Friday 19 July 2013

New NYX!




Just a short one. :) I got these little beauties with a lot of hep from Bebichica (and you should check out her blog and pay close attention to her beautiful nails).
***
Jedan kratak. :) Nabavila sam ove lepotane uz puno pomoći od Bebičice (i trebali biste da bacite pogled na njen blog i posebno da obratite pažnju na njene predivne nokte).



NYX Lipstick-Thalia (360 RSD kupite ovde/4 USD buy here)








NYX HD Photogenic Concealer Wand-Light/Pale (440 RSD kupite ovde/5 USD buy here)











NYX Soft Matte Lip Cream-Sao Paulo (540 RSD kupite ovde/6 USD buy here)









NYX Blush-Dusty Rose (450 RSD kupite ovde/5 USD buy here)









Swatches:


Look:

NYX Soft Matte Lip Cream-Sao Paulo and NYX Blush-Dusty Rose
  


What do you think of the new ins? :) Do you have any NYX products?
Thanks for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Kako vam se dopadaju noviteti? :) Imate li neke NYX proizvode?
Hvala na čitanju?
:*
TamaraF

26 comments:

  1. Divno je sve, moram i ja uzeti nešto od njih! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzmi, neces se pokajati! Ja sam sad prvi put uzela i bas sam se prijatno iznenadila :) A ni cene im nisu strrrasno velike :)

      Delete
  2. NYX Soft Matte Lip Cream mije preeeekrasan!!!!! :D Želim :D !
    Imam nekoliko NYX rumenila. Imala sam hrpu kremastih ali sam sve proslijedila dalje jer nisam baš s njima bila na ti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam sad prvi put narucila nesto i bas sam se lepo iznenadila. RUmenilo mi se jako dopada, bas je pigmentovano, ali se i dosta trusi, no odma' smo uspostavili korektnu saradnju, tako da smo na "ti" :D

      Delete
  3. Kako su dobri Matte ruzevi o.O
    Super swatch-evi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga! :) Matte ruz je fantastican, bas sam odusevljena :)

      Delete
  4. Ruževi su predivni, moram i ja naručiti. :)



    cageoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Komentarisala sam vec na forumu, moracu opet :D SMLC je presavrsen :)

    ReplyDelete
  6. Moram da kupim Thalia ruz :)

    Kupila sam HD korektor, samo sto je moj yellow :) Predivan!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel' da je dobar? Ja sam bas zadovoljna :) Thalia je lepa ali mi se za sada bas ne dopada na usnama. Mozda ce pre biti za zimu, ali nekako mi je cudan sad leti.

      Delete
  7. Videh sličice na forumu :D Karmin je prelep, jako me podseća na jedan rimelov, ali ne mogu da se setim kako se zove pa to ti je :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, kad te nece-nece te :)Setices se :)

      Delete
  8. Divne stvari si nabavila :)

    ReplyDelete
  9. Odlicna kupovina! :) Ja sam za sad kupila rumenilo, korektor i jednu mat senku. Odusevljena sam kvalitetom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Kakva je mat senka? Nesto im nije velik izbor nijansi pa me nisu privukle. Rumenilo se dosta trusi ali je diiivno <3

      Delete
  10. Amazing products! Great review:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Ira! You have a lovely blog :)

      Delete
  11. Fino, fino, piši detaljnije, taman se spremam za pohod na NYX :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe! Htedoh da napisem recenziju o korektoru, a mislim da ću da ubacim i neki look sa ostalim stvarčicama. Nećeš pogrešiti sa njihovim proizvodima! Ja sam oduševljena. :)

      Delete
  12. Super si stvarcice kupila :) Kako ti se cini korektor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Korektor je san snova! Dobro prekriva, nije masan, uvlaci se u borice jako malo ali ne isusuje taj predeo... Odlican.

      Delete
  13. Da li preporučuješ ovaj korektor za nanošenje Pre pudera ili Posle? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ga stavljam posle pudera uglavnom. Inace obicno stavim neki tamniji korektor pre pudera, pa posle ovaj kao hajlajter na podocnjake, a ima kad ga koristim samostalno. U sustini on lepo pokriva, a kako ces ga ti stavljati, je tvoj izbor :)

      Delete
  14. Jaoooooooooo ljubi te tvoja bebi :****************************
    Divno ti je sve i samo vici!!!

    ReplyDelete