Saturday 3 May 2014

New In April



In the beginning of April, I visited Hong Kong again and decided to buy all the things that I need there, because everything is more expensive in Mainland China. After Hong Kong, I didn't buy anything else in China, which was a great surprise. I like this new controlled me. :)
***
Početkom aprila sam ponovo posetila Hong Kong i odlučila da stvari koje mi trebaju pokupujem tamo jer je sve skuplje u Kini. Nakon Hong Konga nisam ništa kupila u Kini, što je veliko iznenađenje. Svidja mi se ova nova ja sa kontrolom :)


I really wanted to get some things from NYX, but I couldn't find the shop in Harbour City. Later I found out that they moved, but nobody knew where. Disappointed, I started to walk but was soon stopped by a lovely scent. LUSH. Ahhh the scent therapy.
***
Jako sam želea neke sitnice iz NYX-a, ali nisam uspela da pronađem prodavnicu u Harbour City-ju. Kasnije sam saznala da su se oni preselili, ali niko nije znao da mi kaže gde. Razočarana, nastavila sam da šetam, da bih se ubrzo zaustavila zbog nekog divnog mirisa. LUSH. Ah, terapija mirisma.




I decided to buy something for my face, because it's started to break out. I remembered all the reviews for Mask of Magnamnity that I read, so I decided to try it first. I got the smaller tub of 125g for 100 HKD (9 EUR).
***
Odlučila sam da uzmem nešto za čišćenje lica, jer mi je nastao haos na licu. Setila sam se pročitanih recenzija o Mask of Magnamnity, pa sam odlučila nju prvu da probam. Uzela sam manju kutiju koja sadrži 125g, a cena je 100 HKD (9 EUR).




I actually didn't need anything else, but the lovely soap bars were just too irresistible, all colorful and smelling lovely and that's how I got The Godmother (100g = 49 HKD). I also got two samples of R&B Hair Moisturiser and Curly Wurly Coconut Shampoo.
***
Zapravo mi više ništa nije bilo potrebno, ali su mi sapuni bili neodoljivi, svi šareni i divnih mirisa, pa sam tako završila sa The Godmother-Kuma (100g = 49 HKD). Usput sam dobila dva uzorka R&B Hair Moisturiser i Curly Wurly Coconut šampon.




Then in Sasa I picked out two Bourjois shower gels-Wake Me! and Beautify Me!, each for 29.5 HKD (2.5 EUR).
***
U Sasi sam odabrala dva Bourjois gela za tuširanje-Wake Me! i Beautify Me!, svaki za 29,5 HKD (2,5 EUR).




Samples are sold in many shops in Hong Kong, so I chose these two products to test before I buy the normal (and quite expensive) sizes. Nuxe Multi-Purpose Dry Oil 10ml sample was 36 HKD (approx. 3 EUR) and Nuxe Hand and Nail Cream 15ml was 30HKD (approx. 3 EUR).
***
U Hong Kongu se u mnogim parfimerijama prodaju uzorci proizvoda, pa sam uzela ova dva da probam pre nego što ih kupim u  normalnoj (i prilično skupoj) veličini. Nuxe Multi-Purpose suvo ulje 10ml je bilo 36 HKD (oko 3 EUR) i Nuxe krema za ruke i nokte 15ml je bila 30 HKD (isto oko 3 EUR).




Two essential products: Batiste Dry Shampoo-Wild (I can't remember the price) and Take It Off Polish Remover (118ml = 14 HKD/1.3 EUR).
***
Dva glavna proizvoda: Batiste šampon za suvo pranje kose-Wild (ne mogu da se setim cene) i Take It Off skidač laka za nokte (118ml = 14 HKD/1,3 EUR).



After the NYX disappointment, I still needed a concealer and I was super happy when I found Bourjois Healthy Mix Concealer in my shade-52 (108 HKD/10 EUR)! I also got a new mascara, even though I don't like to have two, let alone three in my make up collection, but the two I have are almost finished. Bourjois Liner Effect Mascara was 118 HKD (approx. 11 EUR).
***
Nakon NYX razočarenja, i dalje mi je bio potreban korektor i baš sam bila srećna kada sam pronašla Bourjois Healthy Mix i to u mojoj nijansi-52 (108 HKD/10 EUR)! Takođe sam uzela novu maskaru, i iako ne volim da imam dve u svojoj kolekciji, a kamoli tri, prve dve su mi pri kraju. Bourjois Liner Effect maskara je bila 118 HKD (oko 11 EUR).


I think my Mum said that she wanted this perfume or maybe it was just an excuse to buy it, but it was on sale for only 87 HKD (8 EUR) and I just grabbed one without thinking. Anyway, I am using it now, so my Mum will get a new one. :)
***
Mislim da mi je mama rekla da želi ovaj parfem ili je to samo bio izgovor, no ovaj je bio na sniženju za samo 87 HKD (8 EUR) i ugrabila sam ga bez razmišljanja. Uglavnom, sada ga koristim, tako da će mama dobiti novi. :)




Naturally, I had to go to Cher2, the nail polish kingdom and my favorite shop in Hong Kong. :) I got these mini OPI nail polish bottles in this cool Copacababies Brazil Collection set. I think the price was 120 HKD (11 EUR).
***
Naravno, morala sam da svratim u Cher2, kraljvstvo lakova i moju omiljenu prodavniuc u Hong Kongu. :) Kupila sam ove mini OPI lakove iz Brazil kolekcije u Copacababies setu. Mislim da je cena bila 120 HKD (11 EUR).




The set contains: Next Stop...The Bikini Zone, Kiss Me I'm Brazilian, AmazON...AmazOFF and Where Did Suzi's Man-go?
***
U setu se nalaze sledeći lakovi: Next Stop...The Bikini Zone, Kiss Me I'm Brazilian, AmazON...AmazOFF i Where Did Suzi's Man-go?




I couldn't stop on the Copacababies set, it wouldn't be right, so I got this ORLY Calcium Shield Nail Builder and a normal-sized OPI-My Paprika is Hotter than Yours. :)
***
Nisam mogla da se zaustavim samo na Copacababies setu, ne bi bilo u redu, pa sam uzela i ovaj ORLY Calcium Shield Nail Builder i OPI-My Paprika is Hotter than Yours u normalnoj veličini. :)



I was juuust about to pay when I looked to my left and... the OPI Avoplex Exfoliating Cuticle Treatment found it's way into my basket. :D Convenient, right?
***
Tamaaan sam trebala da platim kada sam skrenula pogled na levu stranu i... OPI Avoplex tretman za zanoktice je pronašao put do moje korpe. :D Zgodno, zar ne?


'Till next time!
TamaraF
***
Do sledećeg čitanja!
TamaraF

20 comments:

  1. obožavam mom, baš me nekako potpuno osveži. spadam na poslednje mrvice zaliha :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene osvezi! Cekaj, ti si u inostranstvu, jel da? Nemas LUSH nigde u blizini?

      Delete
  2. Haha i ja imam papriku od pre par dana, divna je :)

    ReplyDelete
  3. Mali lakovi su preslatki, a sa ovim LUSH lepotama mi samo praviš zazubice. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Nije mi namera, ali sam tek sad dobila zelju da isprobavam njihove proizvode :)

      Delete
  4. Jao Lush <3 Kad bi samo našao put nazad do nas... OPIći su preslatki :)

    ReplyDelete
  5. Batiste Wild bih kupila samo zbog ambalaže, ako ništa drugo :-) jako lijepi noviteti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, a pored ambalaze i lepo mirise, drugacije od ostalih :)

      Delete
  6. Jako ti zavidim na izboru kozmetike :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-)
      Pisi sta ti je najinteresantnije, nemam ideje za giveaway.

      Delete
  7. Ovo se zovu pravi noviteti! Potrebno, korisno, smerno, normalno, kupila živa osoba ( ne pokačila u new in ono što je dobila kao pr uzorak), raznovrsno... Kao da mi ekran sam govori ja sam normalna, ovo volim i ovo koristim. Znaš da ne volim new in postove ( iz gore opisanih razloga između ostalog), ali ovaj mi je i sladak i zanimljiv ( asocira me na mene, kao ja da sam kupovala) i morala sam da prokomentarišem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala draga! :-) Bas iz tih razloga gledam da u ovim postovima bude neka pricica, da ne bude samo ono "Vidite sta sam ja kupila, la la la la la laaa!"

      Delete
  8. Sviđaju mi se noviteti, a super je što imaju i mala pakovanja proizvoda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, samplovi su super. I onako kao besplatni primerci nikad ne bi stigli do mene, pa mi je ovo super nacin da probam sve sto me zanima :-)

      Delete
  9. Taj Elizabeth Arden parfem je prelep. Mene podseća na izuzetno lep period života, rado bih ga opet uzela :)
    Sve ti je divno, pozdrav, Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam da li je skup kod nas. Volim da kupujem parfeme koji me podsecaju na neki period zivota. Kao da me vrate tamo gde se nije moguce vratiti :)
      Hvala i pozdrav Alekta!

      Delete
  10. Nuxe i Lush <3 divni noviteti ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ne znam sta mi je bolje od ta dva :)

      Delete