Wednesday 16 April 2014

P2-Happy Bride

And Happy She Will Be!




Such and amazing color! Very pretty, easy to apply and SO difficult to capture in a photo! I took quite quite a lot of photos and by the time I looked through all of them, I wasn't sure what the real color of the nail polish was...
***
Tako divna boja! Veoma lepa, laka za nanošenje i TAKO teška za "uhvatiti" na slici! Napravila sam baš puno fotki i dok sam ih sve pregledala, nisam više bila sigurna koja je boja ovog laka...



After showing you this light pink P2 nail polish, I had to do a post about P2-Happy Bride. It reminds me of spring weddings. The bottle is very elegant and it simply begs you to buy the polish! :)
***
Nakon što sam vam pokazala ovaj svetlo roze P2 lak, morala sam da napišem post i o ovom P2 laku, koji se zove Happy Bride (srećna mlada). Flašica je vrelo elegantna i prosto vas mami da kupite lak! :)


It's a nice cream polish, easy to apply and dries pretty quickly. I also used it for nail art. If you just want to apply it on the whole nail, then you will need two coats. One coat will leave a few streaks and gaps.

***
Lep kremasti lak, koji se lako nanosi a prilično brzo suši. Koristila sam ga i za crtanje i šaranje po noktima. Ako želite samo da ga mažete na ceo nokat, potrebno je namazati dva sloja. Jedan sloj će ipak ostaviti linije i "ćelava" mesta.



The brush is wide and flat, very easy to work with. With a top coat, this nail polish lasted a whole week on my nails (and I did clean and wash dishes). On day 7 it was chipped a bit, but not too badly.
***
Četkica je široka i pljosnata, laka za rukovanje. Sa završnjim slojem, ovaj lak mi je na noktima trajao celu nedelju (i spremala sam i prala sudove). Sedmog dana je malo bio iskrzan, ali ne nešto strašno.



As for the color, I was so confused! I couldn't find the words to describe it! At first it was because I was captured by it's beauty, later because it changed colors in the shade and sunlight and now because in every photo it seems different. :)
***
Što se tiče boje, toliko sam bila zbunjena! Nisam mogla da pronađem reči kojima bih je opisala! Isprva je to bilo zato što sam bila opčinjena lepotom ovog laka, kasnije jer je menjao boje u hladu i na suncu, a sada je to zato što sam pogledala sve slike i na svakoj slici mi boja deluje drugačije. :)

Natural light

Artificial light

P2-Happy Bride 060 is a dupe for Dior-Bouquet 457. You can see the comparison swatches here. The color is a peachy-pink coral (if that makes sense). I just can't name one color in it, as it kept confusing me every time I looked at my nails.
***
P2-Happy Bride 060 je dupe odnosno skoro identičan kao Dior-Bouquet 457. Like noktiju i poređenja možete videti ovde. Boja je nešto između roze, boje breskve i koralne (ako to ima smisla). Ne mogu da joj dam naziv, jer me je zbunjivala svaki put kada bih pogledala svoje nokte.





Don't be scared of my "claw"s here, this was taken a few months ago and these were the longest my nails have ever been. To everyone's surprise, they didn't break, I actually cut them off after coming to the conclusion that they were just too long. :)
***
Nemojte se uplašiti mojih "kandži" sa ovih slika, to su nokti uslikani pre par meseci i bili su najduži koje sam ikada imala. Na iznenađenje svih, nisu se izlomili, već sam ih posekla nakon što sam zaključila da su ipak previše dugi. :)








I think I like this color better on shorter nails. What do you think? For the price of approximately 2 euros, you get 12ml of polish which should be used within 36 months of opening. P2 products are cruelty free and vegan. You can buy them in DM drugstores, but unfortunately they still don't have them in Serbia. For now we just have to find a way to get them from Germany. It's worth it though! Before I finish, here is the list of ingredients for this Happy Bride.
***
Mislim da mi se ovaj lak ipak više dopada na kraćim noktima. Šta vi mislite? Za cenu od oko 2 eura, dobijate 12ml laka koji bi trebalo potrošiti u roku od 36 meseci od otvaranja. P2 proizvodi nisu testirani na životinjama i ne sadrže sastojke životinjskog porekla pa su i veganski. Možete ih kupiti u DM drogerijama (a koliko vidim i Bipa), no na žalost, u Srbiji ih nema. Za sada moramo da ih dobavljamo iz Nemačke. Doduše vredni su toga! Pre nego što završim ovu priču, ispod vam ostavljam spisak sastojaka za ovu srećnu mladu.


INGREDIENTS: BUTYL ACETATE, ETHYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER, CI 77891, STEARALKONIUM BENTONITE, SILICA, N-BUTYL ALCOHOL, CI 19140, CI 15850, DIACETONE ALCOHOL, TRIMETHYLPENTANEDIYL DIBENZOATE, POLYETHYLENE, PHOSPHORIC ACID, AQUA, SPHINGOLIPIDS, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM SORBATE, PHOSPHOLIPIDS


Until next time! Bye!
TamaraF
***
Do sledećeg kuckanja! Pozdrav!
TamaraF

9 comments:

  1. Čarobna je boja! Baš po mom ukusu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eeeej, hej hej! Ti si tuuu! :) Raduje me to :) Hvala :) Bas si nedostajala...

      Delete
  2. Prelep je lak! Više mi se sviđa na kratkim noktima. I sama sam nedavno uzela neki lak kome ne mogu da odredim boju pa me je muž optužio da sam daltonista ;-) Ovaj mi se baš sviđa, moram ga nekako nabaviti :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada! Da, i meni je lepsi na kracim noktima, a i oni su maaaalcice predugi :D Vredi nabaviti, ali ako budes narucivala, naruci i druge, verujem da te nece razocarati :)

      Delete