Sunday 27 July 2014

OPI-Next Stop...The Bikini Zone (Copacababies)


The third nail polish that I have from the Spring/Summer Brazil Collection 2014 is Next Stop... The Bikini Zone (NL A59).
***
Treći lak koji imam iz OPI Brazil kolekcije za proleće/leto 2014. je Next Stop...The Bikini Zone (NL A59).
 


This is a purple-silver duochrome with glitter. It's a bit sheer, so I applied three coats to get full coverage. The duochrome isn't very strong, but it's visible.
***
Ovo je ljubičasto-srebrni duohrom lak sa šljokicama. Pomalo je providan, pa sam nanela tri sloja da bih dobila potpuno pokriće nokta. Duohrom efekat nije najjači, ali je vidljiv.




Like all mini OPI's, the bottle holds 3.75 ml, the brush is small, but works like the big one and it dries quickly.
***
Kao i ostali mini OPI lakovi, bočica sadrži 3.75 ml, četkica je mala, ali radi posao kao i velika i lak se suši brzo.




This mini nail polish is a part of the Copacababies OPI set with four colors from the Spring/Summer 2014 Brazil collection. This set contains: Next Step...The Bikini Zone, Kiss Me I'm Brazillian, Where Did Suzi's Man-go? and AmazON...AmazOFF. The price of this set was 120 HKD if I remember correctly (approx. 11 EUR). I bought it in Cher2 in Hong Kong.
***
Ovaj mini lak je deo OPI Copacababies seta koji sadrži četiri laka iz  Brazil kolekcije za proleće/leto 2014. U setu se nalaze: Next Step...The Bikini Zone, Kiss Me I'm Brazillian, Where Did Suzi's Man-go? i AmazON...AmazOFF. Cena ovog seta je bila oko 120 HKD ako se dobro sećam (oko 11 eura). Kupila sam ga u Sher2 prodavnici u Hong Kongu.


What do you think of this color? Do you like duochrome nail  polish?
***
Šta mislite o ovoj boji? Da li volite duohrom lakove?


Have a lovely day!
Tamara
***
Želim vam divan dan!
Tamara

7 comments:

  1. Divan je lak i nokti su ti isto divni!

    ReplyDelete
  2. OPI malo prečesto izbacuje lilaste duohrome, ali ovaj mi se dopada zbog šljokica. Super su ti sličice, posebno ona u zelenilu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da zaista to cesto rade. Vrlo slican je Not Like The Movies i jos jedan (sad ne mogu da se setim). Hvala :) TO je jos dok su mi zakontice bile okej. U poslednje vreme bi bilo najbolje da nosim rukavice da ih sakrijem. :D

      Delete
  3. Nije moj tip iskreno! U zadnje vreme ludujem za koralcima, a nemam ni jednog brazilca. Još uvek se razmišljam za Suzinog čoveka, nisam sigurna. Nego, zašto ne smeš da mažeš lak na poslu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije ni moj. :) Da nije bio u ovom setu, ne bih ga ni kupila. Ljubičaste me u poslednje vreme ne privlače. Suzinog čoveka uzmi, divan je (i to ti kaže osoba koja ne može dovoljno da naglasi koliko ne voli narandžastu boju!) :D
      Pa ne smem jer deci očito ne smetaju dugi nokti/kandže/šiljci, ali će da bude havarija ako su nalakirani. Pft. Moja sreća. Ona još od prošle godine. Svaki posao ista priča.

      Delete
  4. Ja ocekujem ovaj da mi stigne, nadam se da ce mi se svideti, ovako kad gledam slike cas mi je lep cas ne :/

    ReplyDelete