Tuesday 16 July 2013

Sally Hansen Luminizing Face Primer

What's underneath it all? Primer of course!


Hi everyone! I know, I know, it took me quite a while, but here it is-Sally Hansen Luminizing Face Primer Review.
***
Pozdrav svima! Znam, znam, trebalo mi je dosta vremena, ali evo je recenzija Sally Hansen Luminizing prajmera.







This lovely primer comes wrapped in cellophane so you can be sure that it hasn't been opened. On the cellophane you can read the ingredients. The bottle is a milky glass with a plastic cap, and it holds 13.5g of product.
***
Ovaj divan prajmer dolazi upakovan u celofan, tako da možete biti sigurne da nije otvaran. Na celofanu možete pročitati listu sastojaka. Bočica je od nekog "mlečnog" stakla sa plastičnim poklopcem, a sadrži 13,5g proizvoda.







The pump is nice, but the density of this product sometimes makes it hard to get the product out, e.g. you have to pump 5-6 times and then suddenly it squirts out. Sometimes it's easier to just unscrew the whole top, and get the product directly from the bottle.
***
Pumpica je dobra, ali gustina proizvoda neki put otežava izlazak iz bočice, npr. morate da stiskate pumpicu 5-6 puta i onda odjednom izleti proizvod. Ponekad je lakše odvrnuti ceo gornji deo i uzeti proizvod direktno iz bočice.




The primer is white and has small glitter in it. Yes, glitter! It's actually nice. When you apply it on your skin it might feel greasy, but after a few minutes the skin absorbs it and the feeling is gone. The glitter stays though.
***
Prajmer je beo i ima sitne šljokice u sebi. Da, šljokice! Zapravo je jako lep. Kada ga nanesete na kožu, možda će vam u početku delovati masno, ali posle nekoliko minuta koža ga upije i taj osećaj nestaje. Šljokice ostaju.




I don't want to scare you with the glitter, so you have to know that you can only see it if you look very close. Otherwise, my face just looks more refreshed and nice. I haven't used the primer a lot, but my impressions for now are that it's good. My foundation just glides over it, it lasts longer and I even think it even puts off the shining on my T-zone a little. I haven't noticed that it filled my pores or made them less visible, but I think that other products are for that.
***
Ne želim da vas plašim sa ovim šljokicama i treba da znate da se one vide samo ako baš baš zagledate. U suprotnom, lice samo izgleda osveženo i lepo. Prajmer nisam koristila jako puno, a za sada moji utisci su pozitivni. Puder lepo klizi preko ovog prajmera, traje duže i mislim da čak malo odloži prosijavanje na T-zoni. Nisam primetila da mi je popunila i zagladila pore niti da su manje vidljive, i mislim da su za to potrebni neki drugi proizvodi.




Sally Hansen is owned by Coty and here is Coty's animal policy statement. SH don't test on animals which makes me happy :) I got this primer from my Mum, she bought it from some lady that brings them from abroad and it cost 10 euros.
***
Vlasnik Sally Hansen je Coty, a evo Coty-jeva izjava u vezi testiranja na životinjama. SH proizvodi nisu testirani na životinjama-mene su usrećili :) Ovaj prajmer sam dobila od mame, a ona ga je kupila od neke žene koja  donosi proizvode iz inostranstva, a cena mu je 10 evra.





Have you tried this primer before? What do you think? Would you buy it? Thank you for reading an have a nice day!
xoxo,
TamaraF
***
Da li ste probali ovaj prajmer? Kako vam se čini? Da li biste ga kupili? Hvala na čitanju i želim vam ugodan dan!
:*
TamaraF

14 comments:

  1. Ja bih ga rado probala. Svidja mi se sto sija. :) Nekada je moja komsinica prodavala sminku iz inostranstva pa smo mogli svasta lepo da kupimo kao recimo Mary Quant al toga odavno nema... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehhh steta. Ali mislim da je to ista roba kao sto prodaju razni likovi na fejsu. Nabave negde extra jeftino i tu prodaju tako da mozes naci ono sto te zanima (ili bar vecinu) :) I meni se dopadaju sljokice. Nekako osveze lice i bas su slatke :D

      Delete
  2. Replies
    1. Onda samo da ga nadjes i probas :) Meni je jos na listi Pore Filler od NYX-a i bicu zadovoljna :)

      Delete
  3. Šljokice obožavam, ali ih zaobilazim u širokom luku u prajmerima i puderima, ne volim na licu, nekako mi deluje da mi istakne sve nedostatke ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se tako cinilo, ali lepo izgleda, a i ne vide se toliko :)

      Delete
  4. Za moju kozu sa prosirenim porama ovako nesto ne dolazi u obzir :( Nazalost, jer jako volim ovaj efekat na lepoj kozi lica :)

    ReplyDelete
  5. Ak ne popuni pore ovo definitivno nije proizvod za mene, iako bi bio idealan zbog šljokica :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne popuni ih mnogo. Mozda maaaalcice, ali ne onako redovno "do vrha" :D

      Delete
  6. Kako li se te sljokice ponasaju na masnoj kozi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bih znala posto ja imam samo t zonu malo masniju ali u granicama normale. Mogu ti poslati tester da probas :)

      Delete