Monday 22 July 2013

Empties #2

Time To Take Out The Trash.

Part 2

Hello my lovelies! Here is the promised part 2 (part 1 is here) with the products I've recently finished using and a few words about my impressions.
***
Ćao drage moje! Evo obećani drugi deo posta (prvi deo je ovde) o proizvodima koje sam potrošila i par reči i moji utisci o proizvodima.




Balea Conditioner for Curly Hair-There are two types of conditioners in my world: thick conditioners and the other kind that's watery and thin. I don't like the second ones, so I can say that this one was good for me. I'm really not picky. It smells nice, does the job, my hair was soft after using it, but it did nothing for my curs (and I'm not really curly this summer, I keep blow drying it). I will buy it again at some point, but not immediately.
Oriflame Nature Secrets Shampoo for Colored Hair (with sunflower and blueberry)-Did you know that I love blueberries? Not just the scent but the actual fruit. It's so nice and tasty, so I had to get this shampoo and I wasn't wrong about it. It smells amazing, my hair was nice and soft after using it, and my color didn't wash out. I will definitely buy it again.
Brahmi Amla Oil-Just try it! It does wonders! Dandruff was gone after using it two times, no itching, hair looks more healthy and it seems to grow faster (but that may be just my imagination :D).
***
Balea regenerator za kovrdžavu kosu-U mom svetu postoje dve vrste balzama/regeneratora: gusti balzami i oni drugi koji deluju vodenasto i retko. Ove druge ne volim, pa vam mogu reći da mi je ovaj regenerator odgovarao. Stvarno nisam izbirljiva. Miriše prijatno, radi posao, kosa mi je bila mekana nakon upotrebe, ali nije mnogo učinio za moje kovrdže (ali ja ni nisam nešto mnogo kovrdžava ovog leta, jer se više feniram). Kupiću ovaj regenerator ponovo u nekom trenutku, ali ne momentalno.
Oriflame Nature Secrets šampon za farbanu kosu (sa suncokretom i borovnicom)-Da li ste znali da ja obožavam borovnice? Ne samo miris već i samo voće. Tako je fino, ukusno, pa sam naravno morala da nabavim ovaj šampon i nisam pogrešila. Miriše fantastično, kosa mi je bila lepa i mekana nakon upotrebe a boja mi se nije ispirala. Definitivno ću ga kupiti ponovo.
Brahmi Amla ulje-Samo ga probajte! Čini čuda! Perut mi je nestala nakon dva nanošenja, nije bilo svraba, kosa deluje zdravije i čini mi se da brže raste (doduše moguće je i da sam ja to umislila :D).


Boots Skin Clear Deep Cleansing Lotion-I don't know why I always reach for the lotions with alcohol? I guess they give me the feeling of clean skin but I know they aren't very good. This one was okay, but nothing special. I just haven't found a lotion that had the WOW effect on me.
Boots Essentials Fragance Free Cleansing Lotion-This was a creamy lotion that I used to remove my make up. It was good, didn't irritate my eyes, no tingling in my eyes and it removed my make up completely. Good but the same applies as to the one above. I will just keep trying and buying. :D
Rival De Loop Clear Up Strips (from Rossmann drugstore)-I wasn't impressed with these. I've tried quite a lot of these strips and when I compare these to the others, they just didn't stick to my skin and of course, they didn't remove a lot of blackheads etc. Won't be buying it again.
***
Boots Skin Clear Deep Cleansing Lotion-Ne znam zašto se uvek hvatam za losione/tonike sa alkoholom? Pretpostavljam da mi daju osećaj čiste kože, ali znam da nisu baš dobri. Ovaj je bio solidan, ali ništa posebno. Izgleda da još uvek nisam našla tonik koji će mi dati onaj VAU efekat.
Boots Essentials Fragance Free Cleansing Lotion-Ovo je bio kremasti tip losiona koji sam koritila za skidanje šminke. Bio je dobar, nije iritirao oči, nije pekao oči i u potpunosti je skidao šminku. Dobar, ali isto važi i za njega kao i za onaj iznad. Nastaviću da isprobavam i kupujem. :D
Rival De Loop Clear Up flasteri-Nisam baš oduševljena njima. Probala sam dosta ovakvih flastera i u poređenju sa drugima ovi se jednostavno nisu dobro lepili za kožu i naravno samim tim nisu ni uklanjali puno mitisera itd. Neću ih kupovati ponovo.


Bourjois Healthy Mix Foundation-Go get it! Right now. :) It's my favorite foundation and I wouldn't change it for anything in the world! I have the new version now and you can read the post about both of them here.
Oriflame Wonderlash Intense Mascara-A great product! The brush is spikey and has short and long spikes so it's easy to work with. I bought another one after it and it's definitely on my "must have" list.
Oriflame Wonderlash Mascara-Basically the same product, only I made a mistake of letting a few friends try it and of course I got an eye infection, so I had to throw it out. I will buy another one of course.
Alverde Nagelaufbauserum/Nail Repair Serum-An amazing product! It does wonders for the cuticles and removes nail polish stains. Everyone should have it. I will buy it again as soon as possible. You can read more about it here.
***
Bourjois Healthy Mix puder-Idite po njega! Odmah. :) Ovo jemoj omiljeni puder za lice i ne bih ga menjala ni za šta na svetu! Imam i novu verziju, a o oba možete više da pročitate ovde.
Oriflame Wonderlash Intense maskara-Odličan proizvod! Četkica je bodljikava i ima kraće i duže bodljice pa je s njom lako baratati. Kupila sam još jednu posle nje i definitivno se nalazi na mojoj listi proizvoda koje moram imati.
Oriflame Wonderlash maskara-U suštini isti proizvod, jedino što sam ja napravila grešku i dozvolila prijateljicama da je probaju i naravno posle toga pokupila upalu oka, pa sam morala da je bacim. Kupiću još jednu naravno.
Alverde Nagelaufbaumserum/Serum za nokte i zanoktice-Fantastičan proizvod! Čini čuda sa zanokticama i izbeljuje fleke od lakova sa noktiju. Svako bi trebao da ga ima. Kupujem ga ponovo što pre. Više o njemu možete da pročitate ovde.




Kirkland Glucosamine and Chrondotrin tablets (for joints and connective tissue)-I already have another bottle (new in post here). I got it from a dear friend but you can buy it here.


That's all folks! Now that I look at all the products, it doesn't seem so small. I guess I was wrong. :)
Thank you for reading and have a great Monday! I'm off to pick up my cousin from the airport and then the fun begins!
xoxo,
TamaraF
***
Kirkland Glucosamine and Chrondotrin tablete (za zglobove i vezivno tkivo)-Već imam drugu bočicu (ovaj post o novitetima). Ovu bočicu sam dobila od drage prijateljice, a možete da je kupite ovde.
To je sve narode! Sad kad pogledam sve proizvode, ne čini mi se da je malo. Izgleda da sam pogrešila. :)
Hvala vam na čitanju i želim vam divan ponedeljak! Ja sad odoh da pokupim sestricu s aerodroma i onda zabava može da počne!
Ljub,
TamaraF


8 comments:

  1. Ma nisi umislila za Brahmi ulje, stvarno je jedan od najboljih proizvoda tog tipa koji se mogu kupiti kod nas. Trebalo bi da se jednom setim da kupim to Alverde čudo, svi ga spominjete :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh Brahmi <3 Ljubav moja.
      Jos nisi uzela Alverde? :) :) :)

      Delete
  2. Ova mala means business! Samo cepaj :D
    Obozavam ovakav tip postova, a za tebe najvece bravo! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm a ja vidis nisam ljubitelj ovakvih postova. Ne znam ni kako sam dosla do toga da pisem. Hvala draga :*
      P.S. Ruzevi sede pored mene :D

      Delete
  3. Ja trazim neke dobre trakice za mitisere ali za sad sam koristila samo Balea i ok su ali takodje nista posebno:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista nisu neke. Moracu da narucim one s ebay-a sto narucuje jedna od blogerki... Ne mogu da se setim trenutno kako se cura zove, ali znam da je rekla da su deblje trakice...

      Delete
  4. I ja obozavam Brahmi ulje, stvarno je odlicno za teme :) Bourjois HM je i meni odlican, ako se ne varam mnogi ga porede sa sada vec discontinued Chanel Pro Lumiere :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh mnogo je dobro! Moram da nabavim novu flasicu... Nisam znala da hm porede sa chanelom... :)

      Delete