Saturday 10 May 2014

OPI-My Paprika is Hotter than Yours



Today I want to show you another new nail polish in my stash. I just couldn't leave Cher2 without a regular size OPI bottle and those Copacababies minis just weren't enough. :D The name of this nail polish makes me smile every time I look at it.
***
Danas želim da vam pokažem još jedan novitet u svojoj kolekciji. Baš nisam mogla da napustim Cher2 bez jednog OPI-ja u redovnoj veličini i one Copacababies mini bočice stvaaarno nisu bile dovoljne. :D Naziv ovog laka mi izmami osmeh svaki put kada ga pogledam.




OPI-My Paprika is Hotter than Yours is a lovely red-orange creme. The opacity and coverage is amazing and I was debating whether to wear just one coat, but I think it looks much better with two and a top coat. If you look closely you will notice a slight shimmer, that is barely visible and very hard to notice.
***
OPI-My Paprika is Hotter than Yours je divna crveno-narandžasta krema. Moć pokrivanja je odlična i uopšte nije proziran, pa sam bila u dilemi da li da ga nosim kao jednoslojca, ali mislim da ipak lepše izgleda sa dva sloja i završnim slojem. Ako pogledate izbliza, primetićete da ima sitan šimer koji je jedva vidljiv.




This nail polish came out in 2013 within the Euro Centrale Spring Collection.
***
 Ovaj lak je izašao 2013. godine kao deo Euro Centrale prolećne kolekcije.




The brush is wide, flat and it makes the application very easy. These are the types of brushes I prefer.
***
Četkica je široka, pljosnata i vrlo lako nanosi lak. Ovo je tip četkica koje ja volim.




Under natural light or even sunshine, this nail polish shows it's true beauty and wins hearts over. It's perfect for summer and I can already see myself drinking a cocktail and wearing this color, while sitting somewhere by the pool. :) Ah, and can you imagine this color on your toes?! A perfect pedicure color!
***
Pod prirodnim svetlom ili čak na suncu, ovaj lak pokazuje svoju pravu lepotu i osvaja srca. Savršen je za leto i već mogu da se vidim sa koktelom u ruci, ovim l,akom na noktima i pored nekog bazena. :) Ah, a možete li da zamislite ovu boju na nogama?! Savršena boja za pedikir!




My photos don't do this nail polish justice. In real life it's even more orange.
***
 Moje slike ni blizu ne prikazuju lepotu ovoga laka. Uživo je mnogo više narandžast.




I am so thrilled that I found this nail polish and I can see that it's going to be a summer favorite! What do you think? Do you like orange colors for summer?
TamaraF
***
Baš sam sretna što sam pronašla ovaj lak i već mogu da vidim da će biti među favoritima ovog leta! Šta vi mislite? Da li volite narandžaste boje za leto?
TamaraF

4 comments:

  1. Meni je ovaj lak izgledao dosta drečeće, ali priznajem da mi se mnogo sviđa na tvojim slikama. I priznajem da sam ja ušla u neku koralnu fazu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma jok, ne dreci. Meni se doapda jer nema ni truncicu roze, posto ja uvek picim neke takve :D

      Delete
  2. Verovatno imam bar 10 ovakvih nijasni ali da, i ova mora biti moja :D

    ReplyDelete