Sunday 21 July 2013

Empties #1

Time To Take Out The Trash.

Part 1

Good evening everyone! After a long day of cleaning, dusting, getting ready for my cousin to come, after painful eyebrow plucking, waxing etc. it's time to take out the trash with my first post about all the products I've used.
***
Dobro veče svima! Nakon dugog dana i spremanja, brisanja prašine, priprema za dolazak moje sestre, posle bolnog čupkanja, depiliranja, itd, vreme je da se izbaci smeće uz ovja post o svim proizvodima koje sam potrošila.


A while ago I decided I should collect all my empties to see how much of the products I buy, I actually use. I'm not impressed with the result.
***
Pre nekog vremena sam odlučila da ću da skupljam sve potrošene proizvode čisto da vidim koliko zapravo potrošim od onog što kupujem. Nisam baš impresionirana rezultatom.


Balea Splashy Kiwi Shower Gel is the best smelling shower gel I've ever had! You all know that I love refreshing citrus scented products for the summer, so you can guess that I will buy this again.
AVON Senses White Jasmine and Rose Shower Gel-got it as a present, smells okay, but as I got another one for my birthday, I've kinda gotten bored with it, so I won't be buying it (can't guarantee that I won't get it as a present again tho! :D).
Imperial Leather Foamburst Foaming Gel with Cocoa Butter and Vanilla. I love cocoa and vanilla so I will try to buy it again when I find it. I wrote about it here, so check it out! ;)
Natural Shower Gel with Honey-UGH I hate honey-ish products! Uh-uh! No.
***
Balea Splashy Kiwi gel za tuširanje je jedan od gelova koji najbolje mirišu! Svi znate koliko leti volim citrusne mirise, pa možete da pretpostavite da ću ovaj proizvod kupiti ponovo.
AVON Senses gel za tuširanje sa belim jasminom i ružom sam dobila na poklon, miriše okej, ali pošto sam dobila još jedan za rođendan, neću ga kupovati skoro (no ne mogu da garantujem da ga neću ponovo dobiti na poklon! :D)
Imperial Leather Foamburst Foaming Gel sa kakao puterom i vanilom. Mnogo volim kakao i vanilu, tako da ću pokušati da ga ponovo kupima kada ga nađem. Pisala sam o njemu ovde, pa bacite pogled! ;)
Natural gel za tuširanje sa medom-UF mrzim proizvode s medom! A-a! Ne.


Victoria's Secret Strawberries and Champagne Ultra-Moisturizing Hand and Body Cream-Oh My God! It's amazing! I got it from a dear friend (J. <3 :*) and immediately fell in love with it. It leaves my skin soft and moisturized, and it smells fantastic! I would do anything to get it again. :)
Ziaja Coconut Hand Cream-review here, yes I will repurchase it because it smells fantastic and my hands are so soft when I'm using it.
Ziaja Cocoa Hand Cream-same as the one above.
Balea Vanilla Hand Lotion-the review is with Ziaja creams, but I won't be buying it again because I wasn't really impressed and it didn't really do anything for my skin.
***
Victoria's Secret Strawberries and Champagne Ultra-Moisturizing Hand and Body Cream-O moj Bože! Odličan je! Dobila sam ga od drage prijateljice (J. <3 :*) i istog momenta se zaljubila u njega. Posle njega koža mi je mekana i hidrirana, i miriše fantastično! Sve bih učinila samo da ga se dokopam ponovo. :)
Ziaja krema za ruke sa kokosom-recenzija ovde, da kupiću je ponovo jer miriše fantastično i ruek su mi tako mekane dok je koristim.
Ziaja krema za ruke sa kakaom-isto važi kao i za onu iznad.
Balea losion za ruke od vanile-recenzija je zajedno sa Ziaja kremama, ali ovaj neću ponovo kupovati jer me nije neššto oduševio i nije mnogo učinio za moju kožu.


Eveline Mattifying and Moisturizing Day and Night Cream-I've finished off one and I already have another one in line. A review is coming up real soon!
AVON Planet Spa Dead Sea Minerals Facial Mud Mask-did nothing, was hard to rinse off my face and I won't be buying it again, especially because AVON tests their products on animals.
Balea Deospray Sensitive (mini)-Such a cute little product! It fits every purse, smells nice and it lasted quite a while even on the hottest of days! I will buy it again.
***
Eveline Matirajuća hidrantna krema za dan i noć-Jednu sam potrošila i već druga stoji u redu za korišćenje. Recenzija sledi vrlo brzo!
AVON Planet Spa Dead Sea Minerals maska za lice-nije radila ništa, jako teško se spira sa lica i neću je kupovati ponovo, posebno jer AVON testira svoje proizvode na životinjama.
Balea Deospray Sensitive (mini)-Sladak mali proizvod! Staje u svaku tašnu, miriše lepo i trajao je prilično dugo čak i tokom najtoplijeg dana! Kupiću ga ponovo.


Stay tuned for the second part of the empties post tomorrow!
Thank you for reading and have a good night!
xoxo,
TamaraF
***
Pratite me jer sutra stiže drugi deo posta o  potrošenim proizvodima!
Hvala na čitanju i želim vam prijatno veče!
:*
TamaraF

16 comments:

  1. što nisi impresionirana, ovo je super rezultat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Pa sta ja zanm... Sve mi se cini da vise ulazi a manje izlazi a to nije bas dobro.

      Delete
  2. Baš si bila vrijedna! :D

    ReplyDelete
  3. Zasto nisi zadovoljna rezultatom? :D Ovo je super.. meni super kad jednu stvar potrosim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, a nekako mi se cini da sam u poslednje vreme puno kupovala pa sam ocekivala i vise potrosenog, no tu je i drugi post koji ce biti dana s:D

      Delete
  4. Ni ja ne volim kozmetiku sa medom :)
    Inače ti ovo uopšte nije malo proizvoda, ma kakvi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh, hvala? :D Stvar je sto sam ovo skupljala unazad 2-3 meseca, pa ni ne deluje nesto mnogo kad podelis. ALi poslusacu te, ako tako kazes :)

      Delete
  5. Opa mile!
    Odlican post, obozavam praznjenja :P
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, hvala draga :) Jbg mora se kad si mi ti saucesnik u "punjenju" LOL

      Delete
  6. ih ti si super. XD
    ja tako rijetko nesto potrosim, kad vidim da netko slisti losion za tijelo u mjesec dana, pitam se KAKOOO!? preparativa i nekako ali dekorativna..nikako. ne sjecam se sta sam uopce potrosila u zadnjih 5 godina a da nije puder, maskara. mozda tus jednom godisnje?tecni naravno. oni u gelu se osuse priej nego dodjem do pola.
    krema za ruke mi bude vise od godinu, krema za lice pola godine.losion za tijelo trosim pa evo vec 8 mjeseci...valjda sam stedljiva, ja stvarno ne znam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe pa kad je dokon kao ja pa se macka pred spavanje, onda cupka po sobi dok se ne upije, i tako u krug. Ja sam NAPOKON poclea da drzim osnovne stvari na stocicu kraj kreveta i onda se setim da namazem lice, telo, stopala... Ali mi je trebalo vremena da to pocnem da radim, tj da se nateram.

      Delete
  7. Svaka ti cast...bas si dosta potrosila :) Zbog tvoje preporuke sam kupila Ziaja kremu za ruke i predivna je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Aaaa bas i je drago da ti se dopada! :) Divne su kremice :)

      Delete