Friday 2 May 2014

Quarterly Favorites


A little late, but I do need to post this partly because of you, my readers, but also for myself to see what I've used and to remember for next season. I've become very forgetful!
***
Sa malim zakašnjenjem, ali ipak moram da objavim ovaj post, delimično zbog vas, mojih čitalaca, ali i zbog sebe, da bih videla šta sam torišila i da bih to upamtila za sledeću sezonu. Postala sam jako zaboravna!


Quarterly posts with a three month gap give me enough time to sort out what I like or dislike, and that way I know what to buy next time, how quickly I use some products, etc.
***
Kvartalni postovi mi daju tromesečnu pauzu odnosno dovoljno vremena da vidim šta mi odgovara a šta ne, i na taj način znam šta da kupim sledeći put, koliko brzo trošim neke proizvode itd.


Photo downloaded from the internet/Slika je preuzeta sa interneta


These are the products I used and/or liked in the first quarter of 2014.
***
Ovo su proizvodi koje sam koristila i/ili volela u prvoj četvrtini 2014. godine.

Face/Lice


1. Balea Aqua Serum is in this post only because I used it a lot, but honestly it didn't really leave me breathless. I didn't really notice a big change on my skin, but it was a part of my evening routine.
2. Alverde Anti-Aging Goji Berry Vitamin Eye Serum smells amazing and leaves my skin feeling soft and hydrated. I haven't noticed any anti-aging changes but I enjoy using it. The only thing that bothers me about this eye serum is the pump. It's not very good and I either get an insufficient amount or too much.
3. Caudalie Grape Water was a great helper during those humid days. It cools, soothes and hydrates the skin, but the scent is not the best.
4. LUSH Mask of Magnamnity is a lifesaver! I've been using it since day one and my skin feels so much better.
***
1. Balea Aqua Serum se u ovom postu nalazi samo zato što sam ga baš mnogo koristila, mada me ,iskreno, nije ostavio bez daha. Nisam primetila neku promenu na licu, ali je ipak bio u mojoj večernjoj rutini.
2. Alverde Anti-Aging vitaminski serum za oko očiju sa gođi bobicama miriše divno i ostavlja moju kožu mekom na dodir i hidriranom. Nisam primetila anti-age promene, ali sam uživala koristeći ga. Jedina stvar koja mi je smetala kod ovog seruma je pumpica. Nije baš najbolja. Istisne ili nedovoljno ili previše proizvoda.
3. Caudalie grožđana vodica je bila pravi mali pomoćnik tokom vlažnih dana. Hladi, umiruje i hidrira kožu, ali joj miris nije najsjajniji.
4. LUSH Mask of Magnamnity je spasilac! Koristim je od prvog dana i stanje na licu mi se mnogo popravilo.


Body/Telo


1. Bourjois Beautify Me! Shower Gel is my go to product after a long and humid day. It's just the perfect scent of lilies to relax me after a long day.
2. Watsons Shea Butter and Coconut Oil Body Cream is something that helped me through the last few months. I love the pump on the package, the scent is amazing and it absorbs quickly.
***
1. Bourjois Beautify Me! gel za tuširanje je prvi proizvod kome se okrećem posle dugog i vlažnog dana. Ima savršen miris ljiljana koji me opusti posle dugog dana.
2. Watsons krema za telo sa ši puterom i kokosovim uljem je nešto što mi je baš pomoglo proteklih meseci. Sviđa mi se pumpica, miris je odličan i brzo se upija.


Hands and Nails/Ruke i nokti


1. Nuxe Hand and Nail Cream is a luxurious product that blew my socks off! Post coming soon.
2. OPI Avoplex Exfoliating Cuticle Treatment is a relatively new product in my collection and it managed to make first place in my routine literally in a day. Post coming soon.
3. OPI-It's Frosty Outside. Why? Because I moved to a city that never-ever gets any snow and I am a snow-lover. It reminded me of home and my favorite season. You can read more about it here.
***
1. Nuxe krema za ruke i nokte je jedan luksuzan proizvod koji me je "oduvao"! Uskoro stiže post.
2. OPI Avoplex tretman za zanoktice je relativno novi proizvod u mojoj kelokciji ali je uspeo da se popne na prvo mesto moje rutine za bukvalno jedan dan. Uskoro stiže post.
3. OPI-It's Frosty Outside. Zašto? Zato što sam se preselila u grad u kome nikada ne pada sneg, a ja sam veliki ljubitelj istog. Podseća me na dom u Srbiji i omiljeno godišnje doba. Više o njemu možete pročitati ovde.


Make Up/Šminka


1. Sephora Mattifying Compact Powder, most of the times without any foundation underneath. The coverage is weak but good enough for my everyday make up routine and it kept my face matte for a few hours, which is all I ask.
2. NYX HD Photogenic Concealer was a multi-purpose product and I loved it, but by the time I finished it, NYX shop in Hong Kong had moved and now I can't find it.
3. Bourjois Healthy Mix Concealer was a big surprise, because I managed to find the right shade in Hong Kong. The coverage is great, the color suits me (52 ) and it covers almost anything! It does however dry out the under-eye area so make sure to use a good eye cream. ;)
4. Bourjois Chocolate Bronzing Powder has been a favorite for two year now and it never disappoints me. A must have product!
5. Bourjois Volume Glamour Mascara. An unfairly neglected product for a stupid reason I can't even remember anymore. If you have a micellar water (in my case Bioderma), you will have no problems with removing it and you will enjoy it just like any other mascara. If not, well... Good luck!
6. Oriflame Triple Core Lipstick Catwalk Red (Limited Edition) is one of the three most often used lipsticks I have. The color is good, not too intense, just the way I needed it to be for daytime.
7. EoS Lip Balms have been in rotation use ever since I bought them. I swear they are regenerating themselves because they haven't changed a bit and I REALLY want to buy more of them. :)
***
1. Sephora matirajući puder u kamenu, uglavnom bez tečnog pudera ispod. Slaba mu je pokrivna moć ali je dovoljno dobar za moju dnevnu rutinu šminkanja i lice mi je bilo matirano nekoliko sati, a to je sve što ja tražim.
2. NYX HD Photogenic korektor je bio jedan višenamenski proizvod i baš sam ga volela, ali se NYX prodavnica u Hong Kongu preselila dok sam ga ja trošila i sada ne mogu da je pronađem.
3. Bourjois Healthy Mix korektor je bio najveće iznenađenje jer sam uspela da pronađem svoju nijansu u Hong Kongu. Pokrivenost je odlična, nijansa mi odgovara (52) i pokriva skoro sve! Međutim, on isušuje područje oko očiju pa ne zaboravite da ga uparite sa dobrom okoloočnom kremom. ;).
4. Bourjois Chocolate bronzer mi je favorit već dve godine i nije me razočarao. Proizvod koji morate imati!
5. Bourjois Volume Glamour maskara. Nepravedno zapostavljen proizvod iz glupog razloga kog više ne mogu ni da se setim. Ako imate micelarnu vodicu (u mom slučaju to je Bioderma), nećete imati probleme pri skidanju ove maskare i uživaćee u njoj kao i u svakoj drugoj. Ako je nemate, pa... Sretno!
6. Oriflame Triple Core ruž Catwalk Red (limitirano izdanje) je jedan od tri ruža koja najčešće koristim. Boja je dobra, ne previše intenzivna, a zapravo mi je baš takva potrebna za dan.
7. EoS balzami za usne su u rotaciji od kako sam ih kupila. Verujte mi, regenerišu se i nisu se promenili ni malo, a ja baš želim još nekoliko da kupim. :)




There were many more products in use, but these were some that I used more frequently and that have left an impression on me. Have you used any of them? Which one would you like to try?
'Till next time!
TamaraF
***
Bilo je još proizvoda u upotrebi, ali su ovo oni koje sam najčešće koristila i koji su ostavili utisak na mene. Da li ste koristili neki od ovih proizvoda? Koji biste želeli da probate?
Do sledećeg puta!
TamaraF


10 comments:

  1. Čekam post o Avoplex tretmanu za zanoktice.

    ReplyDelete
  2. Dosta lepih stvarcica tu imas.Jedva cekam post o Nuxe kremi za ruke;EOS...je tiha patnja :'( pozdrav od Jasne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) U planu mi je i Nuxe uskoro. Pozdrav jasna! :)

      Delete
  3. Želim EOS! :( Tek sam kupila taj Bourjois bronzer i nisam još uvijek imala prilike da ga lijepo isprobam, ali ono što liči na čokoladu ne možže biti loše nikako :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, cini mi se da svi zele EoS :) Ja ga imam oko 2.5 godine i od prvog dana mi je favorit. Necu ni da kupujem drugi bronzer jer mi je ovaj dovojan.

      Delete
  4. Obozavam Bourjois HM korektor, ali nikako za podrucije oko ociju. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja stavljam ovu alverde anti-aging ispod i nisam imala problema. Svidja mi se sto ne mrda s tog podrucja, a ovde je vlaznost vazuha velika i nekoliko puta mi se maskara preslikala i sve se fino razmazalo preko drugih korektora...

      Delete
  5. eos sam naručila jer stalno pohvale čitam, a i kod tebe ih vidim svako malo :D jedva čekam da mi stigne i drago mi je da se regenerise :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koji EoS si narucila? Bas mi je drago! Pisi mi utiske :-)

      Delete