Tuesday 22 July 2014

Quarterly Favorites #2


Another three months have passed and there are many products that made it all the way to the top of my favorites list. Here is the list of my favorite and most used products in the second quarter of 2014.
***
Još tri meseca su prošla i mnogo proizvoda se popelo do vrha moje liste omiljenih proizvoda. Evo je ta lista meni omiljenih i najčešće korištenih proizvoda u drugom kvartalu 2014. godine.

Face/Lice


1. LUSH Dark Angels Cleanser is a very practical product which can be used every day for both face and body. "Black sugar and charcoal gently exfoliate and absorb excess oils to leave dull, oily or acne-prone skin feeling fresh and matte." It thoroughly cleans the skin, but doesn't dry it out. Next to Mask of Magnaminty, I have used this product very often and it has saved me numerous times since I bought it. Definitely worth buying!
2. Oriflame Blueberry & Lavender Face Wash is my morning go to product. It doesn't cleanse my skin like the one above, but it gets the excess grease off. Another plus is the lovely scent that helps me wake up.
***
1. LUSH Dark Angels sredstvo za čišćenje lica je izuzetno praktičan proizvod za lice i telo koji može da se koristi svaki dan. "Crni šećer i ugalj vrše nežan piling i upijaju višak masnoće, pa umornu, masnu i kožu sklonu bubuljicama ostavljaju mat i sa osećajem svežine". Temeljno čisti kožu, ali je ne isušuje. Ovaj proizvod sam, pored Mask of Magnaminty, koristila najčešće i nebrojeno puta od kada sam ga kupila, mi je ublažio situaciju na koži. Definitivno ga vredi kupiti!
2. Oriflame gel za čišćenje lica sa borovnicom i lavandom je proizvod koji koristim svako jutro. Ne čisti kožu kao proizvod iznad, ali skine višak masnoće. Još jedan plus mu je što ima divan miris koji mi pomaže u razbuđivanju.



3. Avene Thermal Spring Water is a really good product, especially in a subtropical climate like the one in Shenzhen, China. I can wear make up but still use this spray to freshen up without having to remove my make up. It soothes after waxing the upper lip and helps lessen skin breakouts.
4. Clinique Pore Refining Solutions Correcting Serum is a great product if you want to "hide" the pores a bit. It doesn't work miracles, but if you need flawless-looking skin for an important event, this is the product to use. Even though it's a serum, I use it occasionally, because it feels a bit too heavy on my skin. It does however instantly minimize my pores and my skin looks lifted.
5. Nuxe Nirvanesque 1st Wrinkles Smoothing Eye Contour Cream-I use it for both day and night, but I think that my night time routine needs something a bit more rich. It absorbs quickly and my skin seems to like it.
***
3. Avene termalna voda u spreju je stvarno dobar proizvod, posebno u Šenženu gde je klima subtropska i velika vlažnost vazduha. Mogu da nosim šminku, a da ipak nekako osvežim lice ovim lice ovim sprejem, bez skidanja šminke. Umiruje nakon depiliranja nausnica i smanjuje pojavu bubuljica.
4. Clinique Pore Refining Solutions Correcting Serum je odličan proizvod ako zelite malo da "sakrijete" proširene pore. Ne čini čuda, ali ako želite da vam koža izgleda besprekorno za neki bitan događaj, ovo je proizvod za vas. Iako je serum, ja ga koristim povremeno, jer mi se čini da je malo teži za moje lice. Pored svega, on zaista momentalno skupi pore i zategne lice.
5. Nuxe Nirvanesque 1st Wrinkles Smoothing krema za predeo oko očiju koristim i za dan i za noć, mada mislim da mojoj noćnoj nezi treba nešto malo bogatije. Upija se brzo i mojoj koži se sviđa. Zadovoljna sam.



1. The Body Shop Shower Gels (Vineyard Peach, Passion Fruit and Papaya) all smell exactly like the fruit they are named after and it's an absolute bliss to shower with them! They've made the Quarterly Favorites list in a single day.
***
1. The Body Shop gelovi za tuširanje (Vineyard Peach, Passion Fruit i Papaya) mirišu na voće čije ime nose i zaista je veliko uživanje tuširati se njima! Na kvartalnu listu su dospeli za ceo jedan dan.




2. StriVectin-SD Intensive Concentrate for Stretch Marks and Wrinkles is a totally new product to me. I've never heard of it before and I almost fell off my chair when I saw what the price for a regular cream is. Even though I read some amazing reviews about StriVectin products, I didn't have high hopes for it. Oh boy was I wrong. I targeted some stretch marks on my body and there definitely was a difference. I will buy it again for sure!
***
2. StriVectin-SD intenzivna krema za strije i bore mi je potpuno stran proizvod. Nisam nikad čula za nju i skoro sam pala sa stolice kada sam videla cenu za normalno pakovanje ove kreme. Iako sam pročitala dobr recenzije ove kreme, nisam polagala veliku nadu u nju. Baš sam se prevarila. Ciljano sam mazala strije i zaista se primeti razlika. Ponovo je kupujem sigurno!

Hands, Feet and Nails/Ruke, stopala i nokti


1. Nuxe Reve de Miel Hand and Nail Cream is an old favorite, I just bought a new tube. I wanted to give it some more testing time for the post, that's why I didn't write about it. It's definitely something worth buying.
2. Oriflame Feet Up Advanced Cracked Heel Repair Cream is another favorite of mine and I don't plan on changing it anytime soon. It works miracles on cracked heels and leaves feet soft.
3. LUSH Lemony Flutter Cuticle Butter is a product that bought me with the lovely lemon scent. The texture reminds me of Hemel creams. It softens more than cuticles. I use it on my heels, elbows and any other part that's dry.
***
1. Nuxe Reve de Miel krema za ruke i nokte je stari favorit, samo sam kupila novo pakovanje. Htela sam da joj dam još malo vremena za testiranje da bih napisala redovan post, zato je i odložen. Ovo je proizvod koji zaista vredi kupiti.
2. Oriflame Feet Up Advanced krema za ispucale pete je još jedan stari favorit i ne planiram da ga menjam u skorije vreme. Čini čuda ispucalim petama i omekšava stopala.
3. LUSH Lemony Flutter puter za zanoktice me je osvojio mirisom. Miriše na limun, a teksturom me podseća na Hemel kreme. Omekšava i više od zanoktica. Koristim ga i za pete, laktove i bilo koji suvlji deo tela.


4. Orly Calcium Shield is a base coat or it can be used as a nail treatment. I bought it for the base coat purposes, but it takes a while to dry, so I have to be careful and apply it in a very thin coat. It does keep my nails from breaking and I haven't noticed any nail polish stains.
5. Golden Rose Rich Color Nail Lacquer No.10 is basically the only color I can wear, because I have the same problem I had last year-a no nail polish rule at work.
6. Seche Vite Dry Fast Top Coat is a must-have product.
***
4. Orly Calcium Shield se može koristiti kao baza za nokte ili kao tretman. Ja sam ga kupila kao bazu, ali mu treba malo više vremena da se osuši, pa ga treba mazati pažljivo i u tankom sloju. Čuva nokte od pucanja i nisam primetila fleke od laka na noktima.
5. Golden Rose Rich Color Nail Lacquer No.10 je zapravo jedina boja koju mogu da mažem, s obrizom da imam isti problem kao i prošle godine-pravilo da na poslu nema namazanih noktiju.
6. Seche Vite Dry Fast završni lak je proizvod koji jednostavno morate da imate.

 Make Up/Šminka


1. Bourjois Blushes  34 Rose D'Or and 35 Lune D'Or-These blushes are the best I've tried so far and I have some more on my wishlist. Both are easy to apply, smell lovely and stay the whole day on the cheeks.
2. Bourjois Healthy Mix Correcting Concealer 52 Medium Radiance is my favorite shade and type of concealer. I use it to hide blemishes and dark circles under my eyes and it doesn't dry out the skin, but it gives good coverage.
3. Sephora Mattifying Compact Powder is still here. I like it and I use it quite often. I just wish Sephora didn't test on animals. That is the only reason I will keep searching for that perfect powder.
4. Bourjois Chocolate Bronzing Powder 52 is another favorite that stayed a favorite. I have other bronzers but I always pick this one when I do my make up.
***
1. Bourjois rumenila 34 Rose D'Or and 35 Lune D'Or-Ova rumenila su najbolja koja sam koristila do sada i imam ih još nekoliko na wish listi. Oba se lako nanose, predivno mirišu i ceo dan ostaju na obrazima.
2. Bourjois Healthy Mix korektor 52 Medium Radiance je moja omiljena nijansa i tip korektora. Koristim ga da prikrijem nedostatke na koži i tamne kolutove ispod očiju. Ovaj korektor mi ne isušuje kožu, a dobro pokriva.
3. Sephora matirajući puder u kamenu je još uvek tu. Sviđa mi se i koritim ga često. Jedino bih volela da Sephora ne testira proizvode na životinjama i jedino zbog toga nastavljam potragu za savršenim puderom.
4. Bourjois Chocolate bronzer 52 je još jedan favorit koji je i dalje na listi omiljenih proizvoda. Imam druge bronzere, ali se uvek uhvatim za ovaj tokom šminkanja.



5. Bourjois Liner Effect Mascara is the most similar to the Wonder Lash mascara from Oriflame which I like so much. It's really really black.
6. Bourjois Liner Pinceau 16h Liquid Eyeliner was a product I had to buy, not because I wanted it, but because I finished my MUA brown eyeliner and the black one dried up. I was afraid that it would take me a long time (or never) to get used to the long brush, but surprisingly, I managed to make a prefect line the first time I used it. It's a nice brown color that stays put for hours even in this crazy humid weather.
***
5. Bourjois Liner Effect maskara je najsličnija Wonder Lash maskari iz Oriflame-a, koju mnogo volim. Boja je baš crna i lepo izvuče trepavice.
6. Bourjois Liner Pinceau 16h tečni ajlajner je proizvod koji sam morala da kupim jer sam MUA brao lajner potrošila, a crni se osušio. Bojala sam se da će mi trebati mnogo vremena da se naviknem na dugu četkicu, međutim uspela sam da izvučem savršenu liniju već pri prvom izvlačenju. Ova braon boja ostaje na kapcima čak i tokom ovog ludog vlažnog vremena.


7. MUA  Undressed Eyeshadow Palette, or the leftovers. I've made up my mind to end this palette, not because I don't like it, but because I've had it for a long time and it's been through hell and looks like it. It's a good product, cheap and if you ever need a good eyeshadow palette, MUA is the one.
8. MUA Eye Shadow Shade 17 Matt is another favorite and has been for a long time now. I've never loved an eyeshadow like I love this one. :)
***
7. MUA Undressed paleta senki, ili ostaci iste. Odlučila sam da je potrošim do kraja, ne zato što je ne volim, naprotiv, zato što je već dugo imam i bila je, a i izgleda kao da je prošla kroz pakao. Odličan proizvod je u pitanju, jeftin i ako ikada budete tražili dobru paletu senki, obavezno pogledajte MUA senke.
8. MUA mat senka, nijansa 17 je još jedan favorit i to već duže vreme. Nikada nisam volela neku senku kao što volim ovu. :)


9. Oriflame Colour Drop Lipstick, Melting Pink is a shade I've been using since I got it and it's almost finished. This rarely happens to me. This lipstick is soft, hydrates my lips, smells and looks amazing.
10. Eos Lip Balm Summer Fruit-post coming soon.
***
9. Oriflame Colour Drop ruž za usne, nijansa Melting Pink je ruž koji sam mazala od kad sam ga dobila i skoro sam ga potrošila. Ovo mi se retko događa. Sam ruž je mekši, hidrira usne, miriše i izgleda predivno.
10. EoS balzam za usne Summer Fruit-post objavljujem uskoro.




What do you think of the Quarterly Favorites #2? Have you tried any of these products?
Till next time,
T. 
***
Šta mislite o kvartalnim favoritima #2? Da li ste probali neki od ovih proizvoda?
Do sledećeg puta,
T.

2 comments:

  1. Tamara, nedostajala si mi!!! Sa uživanjem sam pročitala sve tvoje favorite. Uvek me oduševi raznovrsnost tvojih proizvoda i činjenica da ih zaista koristiš, a ne da si ih pofotkala da se pohvališ. Jedno tvoje postove ove prirode iskreno volim da čitam i čitam ih sa uživanjem :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe! Bome i sama sam sebi nedostajala na blogu, a nedostajalo mi je i čitanje drugih blogova (što se dalo primetiti po komentarima). :)
      Drago mi je da čitaš moje postove, baš me veseli tvoj komentar! Da, da, trošim, trošim... Toliko trošim, da i potrošim, a obećanu recenziju ne napišem. Užasna sam postala. :p

      Delete