Thursday 24 July 2014

EoS Lip Balms

Evolution of Smooth


I've always wondered WHY people are making such a fuss about these colorful little balls. I even made up my mind to never buy them because they are such a hit. Then I changed my mind and almost bought one before coming to China. A few days before my trip, I changed my mind again and decided not to waste money before the trip to China and that was it. Or at least I thought it was, until I went to Hong Kong the first time. Curiosity won over. :D
***
Dugo sam se pitala ZAŠTO ljudi dižu toliku frku oko ovih šarenih loptica. Čak sam bila odlučila da ih ne kupim baš zato što su toliki hit. Onda sam se predomislila i umalo kupila jedan pre dolaska u Kinu. Par dana pre puta u Kinu, opet sam se predomislila i rešila da ne bacam novac i to je bilo to, do mog prvog odlaska u Hong Kong. Znatiželja je pobedila.:D



For a price of 28 HKD I figured it wouldn't be such a waste, so I bought one. That same day I bought another one. By the end of my trip I had three. :)
***
Po ceni od 28 HKD (ili 2,5 EUR), zaključila sam da neće biti neko veliko bacanje para, pa sa kupila jedan. Istog dana sam uzela još jedan. Do kraja putovanja sam imala tri. :)


Each ball is in a nice package, unopened and the ball is from hard good-quality plastic. It's easy to open, fun to play with and each lip balm smells amazing. You get 7 g of lip balm in each ball.
***
Svaka kuglica je dobro zapakovana, neotvarana, a sama kuglica je od tvrde kvalitetne plastike. Lako se otvara, interesantna je i za igranje, a svaki balzam miriše divno. Dobijate 7 g balzama u kuglici.


When you open it, there is a sphere shaped yellow-ish lip balm inside. It glides on your lips and leaves a nice layer of balm that's not sticky or heavy. Sometimes I apply it a few times in 10 minutes because I forget that I already have it on. :)
***
Kada otvorite kuglicu, unutra se nalazi balzam u obliku sfere, žućkaste boje. Savršeno klizi po usnama i ostvalja sloj balzama koji nije ni težak ni lepljiv na usnama. Ponekad ga u desetak minuta namažem nekoliko puta, jer zaboravim da ga već imam na usnama. :) 


EoS lip balms are 95% organic, 100% natural, paraben and petrolatum free. The packaging is recyclable and the balms are cruelty free.
***
EoS balzami su 95% organskog porekla, 100% prirodni i ne sadrže parabene ni vazelin. Pakovanje može da se reciklira i balzami nisu testirani na životinjama.


I don't normally get excited by lip balms, but these cuties are really good, keep my lips in good shape and they smell lovely. I would recommend trying them!
Have you tried any EoS lip balms?
T.
***
Generalno se ne uzbuđujem previše oko balzama za usne, ali su mi ovi slatkiši odlični, neguju usne i mirišu divno. Prepuručujem da ih probate!
Da li ste probali neki EoS balzam?
T.

7 comments:

  1. *Nisam još uvek probala nijedan EOS balzam.Zbog visoke cene u Srbiji.
    Jako bih volela da probam južno voće i medenu dinju.
    Prijatno me je iznenadila količina proizvoda.O tome nisam čitala u drugim recenzijama.
    Posebno tvoje svetsko iskustvo pri putovanju u Kinu.
    Mene takođe čeka jedno putovanje i nadam se da ću ga tamo pronaći.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gde ides ako nije tajna? :) Da, balzama zaista ima dosta i dugo traje a jako sporo se trosi, tako da ce jedan trajati dugo :)

      Delete
    2. *Trebala bih da putujem u Holandiju.Ne znam koliko je tamo rasprostranjen.

      Delete
  2. Nisam ih još probala ali želim, vjerujem da su odlični!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poslebno jer se sporo trose, pa ces ga dugo koristiti a onda se vredi pomuciti i pronaci ga :)

      Delete
  3. Ja ih nisam videla u Srbiji, zaista ne znam gde mogu da se kupe? Sada su nam ubacili neke kopije u Lilliju, ali ja ih u Beogradu ne videh. Manija, balzami su manija, staviš ga par puta u roku od 10min jer si zaboravila da si stavila. Staviš ga jer je sladka igračka, a još ako lepo i miriše, eto! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema ih u Srbiji nažalost. Ja ih kupujem u Hong Kongu, mada ih ima i ovde, a znam da ih u Americi ima svuda. Šteta, no valjda su nam zato i toliko zanimljivi. :D Bukvalno igračka!

      Delete