Saturday 27 July 2013

MUA Nail Polish Amaretto Crush

Hot, hot, hot!


Yes, it's hot and even my posts are in the evening because it's a little bit colder then. How are you handling this heat? I am mostly just chilling by the pool and I've decided to wait the heat out. Today my nails are painted with this cool nail polish by Make Up Academy (MUA).
***
Da, vrućina je i čak i moji postovi čekaju veče jer je tada malčice hladnije. Kako vi podnosite ovu vrućinu? Ja uglavnom kuliram kraj bazena i odlučila sam da pokušam da "iščekam" ovu vrućinčinu. Danas su mi nokti namazani ovim simpatičnim MUA lakom.

I've wanted to try a MUA nail polish for a while now, and I finally got the chance when my cousin brought me this lovely dusty pink in shade Amaretto Crush. It's a nice creamy color, with good coverage. I have two coats here and a top coat, even though it is shiny by itself. Everyone told me not to get these nail polish bottles because they are extremely small and I guess I didn't really believe them until I saw this baby (and by "baby" I literally mean it' tiny). It's from their 1 pound nail polish collection and you get 6.2 ml of nail polish in the bottle.
***
Već neko vreme sam želela da probam MUA lakove za nokte i napokon jesam kada mi je sestra donela ovu lepu prljavo roze, Amaretto Crush. Lepa kremasta nijansa, odlično prekriva. Na noktima imam dva sloja laka i nadlak, iako je lak sam po sebi sjajne završnice. Svi su mi govorili da ne uzimam ove lakove jer su izuzetno mali i izgleda da im nisam mnogo poverovala sve dok nisam videla ovu bebicu (a pod "bebica" zaista podrazumevam da je minijaturno). Ovaj lak je iz njihove kolekcije lakova po ceni od 1 funte i u bočici dobijate 6.2 ml laka.








All in all, it's a nice color, it dries quickly, has a small brush and is so cute you could eat it :) Just don't be surprised by the size of it! You can buy these nail polish bottles in Superdrug or on their website here.
***
Sve u svemu ovo je lepa boja, brzo se suši, ima malenu četkicu i toliko je sladak da bih ga pojela :) Samo se nemojte iznenaditi veličinom laka! Ove lakove možete kupiti u Superdrug drogerijama ili na njihovom sajtu ovde.









MUA products are not tested on animals so feel free to order their stuff! :)
***
MUA proizvodi nisu testirani na životinjama, pa slobodno možete da naručujete njihove stvarčice! :)








Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

10 comments:

  1. Nisam nikada probala Mua lakice :(

    Super je bojica ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Probaj, cesto imaju akcije 50% off ili free shipping, pa ih mozes nabaviti :)

      Delete
  2. Slatka bočica i prelepa boja :)

    ReplyDelete
  3. Ja imam njihove obične lakove (nail varnish) i cracking top coats i ono..solidni su :D ne sviđa mi se samo veličina, potroše se u sekundi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je li? Meni je ovo prvi, pa nemam iskustva, ali za sada deluje ok. :)

      Delete
  4. Presladak, baš neobična boja :)

    ReplyDelete