikuru već je i mrak pao xD
    Sviđa mi se tvoj izbor boja, posebno zeleni lakić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao AmazON-AmazOFF je fantazija od laka, stvarno lepa boja, ali sto farba nokte, prste, sve sto dodje u dodir s njim! Uzas! Sokirala sam se.

      Delete
  5. krasne bojice, sočna manikura :D

    ReplyDelete
  6. super bojice, divna manikura

    ReplyDelete