Thursday 8 May 2014

OPI-Kiss Me I'm Brazilian (Copacababies)

Kiss Me!


What a beautiful color! It's like it was made for me...
***
Kakva divna boja! Kao da je pravljena za mene...



 The second mini nail polish from OPI's Copacababies Brazil set is this lovely pink color called Kiss Me I'm Brazilian. This is a hot pink creme nail polish, but it can fool you into thinking it comes from a neon family. I absolutely love it!
***
Drugi lak iz OPI Copacababies seta je ova divna roze nijansa, koja se zove Kiss Me I'm Brazilian. Jarko roze boja, krema, ali može da vas prevari i da pomislite da dolazi iz porodice nonaca. Ja je prosto obožavam!


It leaves some streaks if you only apply one coat, but the second coat will give you perfect coverage. It dries quickly and has a medium shine, so I applied Seche Vite over it. Before applying this nail polish I applied one coat of Calcium Shield base by Orly.
***
Ako namažete jedan sloj, ostaće "ćelava" mesta, ali će vam zato drugi sloj dati potpunu pokrivenost. Suši se brzo i ima završnicu srednje sjajnu, pa samja namazala Seche Vite preko. Pre ovog laka sam namazala Orly Calcium Shield kao bazu.

One coat under artificial light/Jedan sloj pod veštačkim osvetljenjem

As I said in this post about it's green brother AmazON...AmazOFF, the brush is very good, wide and flat, just like with regular OPI bottles. Of course it is smaller, but it doesn't take a lot of time to get used to it.
***
Kao što sam rekla u ovom postu o njegovom zelenom bratu laku pod nazivom AmazON...AmazOFF, četkica je dobra, široka i pljsnata kao i kod OPI bočica u redovnoj veličini. Naravno, četkica je manja, ali nije potrebno mnogo vremena da se na nju naviknete.




This mini nail polishis a part of the Copacababies OPI set with four colors from the Spring/Summer 2014 Brazil collection. This set contains: Next Step...The Bikini Zone, Kiss Me I'm Brazillian, Where Did Suzi's Man-go? and AmazON...AmazOFF. Each bottle contains 3.75ml of nail polish and the price of this set was 120 HKD if I remember correctly (approx. 11 EUR). I bought it in Cher2 in Hong Kong.
 ***
Ovaj mini lak je deo Copacababies OPI seta, u kome se nalaze četiri boje iz Brazil kolekcije za proleće/leto 2014. U setu se nalaze: Next Step...The Bikini Zone, Kiss Me I'm Brazillian, Where Did Suzi's Man-go? i AmazON...AmazOFF. Svaka bočica sadrži 3,75ml laka za nokte a cena ovog seta je bila oko 120 HKD ako se dobro sećam (oko 11 eura). Kupila sam ga u Sher2 prodavnici u Hong Kongu.




What do you think of the color? Would you wear it? I think it is perfect for summer and I plan to wear it often!
'Till next time!
TamaraF
***
Kako vam se dopada boja? Da li biste je nosili? Ja mislim da je savršena za leto i planiram često da je nosim!
Do sledećeg puta!
TamaraF

4 comments:

  1. Prelep je, baš tvoja boja!

    ReplyDelete
  2. Predivan je i više nego savršen za leto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlican :) Jos da mi ovi ludaci u skoli dozvoljavaju da nosim lak... xD Uvek negde neka zackoljica :D

      Delete