Friday 12 July 2013

Sisterhood of the World Bloggers Award

Award! :)

Good morning my ladies! This will be a short post, so relax, grab a cup of coffee and enjoy :)
***
Dobro jutro devojke! Ovo će biti kratak post, zato se opušteno zavalite u stolicu, uzmite šoljicu kafe i uživajte :)


I can totally see where this award came from :) If you love reading books like I do, then there's a big chance you've read this book. I have and this nomination immediately reminded me of this book.
***
Totalno mogu da vidim odakle dolazi ova nagradica :) Ako volite da čitate knjige kao ja, onda postoji velika šansa da ste ovu knjigu pročitali. Ja jesam i ova nominacija me je momentalno podsetila na ovu knjigu.


This is a teenage book and I read it when I was younger (not that I'm very old now). It's about 5 friends who have a pair of jeans and they rotate the jeans so each of them wears them for a certain amount of time. It was cool at the time :) Actually, I would read it again :D I'm guessing that the author of this award was a fan of the book. There is a film, too and I've just realized that there are more books than the one I've read.
***
Ovo je knjiga za tinejdžere i ja sam je čitala kad sam bila mlađa (nije da sam mnogo stara sada). Radi se o 5 drugarica koje imaju jedan par farki koje rotairaju među njima, tako da ih svaka nosi određeno vreme. Knjiga je bila kul u tom trenutku :) Zapravo, i sad bih je ponovo pročitala :D Pretpostavljam da je autor ove nagrade fan ove knjige. Postoji i film, a upravo sam videla da postoji više knjiga od one jedne koju sam ja pročitala.


To start this award thing right, I'm giving you a happy video/song, so you can feel a little bit of how I'm feeling right now. So, click, click above and enjoy the rest. ;)
***
Da pravilo započnem ovo nagradno čudo, dajem vam jedan veseli video/pesmu da možete da osetite delić onoga kako se ja trenutno osećam. Dakle, klik, klik iznad i uživajte u ostatku. ;)

 
The rules:
1. Thank the person that nominated you
2. Use the logo of the award in the post
3. Write 7 facts about yourself
4. Nominate 7 blogs and inform them about it
EASY PEASY!
***
Pravila:
1. Zahvalite se osobi koja vas je nominovala
2. Upotrebite logo nagrade u postu
3. Napišite 7 činjenica o sebi
4. Nominujte 7 blogova i obavestite ih o tome
LAGANICA!


The lovely ladies that nominated me are Caka and Truccatrice. Thank you!
***
Divne dame koje su me nominovale su Caka i Truccatrice. Hvala vam!




Facts about me:
1. I love reading books! A perfect present for me would be a book (if you don't count make up and nail polish). I have no favorites, but you know that I loved the book if it made me cry.
2. Music! It's always on. Whether it's the radio or cd, iPod, winamp, I NEED MUSIC ALL DAY! I don't like songs that have no words, so acoustic versions are momentarily deleted.
3. If I could do anything right now, I would sit in my little old car and drive far away. Well, first I'd have to stop and get my boyfriend. But you get the point.
4. During elementary and high school I used to buy a pair of earrings from every place I'd visit. I don't know when and why I stopped.
5. I am a winter person, even though I was born in the summer. I love the cold, the snow, rain, the layering of clothes, ahh winter <3
6. At night I like to sit outside and watch the moon and stars. I could do that for hours.
7. I always feel guilty about something even if it's not my fault. Even if I just stood up for myself I feel guilty afterwards.
***
Činjenice o meni:
1. Obožavam da čitam knjige! Savršen poklon za mene bi bila knjiga (ako ne računate šminku i lakove). Nemam favorite, ali možete da skontate da mi se knjiga svidela ako se isplačem tokom ili nakon čitanja.
2. Muzika! Uvek je upaljena. Da li je radio ili cd, iPod, winamp, POTREBNA MI JE MUZIKA CEO DAN! Ne volim pesme bez reči i npr. akustične verzije se kod mene momentalno brišu.
3. Kada bih mogla bilo šta da uradim trenutno, sela bih u moja mala stara kola i vozila negde daleko. Zapravo, prvo bih morala da pokupim dečka, ali shvatate poentu.
4. Tokom osnovne i srednje škole kupovala sam par minđuša u svakom mestu koje bih posetila. Ne znam kada ni zašto sam prestala.
5. Ja sam "zimska" osoba, iako sam rođena na leto. Volim hladnoću, sneg, kišu, slojevito oblačenje, ahhh zima <3
6. Noću volim da sedim napolju i gledam mesec i zvezde. Mogla bih to da radim satima.
7. Uvek osećam grižu savesti zbog nečega, pa makar i nije moja krivica. Čak i ako sam se samo borila za sebe, posle osećam krivicu.


I nominate / Nominujem:
1. Josipa-http://girlygirliness.blogspot.se
2. Meli-http://it-is-not-just-makeup.blogspot.com
3. MarryJ-http://marrysraveland.blogspot.com
4. Pandora-http://pandora-nails.blogspot.com
5. Bebichica-http://babysdolcevita.blogspot.com
6. Azra-http://azraart.blogspot.com
7. Megi-http://makeuprsaveti.blogspot.com



Hope you like this post and thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Nadam se da vam se dopao post i hvala vam na čitanju!
:*
TamaraF


25 comments:

  1. super postic :) i ja obozavam da gledam mesec i zvezde ali na moru gde ih ima gomila :) u beogradu se nista zivo ne vidi od smoga -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Hehe ni kod mene ih nema puno kao na moru, ali svakako vise od Beograda.

      Delete
  2. Ne mozemo biti drugarice, ne, ne :D ti volis zimu, to nije moguce, neeee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahaha! Ove godine se to nesto menja jer je ovo leto hladnije i ima vetra, tako se moze reci da se kolebam :D

      Delete
  3. neverovatno, ali i ja kupujem minđuše (i bookmarke, doduše) u svakom mestu koje posetim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeee, odlicno! Boze imam neke mindjuse koje su vec sirote zardjale od starosti i nosenja, ali ih cuvam i cuvacu ihjednog dana sa svoje dete. Moracu ponovo da pocnem sa kupovinom mindjusa. Lep obicaj :)

      Delete
  4. Navela si me na razmisljanje oko 7. takva samm i ja u pojedinim situacijama.Ne znam odakle to dolazi i kako iskoreniti to...
    Sjajne sam stvarcice saznala o tebi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam. Valjda zato sto smo dobre osobe :) Pomalo blentavno dobre :) Hvalite me usta moja! :D

      Delete
  5. Hvala za tag, čim smognem vremena i snage, pišem :)) Sem ovog "zimskog" dela, sve mi je divno :))) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe mnogima se ne svidja ta cinjenica. I to ne mislim samo u blogosvetu, vec i ovom drugom-svakodnevnom. Jedva cekam tvoj postic :) :*

      Delete
  6. Oteraj taj osećaj krivice što pre :*

    ReplyDelete
  7. Jupi, jos neko voli zimu! Post je super, ali opet su macke odnele pobedu..mislim pogledaj kako su slatke :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, hvala, znam, macke uvek moraju da budu u centru paznje :D
      Drago mi je da nisam sama, imacu drustvo za grudvanje :)

      Delete
  8. Amazing tag :) Very beautiful cats!


    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) They aren't mine, but I have two that are just as cute :)
      Will check out your blog :)

      Delete
  9. I ja obožavam zimu i ne mogu bez glazbe. Ne podnosim tišinu. Hvala ti na tagu! :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu :) Nadam se da ti se svideo. Joooj kako sam polupana, tek sad odgovaram na komentare :p

      Delete
  10. Draga Tamara, hvala na nominaciji :* Moram svakako napraviti ovaj tag jer je kratak i sladak! I ja sam čitala knjigu a gledala i film, i nisam bila tinejdžerka ali ne sramim se jer obožavam tinejdžerske filmove!!!
    I da i to doživim da Pink i Lily Allen imaju suradnju, pa svašta :D Idem baš s guštom poslušati pjesmu.

    P.S. Ja uvijek osjećam grižnju savjesti, zbog gluposti, i onda se naknadno uvijek ispričavam, kad ljudi već i zaborave na to. To ide mom dečku strašno na živce :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhh neko da me razume! Jbg taj osecaj krivice je gadan...
      Sad cu i ja da pogledam film, ovaj post me je nekako vratio u te lepe tinejdzerske dane <3

      Delete
  11. Jaoo! Ja sam pre neki dan odgledala oba filma. Sta cu kad sam tinejdzerka u dusi. :D
    Evo i mojih 7 cinjenica (nadam se da se ne ljutis sto sam svuda napisala isto):
    1. Ja sam festivalsko dete. Gledala sam uzivo preko 100 stranih izvodjaca a neke od njih po vise puta. :D Moja koncertna lista je veoma raznovrsna.
    2. Skroz sam se navukla na Igru prestola.
    3. Obozavam cokoladu. Ne racunam slatkise koji nisu cokoladni u slatko. :D
    4. Volim da se setam Dunavskim kejom a splavovi su mi drazi na Savskom.
    5. Obozavam lubenicu! U stanju sam da pojedem tonu i da posle umirem koliko sam se najela.
    6. Imam obicaj da kasnim bez obzira na to koliko ranije krenem da se spremam. :(
    7. Da mogu ne bih izlazila iz Diznilenda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ne ljutim se nikako! :) Bas mi je drago da si odgovorila :) Malo bolje da se upoznamo :)
      Moja lista koncerata nije duga, ali je u planu. Bice jednog dana :)
      Igru prestola gledam samo zbog mame, a knjigu sam pocela da citam (prvi deo) i nismo se zavolele, pa sam je odlozila, kad malo "porastem i sazrim" mozda ce mi se tada dopasti.
      Cokolada... <3 LUBENICA! <3
      Hahaha hahahaha ista si k'o ja! Ja znam da stignem na odrediste i do sat vremena ranije jer ne volim da kasnim i stalno sam u frci :D
      Bila si u Diznilendu? Ja sam jednom, ali zelim jos minimum 10 puta da odem jer mi se toliko dopao :)

      Delete
  12. Hihih, i ja sam pre par meseci pogledala oba dela filma, bolje bi bilo da je knjiga u pitanju, ali ipak mi je ekranizacija pre pala saka!:D HVALAA na nominaciji!:)) <3
    u svim tackama sam nasla deo sebe, ali pogotovo 6. i 7. - zvezdano nebo nocu, nema nista lepse od toga... a osecaj grize savesti.. zavidim ljudima koji ga nemaju, i kaze "ma opusti se, tripujes se!" ...valjda cemo i mi vremenom bar u nekoj meri oguglati i manje brinuti o drugim ljudima i svakom sitnom gestu ka njima!:)

    ReplyDelete