Sunday 20 July 2014

New In May/June/July


A dear friend sent me a package in mid-May, containing some much-needed Oriflame products, like these foot creams and scrub. I've tried some Chinese foot creams and they either didn't soften my feet, or they would just slide off during a hot day.
***
Draga prijateljica mi je poslala paket sredinom maja, koji je sadržao neke preko potrebne Oriflame proizvode, kao što su ove kreme za stopala i piling. Probala sam neke kineske kreme koje ili nisu omekšavale stopala ili bi prosto skliznule tokom toplijih dana.


A much-needed Intimate Wash (I got an allergic reaction to a few Chinese ones), my favorite Oriflame Pure Nature Blueberry and Lavender Face Wash (smells amazing!) and Swedish Spa Oil were also in the package.
***
Preko potreban intimni gel (s obzirom da sam dobila alergiju na nekoliko kineskih), moj omiljeni Oriflame Pure Nature gel za pranje lica s mirisom borovnica i lavande (miriše predivno!) i Swedish Spa ulje su se takođe našli u paketu.


Four Power Shine Lipsticks and one Colour Drop Lipstick in lovely shades, which I will present in a separate post.
***
Četiri Power Shine ruža za usne i jedan Colour Drop, divnih nijansi, koje ću vam predstaviti u posebnom postu.


I rarely use lip liners so I asked for this Wonder Colour Lip Liner in shade Perfect Pink and a double-sided eyeshadow brush (featured in this post).
***
Retko kada koristim olovke za usne, pa sam tražila ovu Wonder Colour olovku u nijansi Perfect Pink i dvostrau četkicu za senke (pisala sam o njoj u ovom postu).


In June I made a trip to Hong Kong and went straight to Lush. I wish I had a photo to show you how stunned the salesperson was. I just came in, recited the things off my list and ran out. I had many things to do and only one afternoon.
I bought the Retread hair conditioner (235g-190 HKD), Curly Wurly shampoo (220g-200 HKD), R&B Hair Conditioner (225g-400 HKD), Mask of Magnaminty (125g-100 HKD), Dark Angels Cleanser (100g-110 HKD), Lemony Flutter Cuticle Butter (50g-115 HKD) and Sultana of Soap (100g-61 HKD). Some of these products I've tried before, so I just bought the bigger containers, but some are new and have been on my wish list for a while. Do you want me to write about them separately?
***
U junu sam skoknula u Hong Kong i uletela pravo u Lush. Volela bih da imam sliku, da vam pokažem šokirano lice prodavca. Samo sam ušla, izrecitovala stvari sa spiska i istrčala napolje. Trebalo je uraditi puno stvari za samo jedno popodne.
Kupila sam Retread balzam za kosu (235g-190 HKD ili 18 EUR), Curly Wurly šampon za kosu (220g-200 HKD ili 19 EUR), Mask of Magnaminty (125g-100 HKD ili 9,5 EUR), Dark Angels prah/pastu za čišćenje lica (100g-110 HKD ili 10,5 EUR), Lemony Flutterbalzam za zanoktice (50g-115 HKD ili 11 EUR) i Sultana of Soap sapun (100g-61 HKD ili 6 EUR). Neke od ovih proizvoda sam probala ranije, a neki su novi i nalazili su se na mojoj listi želja već neko vreme. Da li želite da o njima pišem posebno?


I finally decided which Bourjois Blush to buy, so the second one in my collection in 34 Rose D'Or (118 HKD).
***
Napokon sam odlučila koje Bourjoisrumenilo da kupim, pa se sada na drugom mestu u mojoj koleciji nalazi 34 Rose D'Or (118 HKD ili 11 EUR).


In The Body Shop, I saw these shower gels on sale, 3 for 99 HKD, so I chose Vineyard Peach, Passion Fruit and Papaya. I can't tell you which one smells better! I keep taking turns in using them and every time I have a hard time deciding on which one to use.
***
U Body Shop-u sam snimila ove gelove za tuširanje na sniženju, 3 za 99 HKD (9 EUR), pa sam odabrala Vineyard Peach, Passion Fruit i Papaya miris. Ne mogu da vam kažem koji bolje miriše! Prilikom svakog tuširanja ih menjam i redovno mi najteže pada taj izbor.


I've finally found a natural deodorant, well roll-on actually, so I bought that one (second one on the photo-29 HKD) and a mineral one (crystal, fourth one-26 HKD). Bourjois doesn't sell their deodorants in Serbia, so naturally I had to try it out (I can't remember the price). I also got one roll-on in Marks & Spencer's. It's the third one in the photo and the scent is China Blue (can't remember the price).
***
Napokon sam pronašla prirodan dezodorans, rol on zapravo, pa sam uzela jedan (drugi sa slike-29 HKD ili oko 3 EUR) i jedan mineralni (kristal, četvrti sa slike-26 HKD ili 2,5 EUR). Bourjois dezodoransi se ne prodaju u Srbiji i normalno, morala sam jedan da probam (ne sećam se cene). Takođe sam kupila jedan u Marks & Spencer's-u. To je treći sa slike i miris je China Blue (ne sećam se cene).


Now I've been looking for a face cram with SPF and I actually wanted to buy the Kiehl's one, but they only had it online and not in the store (go figure, huh?!) so I ended up with Nuxe White Daily UV Protector (252 HKD). I also got the normal tube of the Nuxe Reve de Miel Hand and Nail Cream (75ml- 132 HKD) and the Nirvanesque 1st Wrinkles Eye Contour Cream (15 ml-316 HKD).
***
Već neko vreme tražim neku kremu za lice sa zaštitnim faktorom i zapravo sam želela da kupim Kiehl's, međutim imali su ga samo na sajtu, a u prodavnici nisu (gde je tu logika?!). Završila sam sa ovim Nuxe White Daily UV Protector (252 HKD ili 24 EUR). Takođe sam uzela redovno pakovanje Nuxe Reve de Miel kreme za ruke i nokte (75ml-132 HKD ili 12,5 EUR) i Nirvanesque 1st Wrinkles kremu za predeo oko očiju (15 ml-316 HKD ili 30 EUR)


Samples and testers are something that you can buy both in Hong Kong and Mainland China, and even though they are not supposed to be for sale, they are here and I love to buy them, because I get to try out some of the more expensive products. This way I don't waste money and they are also good for traveling.
I bought this StriVectin-SD Intensive Concentrate for Stretch Marks & Wrinkles (22 ml-98 HKD) and Kiehl's Ultra Facial Overnight Hydrating Masque (38 HKD).
***
Uzorci i testeri su nešto što može na svakom ćošku u Hong Kongu da se kupi, a i u Kini. Iako oni ne bi trebali da se prodaju, ipak su tu i volim da ih kupujem jer na taj način mogu da probam neke od skupljih proizvoda. Tako ne bacam pare na nešto što mi možda i ne odgovara, a i dobre su veličine za putovanja. Kupila sam StriVectin-SD Intensive Concentrate, kremu za strije i bore (22ml-98 HKD ili 9 EUR) i Kiehl's Ultra Facial Overnight Hydrating Masque (38 HKD ili 3,5 EUR).


 


In Shenzhen I bought these three samples: Estee Lauder Lilly Pulitzer sample palette (29 RMB), Clinique Pore Refining Solutions Correcting Serum (38 RMB) and Estee Lauder Advanced Night Repair Complex (58 RMB).
***
U Šenženu sam još kupila ova tri uzorka:  Estee Lauder Lilly Pulitzer mini paletu senki (29 RMB ili 3,5 EUR), Clinique Pore Refining Solutions Correcting Serum (38 RMB ili 4,5 EUR) i Estee Lauder Advanced Night Repair Complex (58 RMB ili 7 EUR).


Tiger Balm Ointment is a famous balm that is used in medical purposes. It helps relieve headaches, stomach pains, etc. There is a white (cold), red (hot) and oil version, and all of them contain a blend of the finest quality essential oils like camphor, menthol, clove oil, mint oil, etc. (6.8 HKD)
***
Tiger Balm Ointment je poznati balzam koji se koristi u medicinske svrhe. Pomaže u smanjenju glavobolje, stomačnih tegoba, itd. Postoji bela (hladi), crvena (greje) i uljana verzija, i sve sadrže mešavinu ulja najboljeg kvaliteta kao što su kamfor, mentol, ulje karanfilića, ulje nane, itd. (6,8 HKD ili 0,7 EUR).


In July I treated myself with some birthday presents. :)
Bourjois So Laque Glossy nail polish 13-Tombee a Pink (96 HKD), 1 Second Nail Polish Remover (118 HKD), Healthy Mix Concealers 51 and 52 (each 88 HKD) and a Liquid Liner-brown (96 HKD). I also bought this Anna Sui Secret Wish Perfume (50ml-465 HKD).
***
Početkom jula sam se častila poklonima za rođendan. :)
 Bourjois So Laque Glossy lak za nokte 13-Tombee a Pink (96 HKD ili 9 EUR), 1 Second skidač laka za nokte (118 HKD ili 11 EUR), Healthy Mix korektori, nijanse 51 i 52 (svaki 88 HKD ili 8 EUR) i tečni ajlajner-braon (96 HKD ili 9 EUR). Takođe sam kupila ovaj Anna Sui Secret Wish parfem (50 ml-465 HKD ili 44 EUR).
 



Yesterday I got some nail files in Sephora (2 for 39 RMB) and a Caudalie Organic Grape & Camomile Cleansing Water (100ml-108 RMB).
***
Juče sam uzela turpije za nokte u Sephora prodavnici (2 za 39 RMB ili 4,5 EUR) i Caudalie Organic Grape & Camomile Cleansing Water (100ml-108RMB ili oko 13 EUR).


A special question for those that use or have used these products-in your opinion, are the prices higher or lower than the prices in Europe and other parts of the world?
***
Posebno pitanje za oe koji koriste ili su koristili ove proizvode-po vašem mišljenju, jesu li cene više ili niže od cena u Evropi i drugim delovima sveta?

2 comments:

  1. Koliko sam mogla da primjetim sve su cijene tamo kod tebe vise... ali ako nista super je sto postoji mogucnost kupovanja ovih slatkih testera :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, doduše i plata mi nije mala, pa onda ne osetim tu skupoću, zato sam i pitala. Testeri i samplovi su super stvar, sa ili bez velike plate :D

      Delete