Thursday 25 July 2013

Eveline Mattifying Day&Night Cream

Moisturizer-Check Matte!




Hi girls! I'm back with the promised (here) review of a good face cream with a matte effect! It's cheap, looks nice, cruelty free and it certainly does mattify, Eveline Fresh&Soft Mattifying Moisturizing Cream.
***
Pozdrav devojke! Vratila sam se sa obećanom (ovde) recenzijom jedne dobre kreme za lice sa matt efektom! Jeftina je, izgleda lepo, nije testirana na životinjama i zaista matira, Eveline matirajuća hidrantna krema.


For approx 3 euros you get 50ml of good quality face cream for day and night. It also contains hyaluronic acid, Q10 and a cocktail of vitamins A, E, F. 
***
Za nešto više od 300 dinara dobijate 50ml kvalitetne kreme za lice za dan i noć. Takođe sadrži hijaluronsku kiselinu, Q10 i koktel vitamina A, E i F.




This cream comes in a box wrapped in cellophane, it's sealed and the product is in a nice plastic container. The first thing I noticed when I opened it, is that it looks like jelly. The smell is nice, reminds me of cucumbers with something else (I can't quite pin it down).
***
Ova krema dolazi u kutiji upakovanoj u celofan, zapečaćena i proizvod se nalazi u plastičnoj posudi. Prva stvar koju sam primetila po otvaranju je da izgleda kao neki žele. Miris je prijatan, podseća me na krastavac ali s nekim dodatkom koji ne mogu u potpunosti da provalim.






I decided to test it twice, even though I've been using it for months. My cousin and I have different skin types-hers is oily and mine is combination with the T-zone being oily while my cheeks are dry.
***
Odlučila sam da je testiram dvaput, iako je već mesecima koristim. Moja sestra i ja imamo različite tipove kože-njena je masna, a moja kombinovana sa masnijom T-zonom i suvljim obrazima.










The first thing we noticed is that it glides on the skin and the skin absorbs it very quickly. It's like it's thirsty or something! :D
***
Prvo što smo primetile je da krema klizi po koži i da se upija brzinom svetlosti. Kao da je koža žedna ili nešto slično! :D




After a few minutes the skin starts to feel less oily and the result is that it's matte. It stays matte for a few hours, depending on the heat, whether you sweat or not, etc.
***
Nakon par minuta koža postaje manje masna i rezultat je mat. Ostaje tako mat nekoliko sati, u zavisnosti od vrućine, koliko se znojite itd.



After two hours the skin is still matte except for the nose area where you can feel a little oil, but it's not very visible. It holds for at least 5 hours on my skin, and not much less for my sisters.
I also use it under make up as a substitute for primer and my make up stays put during the whole day.
Most of all I like it because it never caused me any break outs or other problems on my skin.
***
Posle dva sata, koža je još uvek mat, izuzev predela oko nosa koji ima onaj masan osećaj, ali nije mnogo vidljiv. Na mojoj koži mat efekat ostaje i do 5 sati, a na sestrinoj malo manje, ali ne mnogo.
Ovu kremu još koristim i ispod šminke kao zamenu za bazu i šminka mi stoji po ceo dan.
Najdraža mi je zato što mi ne izaziva nikakve osipe ili probleme na koži.




On their website Eveline states that this cream:

-intensely moisturizes 24h
-mattifies
-optically minimizes skin pores
***
Na njihovom sajtu, Eveline izjavljuje da ova krema:
-intenzivno hidrira 24h
-matira
-vizuelno umanjuje pore

I say that they are 100% right and that everyone should try this cream! I bought mine at DM drugstore.

***
Ja tvrdim da su 100% u pravu i da bi svi trebali da probaju ovu kremu! Ja sam svoju kupila u DM drogeriji.




Have you tried this cream? Do you like the review? Thank you for reading my blog!
xoxo,

TamaraF
***
Da li ste probali ovu kremu? Kako vam se dopada recenzija? Hvala vam što čitate moj blog!
:*
TamaraF

20 comments:

  1. To mi reci! Trazim letnju laganu i matirajucu kremu. Nadam se da je ima kod mene u Merkatoru. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo je fina! Ja sam je uzela u DMu, sad sam editovala post. Pogledaj tamo ;) Javi mi kako ti se cini!

      Delete
  2. Mene si kupila još kod onoga da nije testirana na životinjama :D
    Može li za normalnu kožu? Treba mi nova kremica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, znam, setih se tebe dok sam kucala, posto si ti jedna od retkih koju ovo interesuje, a i meni je bitno i pokusavam da se stavim na pravi put :)
      Ja mislim da odgovara svim tipovima, sem mozda jako suvoj kozi, posto njima uvek treba malo vise. Ali s obzirom da je ova krema pomalo vodnjikava kad se maze, mozda dovoljno hidrira i za suvu. Normalnu definitivno da.

      Delete
  3. Odlicno sto ne testiraju na zivotinjama :)
    Mislim da cu je i ja nabaviti jer je odlicna,a povoljna...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, mnogo je dobra,a naravno prvo mi je bilo bitno da ne testiraju i onda sve ostalo.

      Delete
  4. Svidja mi se ovo i koristila bih kao podlogu za sminku, mrzim da mi sija lice... Naci cu je i bice moja :D Odlicna recenzija!

    ReplyDelete
    Replies
    1. HVala draga! Probaj ozbiljno, emo sto nije skupa pa nemas mnogo da izgubis, em sto zaista deluje :)

      Delete
  5. Koristim trenutno Garnier Moisture Match za mesovitu kozu, ali cim je dokrajcim kupujem ovu, cula sam vise pozitivnih kritika :)

    ReplyDelete
  6. Probala , odlicna odlicna za ispod pudera ,mislim da za tu svrhu nema bolje, ali nega nikakva. Iako imam malo masniju T zonu, ipak mi treba neka malo masnija i jaca kremica za noc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za noc je ni ja ne koristim, iako pise. Ali za dan mi je fantasticna i fino matira i hidrira. Za nocnu cu uskoro jednu recenziju :)

      Delete
  7. Kreme za matiranje i nisu moj predmet interesovanja ali Eveline ima stvarno divne kremice i mazalice uopšte :)

    ReplyDelete
  8. Konačno je Evelin i u Sloveniji (iako još ne sve iz sortimana) tako da ću je i ja probat, baš mi treba nešto tako =) Inače imam Oil Control od Afrodite, kao mat hidratantna, ali meni ne odgovara, isušiva, a onda je koža i masnija =/

    ReplyDelete
  9. Ajme hvala na ovoj recenziji!! Baš idem u DM za sat vremena i ovu ću kremu prvu potražiti!! Nadam se da će i meni biti jednako super, moja koža je masna/masna, i bogme joj treba vizualnog sužavanja pora!

    ReplyDelete
  10. Ovo je svakako krema koju treba isprobati :)

    ReplyDelete
  11. Predivna je. Sama sam je provalila u DM i rekoh da probam, svideo mi se opis na kutijici. Divna!! Ne bih je menjala nikad. Koza mi je tako lepa, cak i kad mi hormoni odlepe i trebalo bi da imam bar poneku bubuljicu.. Nista od toga. :D Preporuka za sve sa normalnom mesovitom kozom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam je tako kupila prvi put! :) OD tada sam je uzela jos 3 puta i sebi i mami, a ako se dobro secam i sestri :D

      Delete
  12. Da li je komedogena?

    ReplyDelete