Thursday 1 May 2014

OPI-AmazON... AmazOFF (Copacababies)

Copa, CopacaBABIES!



One of the new colors that instantly mesmerized me and made it to the top of my wishlist is OPI-AmazON...AmazOFF.
 ***
Jedna nova boja koja me je momentalno opčinila i skočila na vrh moje liste želja je OPI-AmazON...AmazOFF.


I saw this OPI Copacababies set of four mini nail polish bottles and decided to try the new Brazil spring/summer 2014 collection this way and then later maybe get a full size bottle.
***
Ugledala sam ovaj Copacababies set mini OPI lakova i rešila da na ovaj način probam neke lakove iz Brazil kolekcije za proleće/leto 2014. i da možda kasnije kupim bočice u normalnoj veličini.


The color is a lovely teal with a slight shimmer, which is only visible in the sunshine and if you stare really hard. It's such an amazing color and it really does remind you of deep green jungles, just like OPI stated on their website!
The formula is good, opaque and again I applied two coats for full coverage.
***
Boja je prelepa petrolej zelena sa blagim šimerom, koji je jedino vidljiv na suncu i to ako baš zagledate. Zaista je predivna boja i stvarno podseća na džunglu, kao što je OPI izjavio na sajtu!
Formula je dobra, neprozirna i ponovo mi je bilo dovoljno dva sloja za potpunu pokrivenost.


This is the first time that I'm using a mini OPI nail polish, so the brush was super-tiny for me, but it's actually the same as the big brush-wide and flat, very good.
***
Ovo je prvi put da sam uzela mini OPI lak, pa mi je četkica bila jako mala, ali je ona zapravo ista kao i velika-široka i pljosnata, veoma dobra.





This mini Copacababies set contains: Next Step...The Bikini Zone, Kiss Me I'm Brazillian, Where Did Suzi's Man-go? and today's AmazON...AmazOFF. I will write about the other three colors very soon. Each bottle contains 3.75ml of nail polish and the price of this set was 120 HKD if I remember correctly (approx. 11 EUR). I bought it in Cher2 in Hong Kong.
***
Ovaj mini Copacababies set sadrži: Next Step...The Bikini Zone, Kiss Me I'm Brazillian, Where Did Suzi's Man-go? i AmazON...AmazOFF. Uskoro ću pisati i o ostalim bojama. Svaka bočica sadrži 3.75ml laka, a cena ovog seta je bila 120 HKD ako se dobro sećam (oko 11 EUR). Kupila sam ga u Cher2 prodavnici u Hong Kongu.


As beautiful as the color is, the removal of this nail polish was very surprising. Not only does it stain, but it stains in a second and I couldn't remove the color from my fingers for two days!
***
 Koliko god boja bila lepa, pri skidanju ovog laka doživela sam iznenađenje. Ne samo da ostavlja fleke, već to radi u par sekundi, pa boju nisam mogla da skinem s prstiju dva dana!



I applied Orly Calcium Shield as a base and Seche Vite after two coats of nail polish.
***
Kao bazu sam koristila Orly Calcium Shield, a posle dva sloja sam nanela Seche Vite brzosušeći nadlak.


What do you think? Would you buy this nail polish?
TamaraF

***
Kako vam se čini? Da li biste kupili ovaj lak?
TamaraF

16 comments:

  1. Divan je na suncu i ja sam ga u međuvremenu zavolela više nego na početku. :) Dopada mi se što su u mini-set ubacili i Mango, obično bude samo jedna ili nijedna boja koja mi se sviđa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, svakim nanosenjem je lepsi i lepsi, ali skidanje mi je horor. U slucaju da pisem o lakovima, posle njega sam nesposobna za blogovanje par dana, jer su mi prsti i zanoktice plave. :)
      To je i mene iznenadilo, jer mi se obicno mini setovi ne dopadaju, ali se ovde nazla i Suzi i Amazon a i Kiss Me I'm Brazillian. Jedino me ne privlaci Bikini Zone, ali cu o njemu vise kad ga probam :)

      Delete
  2. Amazonko je ljuuubav <3
    Lepo si ga uslikala, taman se vidi da nije krema.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala Vedrana! :) Dvoumila sam se da li uopšte da objavljujem post ili ponovo da lakiram i slikam, s obzirom da su moje slike drugačije od slika na drugim blogovima. Mislila sam da nešto nije u redu sa njima. Na drugim blogovima je lak tamniji i nekako ima taj kremasti izgled. Pokušaću i sa tri sloja laka, možda je u tome razlika.

      Delete
  3. Nikada ne bih rekla da ova boja ovako dobro izgleda na rukama. Nije "moja boja", ali je skroz zanimljiva i drugačija :)

    ReplyDelete
  4. prelep je, meni prvi izbor iz brazila :D morala sam odmah da ga probam, isti dan kako mi je stigao!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, ja sam milslila da mi je prvi izbor, ali od kada se druzim sa Where Did Suzi's Man-Go jako je tesno :) Sad ce Prase da se smeje zbog mene i narandzastih :D

      Delete
  5. Predivan je, u mojoj omiljenoj boji... Šteta što "brkljavi" nokte, ali je toliko lep da bih mu oprostila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probacu jos neke cake za umanjenje fkela i bojenja, ali mi to bas bas smeta jer posle ne mogu da slikam nokte za blog.

      Delete
  6. Ja nemam reči. Fantazija od nijanse. :)

    ReplyDelete
  7. Bila sam se skroz zapalila za ovaj lak dok nisam čula da tako grozno farba nokte, ne volim to pa ipak preskačem. Šteta, jer mi je boja uistinu predivna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, bas farba. Potrosicu ga jer je lep, ali je steta sto ima tu losu osobinu.

      Delete
  8. Replies
    1. Okrutna ljubav... Dok ga nosis uzivas 100%, al kad ga skines... xD

      Delete